SSLC: پسر مندیا در میان شش تاپپر ایالت با 625/625

M.P. Dheeraj Reddy of Sri Sathyasai Saraswathi English Medium Boys School in Mandya در میان شش دانش آموز ایالت

توسط PARINEWS در 22 مرداد 1399

M.P. Dheeraj Reddy of Sri Sathyasai Saraswathi English Medium Boys School in Mandya در میان شش دانش آموز ایالت است که در آزمون SSLCنمره ۶۲۵ از ۶۲۵ را گرفته اند که نتایج آن دیروز اعلام شد. Mandya

پنج تای دیگر از این پنج ایالت عبارت هستند از: سانيديهی ماهابالشوار هگد از کالج PU ماريکامبا، Sirsi, K.S. Chirayu of Schoenstatt St. Mary's High School, Nikhilesh N. Murali of Poorna Prajna Education Centre, A.L. Anush from Kumaraswamy English Medium High School in Subramanya, Dakshina Kannada and P. Thanmayi of St. Joseph's Convent Girls High School, Chikkamagaluru.

بخش آموزش ابتدایی و متوسطه نتایج این آزمون را که در ماه ژوئن برگزار شد اعلام کرد.  درصد قبولی ایالت از 73.70 درصد در سال قبل به 71.80 درصد کاهش یافته است. از بین ۸،۱۱،۰۵۰ دانشجو، ۵،۸۲،۳۱۶ دانش آموز امتحان را پاکسازی کرده اند، در حالی که ۱۸۰۶۷ داوطلب به دلیل همه گیر شدن در این آزمون غایب باقی مانده اند. در یک شاهکار قابل توجه، شش دانش آموز نمره کامل.

در این سال، دپارتمان به جای رتبه بندی برای ناحیه ها، سیستم درجه بندی را معرفی کرد. در سیستم جدید، ۱۰ ناحیه، از جمله چیکابالاپورا و دهستان بنگالورو درجه، ۲۰ ناحیه درجه B و چهار ناحیه درجه C را دریافت کرده اند.

مثل هر سال دختران پسرها را با درصد قبولی ۷۷/۷۴ درصد در مقایسه با ۶۶/۴۱ درصد برای پسران درنوردیدند. دانش آموزان روستایی بهتر از همتای شهری خود با 77.18٪ در برابر 73.41٪ توسط دانش آموزان شهری. در حالی که ۱۱ دانش آموز ۶۲۴ مارک، ۴۳ نمره ۶۲۳، ۵۶ نمره ۶۲۲، ۶۸ ایمن ۶۲۱ و ۱۱۷ نمره ۶۲۰ مارک از ۶۲۵ نمره را به دست می آوریم.

هیئت معاینه آموزش متوسطه کارناتاکا گفت که از سه شنبه کارت علائم موقت ی را منتشر خواهد کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن