فیس بوک را متهم می کند که "مالیات بر اپل" را به از بین براندن طرح خود برای کمک به مبارزه با کسب و کارهای کوچک

فیس بوک در حال راه اندازی یک ویژگی جدید حوادث است که اجازه خواهد داد صاحبان صفحه و سازمان دهندگان رویداد ایجاد

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

فیس بوک در حال راه اندازی یک ویژگی جدید حوادث است که اجازه خواهد داد صاحبان صفحه و سازمان دهندگان رویداد ایجاد پرداخت آنلاین حوادث به تلاش برای پر کردن شکاف ایجاد شده توسط COVID-19 همه گیر، غول رسانه های اجتماعی اعلام کرد در روز جمعه.

اما یک گرفتن وجود دارد: پلت فرم است رفتن به کسب آن صفحات و کسب و کار کمتر در iOS، به عنوان فیس بوک می گوید اپل امتناع از چشم بردارند از هزینه های استاندارد App فروشگاه خود را و یا اجازه می دهد شرکت به استفاده از خود را در برنامه سیستم پردازش پرداخت آن می گوید که برگزار کنندگان رویداد کمک نگه داشتن بیشتر از پول آنها تولید می کند.

ما از اپل خواستیم که مالیات فروشگاه App Store 30% خود را کاهش دهد یا به ما اجازه دهد تا فیس بوک پرداخت کنیم تا ما بتوانیم تمام هزینه های کسب و کار را که در طول COVID-19 تلاش می کنند، جذب کنیم. متاسفانه، آنها هر دو درخواست ما و [کسب و کار کوچک] را رد کرد تنها 70٪ از درآمد سخت به دست آورده خود را پرداخت می شود، می گوید: "Fidji Simo، رئیس برنامه اصلی فیس بوک، در بیانیه ای.

برای حمایت از کسب و کار کوچک و سازندگان، فیس بوک هیچ هزینه ای از رویدادهای آنلاین پرداخت شده برای حداقل سال آینده جمع آوری نمی کند، سیمو می افزاید. "برای معاملات در وب، و در آندروید در کشورهایی که ما از پرداخت فیس بوک نورد، کسب و کار کوچک 100٪ از درآمد آنها را از پرداخت آنلاین حوادث تولید نگه دارید." سیمو، در تماسی که روز جمعه با خبرنگاران داشت، بیشتر روشن کرد که این سیاست در اثر باقی خواهد ماند "در حالی که جوامع برای همه گیر شدن بسته باقی می ماند."

در نتیجه هزینه اپل، فیس بوک می گوید قصد دارد با برچسب خرید آنلاین بلیط رویداد در iOS با یک برچسب خواندن جدید، "اپل 30٪ از این خرید را می گیرد." شرکت این تغییر را برای بررسی به اپل ارسال کرده است., اما آن را به اشتراک گذاشته تصویر پیشنهادی از جریان نظم در وبلاگ خود را در ارسال اعلام ویژگی های جدید.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن