Halo 3 در حال آمدن است به کامپیوتر در جولای 14th

Halo 3 منتشر خواهد شد بر روی کامپیوتر در جولای 14th به عنوان بخشی از مجموعه کارشناسی ارشد. بازیکنان PC خواهد ب

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

Halo 3 منتشر خواهد شد بر روی کامپیوتر در جولای 14th به عنوان بخشی از مجموعه کارشناسی ارشد. بازیکنان PC خواهد بود قادر به خرید Halo 3 در فروشگاه مایکروسافت یا از طریق بخار و از آن خواهد شد به صورت رایگان در دسترس به عنوان بخشی از ایکس باکس بازی عبور برای PC, اشتراک. Halo 3 را نشسته در کنار Halo: Combat Evolved, Halo 2و Halo: Reach در کامپیوتر با 343 امیدوار به انتشار Halo 3: ODST و Halo 4 بعد.

نوشته شده توسط Bungie (مبارک Bungie در شب!), Halo 3 است و فصل نهایی در سه گانه اصلی از بازی Halo بازی. Halo 3's multiplayer محبوب بود بخشی از بازی و آن را شامل یک forge ویرایش حالت است که اجازه بازیکن به دستکاری که در آن سلاح ها و وسایل نقلیه قرار داده شد بر روی نقشه. این نقشه های قابل برنامه ریزی شد و بخش بزرگی از Halo 3و 343 شده است تست forge, کمپین و چند نفره عناصر از بازی تست شده است.

343 نیز در حال توسعه نسل بعدی Halo بی نهایت بازی است که آن را نشان می دهد بیشتر در اواخر این ماه. مایکروسافت در حال برگزاری یک ایکس باکس بازی استودیو رویداد که در آن هاله بی نهایت و تعدادی دیگر از اول نسل بعدی بازی ها آشکار خواهد شد در جولای 24.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن