Netflix آوردن پشت سیاه و سفید کمدی Moesha و خواهر, خواهر و من می تواند به من هیجان

گسترش این کلمه: Netflix امن حقوق به جریان برخی از بهترین کمدی سیاه از 90s و 2000s — از جمله مورد علاقه های شخص

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

گسترش این کلمه: Netflix امن حقوق به جریان برخی از بهترین کمدی سیاه از 90s و 2000s — از جمله مورد علاقه های شخصی من Moesha, خواهر, خواهرو این Parkersکه من از روی علاقه به یاد داشته باشید تماشای به عنوان یک دختر کوچک. من هنوز هم به یاد داشته باشید در حال اجرا به اتاق من به نوبه خود در تلویزیون و آواز و R&B آهنگ تم برای هر نشان می دهد (آنها بسیار پر انرژی و جذاب است که من در حفظ این شعر کلمه به کلمه) و چگونه شگفت انگیز آن بود که برای دیدن تلویزیون sitcoms هدفمند به من جمعیتی است. وجود ندارد یک تن از تلویزیون نشان می دهد با سیاه زن منجر گرفتن شارژ که با تمرکز بر روی چیزهایی که من شخصا با تلاش در حال رشد است.

من بسیار جوان زمانی که این سه را نشان می دهد خود را به حال اولیه اجرا می شود (من متولد شد و در سال 1995) اما به لطف reruns در سراسر 2000s من به تجربه این را نشان می دهد و چرا آنها آنقدر محبوب بینندگان که به تماشای هر یک از نشان می دهد در طول اصلی خود اجرا می شود. من به خاطر دیدن تبلیغات و ضربه گیر برای خواهر, خواهر, هنگامی که آن را همزمان در کانال دیزنی. من به یاد داشته باشید تماشای N (در حال حاضر TeenNick) به تماشای Moesha. در سال 2009 به شرط نشان دادن به Parkers.

چه با من طنین انداز تماشای این نشان می دهد چه مقدار از آنها با تمرکز بر چیزهایی که من با تلاش در آن سن و سال. خواهر, خواهر, تمرکز زیادی در کم اعتماد به نفس و ناامنی; در یکی از این قسمت دوقلوها پیوست محبوب تیم ملی cheerleading و عصبی به انجام تا زمانی که پدر و مادر خود توضیح داد که آنها لازم نیست به نگرانی در مورد آنچه دیگران فکر می کنم.

یکی از قسمت های مورد علاقه از Moesha بود که او یک زحل از پدر او حتی اگر او می خواست یک جیپ. دیدن Moesha زیاده به من فهماند که من انجام داده ام همان; من تا به حال همیشه قدردانی از چیزهایی که مادر من خریداری شده برای من. این Parkers نیز تا به حال یک قسمت که در آن یک دلقک می میرد در یک تصادف دمدمی مزاجی و آن را می کشد مادر از فانک; من تا به حال بسیاری از لحظه های در حال رشد تا جایی که من احساس می کردم که جهان شد به من یا من ناچیز بود و آن این بود که یک تعداد-را-نعمت نوع از لحظه ای. از زمان به زمان (به خصوص امروز) این قسمت چوب در ذهن من آنجا که پیام حتی اگر قسمت طرح کمی حواس پرت. این همچنین شامل یکی از جالب ترین لحظات در نشان می دهد به نظر من:

آن را به معنای بسیار به من که این نشان می دهد که در حال آمدن به Netflix در چند ماه آینده به دلیل تا این نقطه, آن را غیر ممکن بود برای من برای شراب خواری-سازمان دیده بان آنها و بطور منظم احساس کودکی من. متاسفانه آنها نمی همه در دسترس خواهد بود در یک بار (Moesha آغاز بکار در اوت 1) اما این به من می دهد زمان را به پایان برساند تماشای هر یک از نشان می دهد قبل از یک بعدی می رسد در این سرویس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب