پاک هواپیما با 107 در هیئت مدیره تصادفات در کراچی خانه

اسلام آباد: خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) سقوط هواپیما در یک منطقه مسکونی در نزدیکی فرودگاه کراچی بعد از

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

اسلام آباد: خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) سقوط هواپیما در یک منطقه مسکونی در نزدیکی فرودگاه کراچی بعد از ظهر امروز یک مقام رسمی تایید کرده است. PIA سخنگوی عبدل ستار تایید سقوط و افزود که پرواز A-320 بود حمل 107 مسافر و پرواز از لاهور به کراچی. وجود دارد هیچ گزارش فوری در تعداد تلفات.

آن را در مورد به زمین در کراچی هنگامی که آن را سقوط در جناح باغ در نزدیکی منطقه مستعمره مدل در Malir فقط یک دقیقه قبل از آن فرود این گزارش گفت:. فیلم نشان داد plumes دود از محل سقوط. آمبولانس و نجات مقامات در صحنه وارد شده برای کمک به ساکنان.

شاهدان گفت: Airbus A320 به نظر می رسد به تلاش برای زمین دو یا سه بار قبل از توفنده در یک منطقه مسکونی در نزدیکی میدان هوائی بین المللی کراچی. حمل و نقل هوایی داخلی سازمان منبع گفت که ارتباط خود را با هواپیما قطع شد یک دقیقه قبل از فرود خود را. چند خانه آسیب دیده اند در منطقه ای که هواپیما سقوط کرد.

یک بیانیه ارتش پاکستان بال رسانه اینتر-خدمات روابط عمومی (ISPR) گفت که ارتش نیروی واکنش سریع را و سند پاکستان رنجرز رسیده نقطه برای انجام عملیات نجات و امداد عملیات در کنار مدنی دولت.

وزیر بهداشت و درمان و جمعیت رفاه اعلام کرده اضطراری در تمام بیمارستان های کراچی پس از حادثه, سپیده دم, اخبار نقل Meeran یوسف رسانه های هماهنگ به سند وزیر بهداشت عنوان کرد و گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن