MrBeast همکاران با MSCHF به دور از $25,000 به عنوان بخشی از یک یک بار بازی

پس از ساخت یک نام برای خود در یوتیوب دور دادن توده های نقدی خود را به دوستان و خانواده و unsuspecting غریبه ها

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

پس از ساخت یک نام برای خود در یوتیوب دور دادن توده های نقدی خود را به دوستان و خانواده و unsuspecting غریبه ها در سراسر کشور جیمی "MrBeast" دونالدسون است که باز خود را در آخرین بازی به هر کسی.

دونالدسون همکاری با اینترنت جمعی MSCHF برای "انگشت در برنامه" یک بازی چند نفره با یک قضیه بسیار ساده است: آخرین کسی را به انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی برنده تا $25,000. پیچ و تاب است که "در برنامه" یک نوسان استخر جایزه. دیگر بازیکنان تصمیم نهایی جایزه نقدی مبلغ معنی این جایزه می تواند در هر نقطه از $1 به $25,000. بازی لگد کردن در ژوئن 30th در 3 بعدازظهر و همکاران.

در این نرم افزار می توانید مسئولیت رسیدگی به "میلیون ها نفر همزمان بازیکنان" دونالدسون گفت: آستانه, و است که می آید با برخی از نگرانی. دونالدسون تیم خود و MSCHF بودند به خصوص علاقه مند در "مطمئن شوید کسی نمی تواند فقط نوار مجرای خود دست به تلفن" به طوری که آنها گاهی اوقات شما نیاز به حرکت انگشت خود را در راه خاص است. با میلیون ها نفر از بازیکنان ثبت نام سعی کنید برای برنده شدن پول دونالدسون می داند که بسیاری از آن را خارج از کنترل خود را, اما آن است که هرج و مرج عنصر است که او را بیشتر هیجان زده.

"من فکر می کنم زیبایی از این بازی این است که ما واقعا باید کنترل" دونالدسون گفت. "این واقعا برای مردم بازی کردن و دیدن که طول می کشد طولانی ترین, و من فکر می کنم ما اصلی ترین چیزی که بود فقط نگه داشتن بازی منصفانه است."

دیگر سازندگان را با موفقیت در نما به عنوان یوتیوب خیر — افرادی که به خارج, خانه, اتومبیل, مدلهای macbook اپل و البته نقدی — اما دونالدسون است که رهبری می روند. پس از تولید محتوای بازی برای سال ها و پیدا کردن هر یک از جریان اصلی موفقیت او ساخته شده یک ویدیو را در سال 2017 همه چیز در مورد اهدای $10,000 به یک مرد بی خانمان. دونالدسون دریافت کرده بود این پول را به عنوان بخشی از یک نام تجاری معامله و تصمیم گرفت تا آن را دور.

کانال های سر به فلک کشید تحت فرمت جدید. دونالدسون به مادر خود را از 100.000 دلار خریداری یک خانه برای بهترین دوست خود را باز pop-up مغازه ها که در آن بازدید کنندگان می تواند خرید های گران قیمت الکترونیکی ارزان و خرید خریداران خودرو یک وسیله نقلیه خود را انتخاب و پس از مصرف بیش از یک نمایندگی عملا به دور هر ماشین.

دونالدسون تبدیل نام تجاری معاملات به شکل انسان دوستی و رشد خود کانال در این فرآیند است. برخی از فیلم ها نیست که هر فرم از یک سادگی یافت اما او در حالات عجیب و غریب مانند "بازمانده 24 ساعت در مثلث برمودا." به نظر می رسید مانند هر تصویری طراحی شده بود برای رفتن ویروسی و دیگر در تاریکی به سرعت کپی ایده های خود را برای ساخت کانال های خود را. در سال 2019 تقریبا هر یکی از Donaldson ویدئوها فرود آمد بیش از 1 میلیون بازدید. در کمتر از یک سال او بیش از دو برابر یوتیوب خود مشترکان است.

"ما فقط در ساخت این [سادگی بزرگ] ویدئوها برای چند سال گذشته و من فکر می کنم هنوز هم وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما انجام داده اند," دونالدسون گفت. "هنگامی که ما فیلم ویدئوها مثل این معمولا فقط پیدا کردن افراد به صورت تصادفی در خیابان. ما هم واقعا کار شروع و در ادامه به منظور بالا بردن نوار و من فکر می کنم که چرا مردم همچنان به بازگشت به کانال من."

که کمک می کند تا توضیح دهد که خود را با همکاری MSCHF. در حال حاضر آن را یک بار معامله ، دونالدسون نیست و حاکم کردن هر چیزی در آینده است. MSCHF ساخته شده است یک نام برای خود را از طریق آن استادانه آنلاین تاسیسات از جمله "دزدان دریایی خدمات جریان" re-ایجاد دفتر در یک زندگی شل چت اتاق و یک برنامه است که اجازه می دهد تا مردم در انتخاب سهام بر اساس نشانه های نجوم. به تازگی MSCHF همکاری با یک لیست, هالیوود, نام, از جمله رپر آینده NBA و ورزشکاران است. "انگشت در برنامه" بعد از "رها کردن" برای این شرکت است.

"در این جهان متصل یک میلیون بوق و سازیاموسیقی زنگی رقابت برای جلب توجه ما یک سیل از مخاطبین و محتوای" یک مانیفست برای بازی می خواند. "به ما توجه دهانه فرار 'در برنامه' خواسته نهایت ارادت به مجموع غیبت از حواس پرتی: یک بازی که در آن شما می توانید هر چیزی را انجام دهید."

دونالدسون است که هیجان زده برای دیدن قطره با MSCHF بازی کردن و او را حاکم کردن دیگری با همکاری جمعی در آینده است. اما تمرکز خود را همچنان در کانال یوتیوب که در آن او را حتی بزرگتر جاه طلبی برای خود و تیم خود را. هر چه پروژه های آینده او تصمیم می گیرد به دور از یوتیوب, یک چیز باقی می ماند خاص: او را ترک نمی پلت فرم در هر زمان به زودی.

"من تا به تماشای یوتیوب و من شروع به ساخت محتوا در یک واقعا سن جوان" دونالدسون گفت. "این واقعا چیزی است که من لذت بردن از انجام. من به دنبال به پلت فرم در هر زمان به زودی. من می خواهم به بزرگترین کانال در یوتیوب و برای ادامه ساخت محتوای طرفداران من دوست دارم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن