است هر کسی که به تماشای Quibi?

امی خودی امی نژاد را آغاز کرده است! کرکس است در نظر گرفتن یک نگاهی از نزدیک رقیب تا نامزدی-دور ر

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399
تصویر: کرکس ها و عکس ها حسن نیت ارائه میدهد از Quibi

در سال گذشته اسکات Gairdner یک کمدی نویسنده و کارگردان است که تا به حال مشغول به کار در کانن و ایجاد متحرک سری Moonbeam شهر رفت و به هالیوود دفاتر جدید جریان پلت فرم Quibi به زمین نشست. او همچنین خالق ویروسی شنا بزرگسالان تصویری به نام زندگی در گورستان: Lords of مصنوعی, که Quibi بود با توجه به تطبیق. Gairdner بود موقت هیجان زده است. در یک کسب و کار که در آن بازیکنان جدید پاپ تنها برای تبخیر او استفاده می شود به معاملات هرگز کاملا مادی. اما جدید و عمیق به جیب خریدار بود علت خوش بینی.

Quibi زاییده افکار از Jeffrey Katzenberg سابق استودیوی دیزنی و دریم بنیانگذاران وعده داده بود به دوباره اختراع تلویزیون توسط جریان محتوای با کیفیت بالا در ده دقیقه یا کمتر تکه به "تلویزیون در جیب شما است." (Quibi که قافیه با لیبی کوتاه برای "سریع نیش.") Katzenberg معتقد به اندازه کافی تلفن همراه-تلفن کاربران می خواهید به صرف دقیقه یدکی از خرابی — در حالی که انتظار در خط برای قهوه سوار اتوبوس یا مترو — هضم صفحات کوچک از حق بیمه برای تلفن های موبایل با کیفیت تصویری در یک هزینه ماهانه $4.99 (با تبلیغات) و یا $7.99 (بدون تبلیغات) وقتی نمی گشت و گذار تازه کار, stuff on Infinite و -یوتیوب, پیمایش, توییتر, و یا بازی عبور از حیوانات به صورت رایگان. و او هزینه های پرخرج در قوز.

"من می توانم صادقانه بگویم که من هرگز در چنین خود راضی زمین و محیط زیست" Gairdner به یاد می آورد. "من می خواهم توصیف جو به عنوان تقریبا Wolf of Wall Street نه در شرایط واقعی فسق اما فوق العاده زیبا دفتر که فقط می رود و می رود. آنها تا به حال دو لابی; شما در رفت و بررسی در یک لابی بزرگ و سپس شما را به دیگری منتقل لابی. تاپیک عظیم کوزه گران خوب ظاهری آب نبات در همه جا. آن را براق و مدرن است و شما می بینید صدها نفر از مردم در حال گذر است. و وجود این انرژی از افرادی که واقعا باور دارند که آنها رو از چیز بزرگ بعدی."

Quibi بود برای راه اندازی در بهار سال 2020 با 50 اصلی را نشان می دهد و یکی دیگر از 125 بودند نورد می شود تا پایان سال اول. شناخت خطر ساخت چیزی برای اثبات نشده پلت فرم Katzenberg به طور معمول ارائه شده به پرداخت کنندگان هزینه های به علاوه 20 درصد است. "مردم در Quibi باید $100,000 یک دقیقه به محتوای" Katzenberg به من می گوید. "که وجود ندارد در سیستم عامل های دیگر." تولید که رفت به ملاقات با او تردید راه می رفت فکر او ممکن است بر روی چیزی. "او تن به تن من در Nate 'n آل و چشم من روشن تا" به یاد می آورد Jason Blum که ترسناک متمرکز Blumhouse Productions شد فعالیت های ماوراء الطبیعه را پاکسازی و دریافت کنید. بلوم امضا به گرگ و روستاییان و بعد از دو سری دیگر.

بلوم تنها نبود. نقشه کشی در چاه عمیق از روابط به دست آورده پس از بیش از چهار دهه در هالیوود Katzenberg استخدام یک آرایه شگفت انگیز از استعداد: Sam Raimi خواهد تولید, ترسناک, گلچین; Idris Elba خواهد ستاره در یک ماشین-مانع از نمایش; Chrissy Teigen را در قاضی روپوش و comically ریاست دادگاه; Lena Waithe را نشان می دهد مورد sneakerheads; Anna Kendrick خواهد لنگر یک کمدی است که در آن شخصیت خود را دوست دوست پسر او را فیلم عروسک; و Kardashians را مسخره نشان دادن واقعیت های افسانه ای برادرانه برادر دوقلو به نام کربی Jenner.

Katzenberg نیز رفت و پس از buzzy اسکریپت مانند Frat پسر نابغه در مورد اسنپ چت بنیانگذار اوان اشپیگل که تا به حال رتبه اول را در سال 2018 نسخه از لیست سیاه نفوذ فهرستی از بهترین unproduced اسکریپت به عنوان حکم توسط عوامل و مدیران و تولید کنندگان. Dramatizing Snapchat منشاء داستان راه این شبکه اجتماعی در حال Facebook, این, بود, این نوع پروژه ای است که ممکن است برای انجام Quibi آنچه در خانه از کارت و نارنجی انجام داده بود برای Netflix بکشد و این Mandalorian را برای دیزنی+. در خرید آن Katzenberg شد slyly قرار دادن Quibi در این شرکت از یک برنامه که رویایی مالی و فن آوری ثروت باد اورده او امیدوار تکراری است.

به برخی گوهای Quibi نمایندگی باکره, خلاق, خاک است. مدیر Guillermo del Toro, animatedly به من گفت که او تا به حال آمد تا با یک پروژه است که با استفاده از Quibi را مکرر می شکند "نه به عنوان یک نحوی روایت دستگاه تنها اما به منعکس کننده داستان است. هر ده دقیقه شما یک منحرف, یک چنگال در جاده ها است." برای تولید unscripted نشان می دهد Quibi ارائه یک فرصت نادر را silliest ایده های مانند Barkitecture (لوکس عجیب و غریب آشیانه ساخته شده برای سگ ها) و Dishmantled, که در آن دو برابر آشپز-شرکت کنندگان لعنتی با یک cannonload از رمز و راز-مواد غذایی gloop و باید شناسایی مواد تشکیل دهنده با طعم و سپس استفاده از آنها به بازسازی ظرف. Quibi آینده به نظر می رسید نامحدود و برای یک لحظه زمانی که آن را راه اندازی در مارس 6, نگاه به عنوان اگر همه Katzenberg با شکوه پیش بینی ممکن است به تصویب. که اولین روز Quibi برنامه رز به شماره 3 در فروشگاه App اپل.

به جای Quibi است foundered. نرم افزار رتبه بندی کاهش یافته و به شماره 284 تا اواسط ماه ژوئن. یک تعداد انگشت شماری از نشان می دهد مانند یک reboot از Reno 911!, به نظر می رسد به پیدا کرده اند و مخاطبان (از آن غیر ممکن است بدانید دقیقا چقدر بزرگ مخاطبان پس از Quibi مانند دیگر streamers نمی کند انتشار شماره) اما مهم توجه به تمرکز بیشتر بر روی فلیپ فلاپ. طلایی بازوی یک قسط از Raimi ترسناک گلچین بازیگران راشل the nha party رفت و شبه ویروسی بیشتر برای آن اردوگاه شوق و شعف ("دفن من طلایی بازو," the nha party را "ریوی طلا بیماری"مبتلا پروتز-پوشنده لباس دستورات شوهرش) از آنجا که هر کسی فکر آن را ترسناک بود. "بله Quibi بد است" شد تیتر یک مقاله توسط یکی از این مجله تلویزیون منتقدان. این نگهبان به نام Quibi "یک ایده متولد شده در یک L. A. اتاق کنفرانس که احتمالا مرگ در جهان واقعی است."

که Quibi موفق به خدا صرف مقدار زیادی از پول برای بالا و براق هالیوود محتوا با یک لیست استعداد فقط به پایان رسید تا بدون قابل تشخیص ضربه الهام گرفته از یک مقدار قابل توجهی از Schadenfreude. جیمی کیمل, میزبانی یک نسخه مجازی از Disney-ABC سالانه در صف مقابل گفت: "من اینجا هستم اینجا ایستاده مثل یک احمق با هیچ کس. من احساس می کنم مثل هر نشان می دهد در Quibi در حال حاضر." Gairdner که راه می رفت از Quibi بدون معامله ("آن را فقط روشن است که اگر ما نداشته مشهور متصل نبودند علاقه مند"), پرده برداری از یک طنز سایت به نام Swippi که در آن فیلم دیگر در حال خودسرانه شکسته تا به تکه های کوتاه گاهی اوقات در وسط صحنه. "ما متوجه مردم می خواهید برای گرفتن سریع جرعه از محتوای" او می گوید: خشگی.

Katzenberg و مگ ویتمن Quibi مدیر عامل شرکت نسبت آهسته شروع به این بیماری همه گیر. T-Mobile Quibi مهم راه اندازی شریک زندگی به سختی می تواند انعطاف پذیری آن بازاریابی عضله هنگامی که اکثر فروشگاه ها بسته شد. "در رفتن" کاربران این برنامه بود به تصرف شد و در حال حاضر در خانه گیر کرده. از 40 میلیون به تازگی بیکار نامتناسب تعداد جوان هستند بومیان دیجیتال Quibi در تلاش است برای رسیدن به. اما مقدار زیادی از جریان شرکت ها دیده می شود stay-at-home سفارشات به عنوان یک مزیت: Instagram زنده صعودی و استفاده از تلفن همراه است تا با شوکه کاربران آیفون ارسال صفحه نمایش-زمان گزارش نموداری چشمگیر خوشه. آن را آسان به تصور کاربران جدید نیش اندازه تصویری برنامه نشسته در رختخواب در شب gorging در mouthfuls از مطالب تازه.

اکثر مشترکان را امضا کرده اند با یک 90-day free trial. این ماه که دوره منقضی Quibi خواهد آموخت که چگونه بسیاری از کسانی که مردم را چوب در اطراف هنگامی که آنها به خواسته پرداخت. اگر آنها نمی, Quibi خواهد بود سمت چپ به روی چیزی حساب کردن با, چگونه آن را اشتباه محاسبه بدی و برای Katzenberg و ویتمن, آن می تواند یک deflating capstone به دو طبقه مشاغل.

یکی از قابل توجه ترین چیز در مورد Quibi است که چگونه به طور کامل و سخاوتمندانه آن را متوجه است. ارزش تولید بالا هستند این برنامه آسان به حرکت از طریق انگشت شست ابجو بد و کم مایه و آن به اصطلاح Turnstyle فن آوری است که اجازه می دهد تا کاربران تلنگر تلفن خود را از حالت عمودی به افقی و بدون به خطر انداختن مشاهده و تجربه است و مسلما بهبود بیش از Netflix و YouTube را در حالت افقی. محتوای آن شامل ویژگی های طول فیلم در فصل ساختار از هفت تا ده دقیقه هر جمله خطرناک ترین بازی هیجان انگیز که در آن Liam Hemsworth را علاج شخصیت موافق به شکار توسط حوصله غنی از بچه ها برای خانواده او را پشت سر بگذارید; docuseries مانند Blackballed, در مورد حماسه کلیپرز صاحب دونالد استرلینگ; واقعیت را نشان می دهد; و اخبار برنامه نویسی که Quibi در ابتدا با اشاره به در خانه به عنوان "ملزومات روزانه." اخبار برنامه های ساخته شده بودند با شرکای رسانه ای از TMZ (شایعات مشهور) به CBS (60 در 6, هدف قرار دادن مردم برای آنها 60 دقیقه است که ده برابر بیش از حد طولانی). (Speedrun, بازی, اخبار, گزارش, یکی از دو Quibi نشان می دهد تولید شده توسط New York'ثانیه پدر و مادر شرکت Vox Media.)

قبل از Quibi حتی تا به حال یک نام Katzenberg بود آواز انجیل chapterized داستان برای تلفن همراه خود را. "من معتقدم که وجود دارد در حال رفتن به یک سرمایه گذاری ده سال از حال حاضر خواهد شد که به عنوان بزرگ به عنوان تلویزیون کسب و کار امروز است," او گفت: جمعیت در اوایل 2017. او با مشاهده موفقیت دن براون The Da Vinci Code با آن 105 فصل به عنوان اعتبار از پایان نامه است که مصرف کنندگان می خواهند سرگرمی را در تکه های کوچک. او بر این باور است که با وجود بسیاری shortform تصویری سایت تکیه بر محتوای تولید شده توسط کاربر هر متوسط اتاق برای حق بیمه ارائه. و او در نظر گرفته TV streamers به بازی بازی های مختلف در دسترس نباشد از آنچه او تجسم.

اگر کسی در هالیوود می تواند التماس کردن چیزی جدید صرفا از طریق نیروی خواهد شد Katzenberg که هر چند او نزدیک 70 باقی می ماند نه چندان مرد جوان در عجله بسر می رسانید. یک NYU ترک تحصیل او مورد مطالعه قرار قمار برای یک زمان به منظور اجرای یک باشگاه در شهر او آموخته است که چگونه به دفعات مشاهده شده کارت به خوبی به اندازه کافی که او ممنوع از چند کازینو در لاس وگاس. او در نهایت فرود یک کار به عنوان Barry Diller دستیار در پارامونت که در آن سایه نام مستعار ارزانی توسط Diller و Michael Eisner بود "گلدن رتریور."

در سال 1984 او و Eisner نقل مکان کرد به دیزنی. Katzenberg بود کمی دیگر از کار او انتظار می رود دیگر به دنبال کت و شلوار. او شناخته شده بود apocryphally یا نه گفت: "اگر شما نمی آیند در روز شنبه زحمت آینده در روز یکشنبه." او همچنین گفت: برای اجرا دست خود را در امتداد هود از کارکنان اتومبیل پس از ورود در استودیو چک کردن به ببینید که چه کسی تا به حال بدست وجود دارد و تنها مدت کوتاهی قبل از او. او مشهور است برای رزرو سه صبحانه هر روز صبح. "مردم می دانند که زمانی که شما نشستن با جفری برای یک وعده غذایی شما 30 دقیقه" دیرین همکار می گوید. "او فقط یک ماشین است."

Katzenberg را سرکش درایو بود و کلام به دیزنی انیمیشن روایات در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 است. او تحت فشار قرار دادند به جلو با سال 1988 Who Framed Roger Rabbit که وعده داده شده به ادغام زنده و انیمیشن در فن آوری پیشگامانه راه در صنعت عظیمی شک و تردید و سپس-بی سابقه ای 70 میلیون دلار بودجه است. فیلم به پایان رسید تا پرفروش $330 میلیون و برنده چهار اسکار. او به دنبال آن است که موفقیت با زیبایی و وحش The Little Mermaid and The Lion King. سپس در سال 1994 Eisner او گذشت بیش برای شماره 2 کار در دیزنی و حاضر به پرداخت او قطع بزرگ تضمین شده در قرارداد. Katzenberg شکایت دیزنی در نهایت راه رفتن دور با 270 میلیون حل و فصل است.

زمانی که او تبدیل به اطراف و تاسیس دریم با استیون اسپیلبرگ و دیوید گفن, این اولین استودیو جدید ساخته شده در L. A. در 60 سال. وجود دارد بیش از حد او تولید یک سری از هیولا بازدید: شرک, کونگ فو پاندا, چگونه برای آموزش اژدها شما. "هنگامی که شرک بیرون آمد" Katzenberg می گوید: "افرادی بودند که گفت:" واقعا؟' این نوع از طنز را در یک افسانه کلاسیک. "چگونه جرات شما ؟ بودند بسیار مهم از شیر شاه سه مرد و یک کودک میزان افرادی که مورد ضرب و شتم کسانی که فیلم زمانی که آنها بیرون آمد."

نه این که Katzenberg زمان زیادی را صرف خانه بر دستاوردهای خود را. روزنامه نگار کیم استادان شناخته شده او به مدت 30 سال و نوشت: کلید پادشاهی است که تواریخ Eisner-Katzenberg عصر در دیزنی. هنگامی که کارشناسی ارشد بود که با داشتن شام با Katzenberg او به ذکر است که دختر او انجام شد در اقتباس از دیزنی زیبایی و هیولایی در دبیرستان او: " 'جفری فکر می کنم در مورد آن, در سراسر جهان, بچه های در حال انجام در مرحله تولید فیلم به شما به ارمغان آورد به جهان است. وجود دارد این تاثیر فرهنگی و به احساس واقعا خوب است.' او گفت: "من هرگز در مورد آن فکر می کنم. من اصلا نگاه عقب مانده است.' "

به ناچار پس از فروش دریم ورکز انیمیشن به Comcast-جهانی در سال 2016 برای 3.8 میلیارد دلار (و با در نظر گرفتن صفحه اصلی $420 میلیون) Katzenberg نبود رفتن به بازنشسته به یک سوپر قایق بادبانی مانند گفن. در عوض او با تشکیل یک شرکت به نام WndrCo که سهام در تعداد انگشت شماری از شرکت های رسانه ای. این امر همچنین تولد یک شرکت جدید خود را.

در ماه جولای سال 2017 Katzenberg ظاهر شد بر روی جلد انواع شعار چیزی به نام او NewTV. او می دانست که او نیاز به یک شریک کسب و کار و او را دیدم او فرصت زمانی که ویتمن اعلام کرد که در ماه نوامبر که او از بازنشستگی به عنوان مدیر عامل شرکت Hewlett-Packard Enterprise. برای نزدیک به دو دهه ویتمن شده بود یکی از دره سیلیکون بزرگسالان در اتاق در آورده و به راهنمای eBay در حالی که رشد این شرکت از 30 تا 15,000 کارکنان و 4 میلیون دلار به 8 میلیارد دلار در درآمد. بعد از آن او متهم شده بود با چرخش به اطراف و Hewlett-Packard و سپس بزرگترین شرکت فناوری در جهان و پس از آن تا به حال دیده می شود سهام خود را رها 46 درصد در سال قبل.

در هر دو مکان ویتمن جسورانه حرکت به مخلوط اثر است. در eBay او به دست آورد به پی پال بود که جدایی ناپذیر به شرکت گسترش, اما او همچنین led خرید اسکایپ برای $2.6 میلیارد دلار سرمایه گذاری در eBay که در نهایت در زمان $1.4 میلیارد نوشتن به پایین. در زمان او رفتگان این شرکت رشد کرده بود plateaued. در پرینتر او به ریاست یکی از بزرگترین شرکت breakups در تاریخ آمریکا تقسیم این شرکت به دو شرکت. ویتمن باقی مانده رئیس جدید کسب و کار رو HPE که حتی پس از spinoff تلاش با کاهش درآمد.

Katzenberg به نام ویتمن روز او اعلام بازنشستگی و پرسید که چه او انجام شده بود. توسط شب او در پالو آلتو زمین عرشه در دست است. او به سرعت قانع Katzenberg را دید. "معمولا وجود دارد یک نسخه از حق بیمه آنچه یک سرویس است," او به من می گوید. "اغلب تنها جذب 5 تا 10 درصد از بازار است. کفش ورزشی, آب بطری. آب های آزاد است. مردم پرداخت برای راحتی و حق بیمه. Ad-پشتیبانی از تلویزیون بود که در اوج آن زمانی که HBO راه اندازی شد." او همچنین مجبور با موبایل-تصویری گرایش: روزانه به طور متوسط دقیقه مشاهده رفته بود از شش تا نزدیک به 80 و "ما فکر می کنیم 5G خواهد بود یک accelerant به این روند" او می افزاید. "و من می خواهم به سرمایه گذاری در پشت روند." چند هفته بعد او موافقت کرد به ثبت نام در.

چون NewTV نقطه بود به اتهام محتوای آن را به حال برای شروع با بالا بردن مقدار زیادی از پول به منظور تهیه محتوای با ارزش برای شارژ. در ماه اوت سال 2018 فقط پنج ماه پس از ویتمن ورود Katzenberg اعلام کرد که NewTV مطرح کرده بود $1 میلیارد. (این امر در نهایت متراکم کردن مجموع $1.75 میلیارد دلار است.) بزرگترین سرمایه گذاران شامل Madrone سرمایه, سرمایه گذاری وسیله ای برای خارج Waltons و Alibaba آمازون از چین است. اما مهم ترین سرمایه گذاران بودند کسانی که Katzenberg آورده بود داخل: هر استودیوی بزرگ از دیزنی به Viacom به Comcast جهانی به 21st Century Fox به سونی. "مردم شک داشتند که ما همیشه می خواهم قادر به کشیدن تمام شرکت های سرگرمی را به یک قایق در یک زمان برای حمایت از سرمایه گذاری جدید," او می گوید. "در 100 سال تاریخ هالیوود است که هرگز اتفاق افتاده است."

بدون حمایت خود را NewTV خواهد بود قفل شده است و از بهترین استعداد که تمایل به معاملات منحصر به فرد با studios و از مالکیت معنوی مانند Reno 911! و پانک می خواهم (دیگری نشان می دهد Quibi بوت) که هر دو متعلق به ViacomCBS. Katzenberg قادر به یونجه را از studios' دخالت بیش از حد به عنوان یک نشان می دهد حمایت از صنعت برای راه اندازی حتی اگر سرمایه گذاری نسبتا کوچک بود — "در $20 میلیون محدوده" یک استودیو اجرایی می گوید.

از studios' چشم انداز سرمایه گذاری ارائه شده schmuck بیمه در صورتی که NewTV در زمان خاموش و شاید مهم ترین با توجه به دو استودیو جانبازان معاملات آمد با اطمینان که NewTV را صرف مقدار مساوی در خدمات و محصولات ارائه شده توسط سرمایه گذار. این است که شناخته شده به عنوان "round-tripping." اگر دیزنی سرمایه گذاری $20 میلیون NewTV را متعهد به صرف $20 میلیون در محتوا و تولید و عرضه شده توسط دیزنی. واقعا وجود دارد هیچ چیز برای studios برای از دست دادن. ("بسیاری از آنها خواسته است که Quibi معامله بمثل کردن سطح خود را از سرمایه گذاری" یک Quibi اجرایی می گوید. "Quibi به توافق نرسیده است.")

سرمایه گذاری امن کمک کرد یک تخته سنگ از یک لیست مدیران و تولید کنندگان برای راه اندازی این برنامه بود که دیگر به نام NewTV. (معلوم شد — اوه — که در حال حاضر وجود دارد یک شرکت به نام NewTV.) نام جدید بود Quibi. Katzenberg بود در اصل می خواستم به آن Omakase پس از سوشی مزه منوها او لذت می برد حداقل یک بار در هفته در نابو مالیبو. "که واقعا برنده بیش از ویسکانسین" سابق خودی یادداشت ها. در نهایت Quibi برنده روز. "آنها هرگز خواسته کارکنان به وزن در آن" این فرد می گوید. "مردم در کارکنان فکر کردم آن بود cringey و می پرسند" است که آن را خیلی دیر شده برای تغییر آن ؟ مگ آن را دوست داشتم." هر چند مسلما هیچ sillier صدایی از Hulu Quibi خواهد بود صریحا تمسخر توسط افرادی که فکر می کردم آن را مانند صدا "کوینولا مبتنی بر دید میان وعده" یا "فریاد یک حمله Ewok."

برای فیلمسازان گرچه Katzenberg سرمایه گذاری جدید شاد اخبار. به اصطلاح جریان جنگ در حال حاضر قریب میلیاردها دلار به برنامه نویسی جدید: Netflix با بیش از 182 میلیون مشترک در سراسر جهان صرف 15 میلیارد دلار در محتوای اصلی سال گذشته است. آمازون نخست با 150 میلیون مشترک صرف 6.5 میلیارد دلار. اپل+ صرف 6 میلیارد دلار و HBO و Hulu صرف $2.5 میلیارد دلار هر. اما سازندگان هنوز هم نگران است که توپی را به ناچار خاموش و یک خریدار خریدار.

برخی از سازندگان به نظر می رسید نیز به آغوش Quibi را پیشنهاد منحصر به فرد. نویسنده و کارگردان Veena Sud, کار در اسکریپت 13-فصل هیجان انگیز غریبه در مورد یک زن راننده rideshare وحشت توسط یک incel-نوع مرد او میدارد تا خودش را بسته بندی در cliffhangers به نگه داشتن مردم به آینده را هر روز و حرکت شخصیت را از طریق محیط های مختلف برای ایجاد یک بافت که cinematically حتی در جیب-اندازه صفحه نمایش. "آن را تبدیل به یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و چالش به عنوان یک قصه گو" او می گوید: "مانند در حال اجرا کردن یک زمین فوتبال بود که نیمی از ظهر من استفاده می شود به با 20 بازیکن اضافی."

Katzenberg اعلام کرده است دیگر نشان می دهد که استفاده از تلفن همراه خصوصیات: بی سیم, شرکت-ایجاد شده توسط استیون سودربرگ را از ویژگی های یک مرد سرگردان در کوه با مرگ یک تلفن همراه; اگر شما به نوبه خود گوشی خود را به صورت عمودی مشاهده سوئیچ به شخصیت تلفن همراه صفحه نمایش و با هر قسمت او دست می دهد و یک درصد از قدرت باتری. Katzenberg گفته اسپیلبرگ را ترسناک نشان می دهد برای Quibi است که watchable تنها پس از تاریک.

از آغاز ناظران فکر چگونه Katzenberg-ویتمن همکاری می کنند. آنها تا به حال مکمل مهارتهای اما هر استفاده شد که اتهام. ویتمن در توصیف خودش را به من به عنوان "چپ مغز تحلیلی" به Katzenberg را "راست مغز قصه گو." به عنوان وال استریت ژورنال اخیرا گزارش داد دو ماه به ویتمن تصدی تنش بین دو مدیران تا به حال ratcheted که او در نظر گرفته ترک مگر اینکه او تغییر آنچه که او را دیدم او را به عنوان دیکتاتوری و micromanaging رفتار است.

زمانی که Quibi آماده به حرکت دفاتر "آنها تا به حال یک مبارزه بزرگ هنگامی که [طراحی مشاور] در زمان جفری به دفتر جدید بدون مگ دانستن چون جدید بود مگ اجراء می گوید:" یک فرد با دانش دست اول از شرکت های درونی. (یک Quibi اجرایی را انکار می کند که این اتفاق افتاده است.) یک بار Quibi نقل مکان کرده بود به 49,000 فوت مربع فضا "آنها حک شده تا شمالی و کره جنوبی و آنها را به خود جلب کرد DMZ هر خط نمی صلیب." ویتمن نشسته در طبقه سوم Katzenberg در چهارم. "Katzenberg در محتوای گوشه. مگ انجام هر چیز دیگری." در مناسبت ویتمن را برای تضعیف Katzenberg از رسیدن به مردم در بخش های او نظارت با بازاریابی خاص flashpoint. "آن را مانند" من مادر و پدر در حال مبارزه دوباره' " این منبع می افزاید. ("ما با تشکیل یک مشارکت قوی مبتنی بر قدرت و اصالت" ویتمن می گوید. "ما در حال دوستانی که تحسین و احترام به یکدیگر است.")

اما Quibi را با مشکلات بزرگتر شد بیشتر مفهومی. که نیاز Quibi برای شکستن همه چیز را به "snackable" تکه های آنها را برای شروع? به عنوان یکی دیرین هالیوود اجرایی به من گفت: "من یک دکمه مکث." برخی از تعجب که آیا Quibi بود پر ماهی و Katzenberg تا به حال اشتباه افزایشی نوآوری برای یک گرند اختلال.

برای مبارزه با این ایده که Quibi خواهد بود ارائه چیزی است که در حال حاضر وجود داشته Katzenberg تکیه به ساخت Quibi به نظر می رسد متفاوت است. به تاکید است که این نبود فقط تلویزیون را بر روی تلفن خود او اعلام کرد که Quibi حتی نمی تواند در دسترس بر روی تلویزیون خود را هنگامی که برنامه راه اندازی شد. او همچنین به شدت به کرات Turnstyle و یک بار Quibi شد همه در این گوشی فقط-فن آوری تصمیم به اولویت بندی مصاحبه به تلویزیون بود و حتی سخت تر برای تجدید نظر کند. در مصاحبه Katzenberg خواهد شدیدا تاکید Quibi به تازگی.

برخی از کارکنان در Quibi تعجب که آیا افراد جوان خواهد پرداخت هزینه برای خدمات. "شما هرگز عقیده داشت در آن نقطه" به یاد می آورد یکی از آنها است. "خود را به صندوق جمع آوری شد مبتنی بر یک برنامه است که نشان داد درآمد به طوری که آنها هرگز می تواند باز کردن از پیچ است." Katzenberg می گوید همان زمانی که من از او بپرسید چرا Quibi ندارد آگهی پشتیبانی رایگان ارائه شده است. "به معنای واقعی کلمه" او گفت:, "شما می توانید ریاضی را انجام دهد."

یک سوال بزرگتر این بود که آیا آنها در حال انجام محاسبات ریاضی بر روی چیزی که ممکن است ارزش قابل توجهی کمتر از آن به نظر می رسد. یکی از رسانه ها سرمایه گذار پیشنهاد کیفیت Quibi صف منعکس شده "نامطلوب انتخاب تعصب." به عبارت دیگر Quibi گرفتن-استعداد B-مواد یا مواد دیگری تولید میز'-کشو اسکریپت ها که نکرده اند قادر به جذب بیشتر تاسیس خریدار. "اگر ما نشان می دهد که برای رفتن به یک ضربه بزرگ شما زمین به Netflix, HBO می گوید:" یک تولید کننده با یک پروژه در Quibi. "اگر آن را دریافت نمی کند کشش شما زمین به Quibi." در واقع, بسیاری از را نشان می دهد Quibi برداشت تا به حال شده است به طور گسترده ای در جای دیگر خرید از قبل.

Jason Blum اشاره می کند که بسیاری از اسکریپت عالی هنوز در کشوی میز. "هر فیلم من تا به حال یک ضربه با برداشت شد بیش از جمله تحقیق و توسعه سیمان فعالیت درسایت" او به من می گوید. Blackballed تولید خواهد پکر می گوید که اگر چه او در ابتدا خرید این پروژه به طور گسترده ای Quibi ترین بود به شدت علاقه مند و او و مدیر Michael Jacobs در نهایت متوجه شد که shortform ارائه برخی مزایای: "نبود یک داستان مردم نمی دانم. ما می خواستیم برای به دست آوردن حق به جالب بیت است."

مردم تعجب که چرا Katzenberg و ویتمن در اواخر و اوایل دهه 60 بود و بسیار فعال در رسانه های اجتماعی خواهد باور دارند که آنها را منحصر به فرد نافذ بینش نادیده می گیرند خواسته از افراد جوان است. زمانی که من بپرسید ویتمن آنچه در تلویزیون نشان می دهد او به تماشای او پاسخ می دهد: "من مطمئن هستم که من می خواهم طبقه بندی خودم را به عنوان یک سرگرمی علاقه مندان است." اما هر طور خاص نشان می دهد که او دوست دارد? "گرانت" او ارائه شده است. "در تاریخچه کانال. آن را در مورد رئیس جمهور گرانت".

Katzenberg است که بر روی تلفن خود را در همه زمان ها, اما او نیز در میان مقتدر از نسل او که ایمیل های خود را چاپ شده (و به صورت عمودی تاشو برای برخی از دلیل) توسط یک دستیار. در enthusing در مورد آنچه که نشان می دهد می تواند برای Quibi, Katzenberg خواهد بارها و بارها با استناد به همان تعداد انگشت شماری از کپک زده touchstones — america's Funniest Home Videos, Siskel و ایبرت و جین فوندا ورزش نوار. زمانی که Gal Gadot آمد به دفاتر و تحویل یک سخنرانی پرشوری در مورد تمایل به بالا بردن صدای دختران و زنان Katzenberg تعجب با صدای بلند که آیا او ممکن است تبدیل به جدید جین فوندا و انجام یک سری تمرین برای Quibi. ("ظاهرا چهره او افتاد می گوید:" یک فرد مطلع در این نشست است.)

در اولین جلسه سال جاری در حالی که تماشای یک نوار تست برای ملزومات روزانه میزبان بود که یک مرد سیاه پوست با یک افریقایی Katzenberg مرد گفت: به نظر نمی آید "معتبر باشد." محتوای اجرایی شانا توماس امی برنده جایزه روزنامه نگار از معاون خبر و NBC استفاده سیاسی نادرستی بومی به مکالمات اما به عنوان یک بحث در مورد نامزد مو و رفت او به طور فزاینده ای احساس ناراحت کننده و سمت چپ اتاق به جلوگیری از تبدیل شدن به مشخصه ناراحت است. آن شب او و Katzenberg حال چت تلفن است که در آن او توضیح داد که چرا او باعث می شود یک نقطه از پوشیدن مو خود را در یک سبک طبیعی در تلویزیون — به طوری که می گویند کمی سیاه, دختر MSNBC می توانید ببینید کسی معتبر است که نمی مطابق غالب سفید آمریکا استاندارد از زیبایی است. بعد از آن او احساس Katzenberg تا به حال درک نکرده است. "بحث و گفتگو شد فرانک صادقانه و مثبت و ممکن است رفته اند و همچنین در یکی دیگر از شرکت" توماس می گوید.

Katzenberg و ویتمن نیز اشاره می کنند که آنها مجهز به Quibi دفاتر با کارمندان جوان که در جمعیتی آنها در حال تلاش برای رسیدن به. اما "وجود دارد باور نکردنی عدم آگاهی از مخاطبان و dismissiveness مخاطب" یکی دیگر از سابق Quibite می گوید. "یک چیز جفری همیشه می گوید" من نه یک کودک یا مادر اما من فیلم های ساخته شده در کودکان و مادران دوست داشتنی است. من می دانم که وای بهتر از millennials.' "Katzenberg تا به حال در زمان شده است به خوبی توسط شهود خود را و او را متقاعد کرد از آن حدت. "به من بگو که در آن شما داده؟,' "ویتمن می گوید: از خود متضاد سبک. "او می گوید:" هیچ کدام وجود دارد. شما فقط باید برای رفتن با دل و روده خود را.' "

خود را در روده افزایش یافته به یادداشت خاص در صحنه در نمایشنامه ای را نشان می دهد و مصاحبه در مستند و استعداد حضور در اخبار نشان می دهد. برخی از آنها استقبال حتی اگر آنها مخالفت کرد. "وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین گرفتن صادقانه یادداشت از افرادی که درخشان مانند جفری و افرادی که نمی" Veena Sud می گوید. دیگران یافت می شود نظرات خود را مزاحم و غیر ضروری — برای ملزومات روزانه او تا به حال بارها و بارها صحبت از اعتقاد خود را که میزبان و مجریان باید به نظر می رسد نشسته مردان با پوشیدن روابط — یا ایراد گرفت او را برای ناتوانی واقعا گوش دادن. "من نمی گویم شما باید برای زنده توسط اطلاعات" یک همکار می گوید: "اما اگر 15 نفر به شما بگویم که شما نگاه خسته دراز." برای تمام گذشته خود را موفقیت Katzenberg را sureness در مورد غرایز خود را ندارد همیشه توجیه شده است. در دریم او موعظه انجیل از 3-D تعهد که تمام آینده فیلم انیمیشن استودیو قرار خواهد با استفاده از فن آوری است. پس از آن بسیاری از 3-D schlock آب گرفتگی بازار و یک شب در این فیلم در 20 دلار بلیط ثابت فقط بیش از حد گران برای بسیاری از خانواده ها. 3-D نیست که در آینده بعد از همه.

"است که یک عالم صغیر از Quibi داستان" یک تهیه کننده کار کرده است که با این شرکت می گوید. "'هر کس دیگری است لعنتی اشتباه; من فقط رفتن به آن را انجام دهد.' او خواست آن را به حال."

یک سری از مدیران بالا آمد و رفت. جانیس Min سابق سردبیر هالیوود خبرنگار نظارت ملزومات روزانه اما پس از گزارش برخورد با Katzenberg بیش از جهت محتوا. اجرایی تیم کانلی تحت رهبری Quibi امن 100 میلیون دلار در تبلیغات تعهدات نیز در سمت چپ بالا. دو هفته پس از راه اندازی Quibi اعلام کرد که خود را خلاق-بازاریابی منجر مگان Imbres خواهد بود از ترک شرکت به عنوان به خوبی. "این بسیار Trumpian وجود دارد می گوید:" یک فرد با دانش دست اول. "مگر در مواردی که شما با آنها موافق هستید یک مزاحم. مگ معتقد است او یک نابغه بازاریابی; Jeffrey معتقد است او یک محتوای نابغه است. بنابراین شما را تا پایان در انت که در آن شغل شما وجود دارد به اجرای چشم انداز خود را که هیچ کس دیگری وجود دارد که معتقد است." برخی از کارکنان شوخی darkly که Quibi دیگری بود Fyre متحرک در, ساخت, اما کسانی که در اوایل ماه نیز پر از بالا هدف و شور و شوق. "مردم از من" یکی ex-Quibite به من می گوید. "آنها گفت: من نوشید Kool-Aid. اما من در واقع فکر می کردم این ایده تا به حال بسیاری از وعده و وجود دارد مقدار زیادی از انرژی خلاق شناور در اطراف."

میزان اعتیاد به مواد مخدره اطراف Quibi شروع به احساس شوم که اگر تقریبا هر سطح از موفقیت را احساس خواهم شکست. "نگاه کن چقدر پول اپل, آمازون, YouTube, Netflix و Hulu و دیزنی+ را به جدول" سابق Quibite می گوید. "ما در حال بالا بردن $1.75 میلیارد دلار برای شروع یک سالن پیتزا در شرق ایجاد کرد. ما در حال انجام آن سعی کنید به رقابت برای محتوا با برخی از جهان بزرگترین streamers. اگر آنها می خواهم messaged که آنها می تواند ارائه خود را به عنوان کوچک بچه ها گرفتن بچه ها بزرگ. اما آنها اجازه انتظارات برای صعود به نقطه ای که مردم شروع به فکر کردن در آنها Netflix رقیب."

برخی از صنایع شک و تردید به نظر می رسید به لبه شخصی نفرت و بیزاری. Katzenberg بود پلاریزه شکل است. او شده است بی امان مدافع برای پروژه های خود را و تبدیل انیمیشن به ستاره اما برخی از بازدید او را به عنوان یک "قاب نو" (هالیوود نسخه micromanager) و یک ادم هرزه. James B. استوارت در کتاب خود DisneyWar, بازگو عنوان مثال زمانی که Katzenberg دستور انیماتورها رندر قلعه در زیبایی و هیولایی به "تعمیر سقف. آن را به فرانسوی مانند Botticelli." در طول دریم سال برخی از شخص مقتدر در بر داشت Katzenberg اخلاق کاری خسته کننده. "او یک بار از نسبت های باور نکردنی می گوید:" یک همکار دیرین. او پرتاب برخی از تیز آرنج در طول سال منجر به برخی از مهم ترین روابط به پارگی. (او و گفن دیگر صحبت می کنند.) زمانی که Comcast-جهانی خریداری دریم آن را در شرایط است که او ترک این شرکت است. ("اجازه تکرار" یک دوست سابق می گوید. "Comcast تصمیم به overpay برای دریم ورکز انیمیشن به او وجود دارد.")

بلوم chalks تا griping به حسادت. حقوق و مزایای هالیوود مدیران هیچ مشکلی با کارآفرینی بنیانگذاران مانند ایلان غنی او می گوید: اما آنها Katzenberg به عنوان یکی از آنها است. "او دریافت نمی کند بنیانگذار وضعیت و او را بدست یک زن و شوهر بار بیش از بنیانگذار پرداخت" بلوم می گوید. "مردم ساخت 20 میلیون دلار یا 25 میلیون دلار در سال می مانند," Fuck آن این مرد یکی از ما و او را نگه می دارد و شتم ، "

زمانی که COVID-19 ضربه Katzenberg و ویتمن در نظر گرفته شده به تأخیر انداختن Quibi راه اندازی, اما آنها تا به حال 12 ماه از تبلیغات قفل شده است و با بیش از شش ماه ارزش محتوا banked. و به عنوان Katzenberg می گوید: این "یک ماراتن است و نه یک دو سرعت."

تقریبا بلافاصله مشخص شد چقدر بد Quibi تا به حال موفق به درک آن دیجیتال-بومی مخاطبان است. در آن تعصب و غیرت برای کنترل و چگونگی محتوای آن دیده می شود — یکی از Quibi استدلال به تبلیغ این است که آن را یک "نام تجاری-محیط امن" — Quibi اجازه نمی دهد screenshotting که باعث می شود آن را سخت تر و یا حداقل کمتر به بحث در مورد آن را نشان می دهد در رسانه های اجتماعی عملا watercooler در یک officeless عصر. اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن یک تصویر از یک Quibi نشان می دهد شما را به استفاده از تلفن دوم به آن را. زمانی که طلایی بازوی خود جلب کرد, توییتر, توجه لذت به دنبال داشت به عنوان تمسخر مردم متوجه Quibi را screenshotting محدودیت. Quibi نیز دچار امنیت شکست مفتضحانه هنگامی که روزنامه نگاران گزارش داد که آن ایمیل-فرایند تایید فرستاده کاربران داده های خصوصی به شخص ثالث شرکت.

و Quibi تا به حال به رقابت با یک طرح دعوی در دادگاه بیش از آن معشوق Turnstyle. ثبت شده توسط Eko نیویورک–بر اساس تعاملی-تصویری شرکت که تا به حال ملاقات با Quibi کارکنان چندین بار از جمله یک بار با Katzenberg کت و شلوار ادعا Turnstyle تکنولوژی به سرقت رفته بود از Eko. (این Quibi لیست ثبت اختراع در میان مخترعان دو مهندس بودند که در معرض Eko فناوری تحت NDA زمانی که آنها در اسنپ چت.) آن را سخت به نوشتن به عنوان یک مزاحم صرف کت و شلوار. Eko را به خوبی متصل هیئت مدیره شامل ضربه محکم و ناگهانی رئیس Michael Lynton و توانمند صندوق های تامینی الیوت مدیریت همکاری با Eko به پرداخت هزینه برای دادخواهی.

همانطور که از اوایل ماه جولای بیش از 5 میلیون گوشی تا به حال دریافت Quibi برنامه. از کسانی که 1.5 میلیون ثبت نام شده بود به استفاده از آن و این بود که با Quibi ارائه سه ماه رایگان دادگاه و انجام اشباع بازاریابی است. (زمانی که آن را متوقف بازاریابی در طول Black Lives Matter تظاهرات Quibi فروشگاه App رتبه بندی کاهش یافت و به شماره 1,477.) در نور از آن ناامید کننده کاربر شماره Quibi را تبلیغ کرده اند بنا به گزارش خواسته به مذاکره می پردازد. این شرکت مجبور شد برای رفتن به پایتخت-حالت حفاظت. مدیران در زمان 10 درصد کاهش پرداخت.

برخی از Quibi خود تبلیغات در اجرا برای راه اندازی به نظر می رسید نفس هدایت می شود. چرا یک برنامه با هدف 25-به-35 ساله که آگهی در اسکار پخش است که متوسط بیننده سنی در شمال 56? Quibi بازاریابی تحت فشار قرار دادند پلت فرم به جای نشان می دهد بر روی آن. "او پس از سرمایه گذاری در ایده نشان می دهد که منتقدان اشتباه بودند" یکی از کارکنان سابق می گوید از Katzenberg. "اگر آنها می خواهم ساخته شده بازاریابی در مورد خطرناک ترین بازی و Chrissy دادگاه آنها می تواند crowing در مورد آنچه که بازدید آنها هستند." در تحقیقات بازار زیر آن اسکار و Super Bowl ads 70 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که فکر Quibi شد مواد غذایی-ارائه خدمات با توجه به دو نفر به طور جداگانه با همتایان پژوهش. (یک Quibi اجرایی رد این حساب.)

Quibi به تازگی نشان داده شده توانایی به خنده در خود لینک دادن به یک بررسی مطلوب از خطرناک ترین بازی های و, به tweeting "ببینید بچه ها ما یک نمایش خوب است." اما نه همه از آن آسیب کنترل تلاش موفق بوده است. مصاحبه ای با نیویورک تایمز رفت و وحشتناکی با Katzenberg نقل است گفت: "من نسبت به همه چیز را که اشتباه رفته است به کوروناویروس." (یک سخنگوی Quibi که در حال حاضر برای مصاحبه حفظ Katzenberg به وضوح شوخی.) پس از فشار نشت Quibi دستور فراق کارکنان می گویند خوب خداحافظی به همکاران یکی یکی به جای ایمیل انبوه.

Katzenberg و ویتمن باید سعی کردم به بهترین صورت در همه چیز. "هیچ سوال ما راه اندازی کرده ایم در یک زمان دشوار" ویتمن به من گفت که در ماه مه. Quibi طرح کسب و کار تا به حال فرض سه سناریو — یکی بالا یکی متوسط و یکی پایین و او می گوید: "من می خواهم بگویم ما ضمیمه به پایه مورد است." اما او اشاره می کند که "ما تنها در کسب و کار 50 روز است."

زمانی که من صحبت می کرد به Katzenberg در اطراف همان زمان از من خواسته برای ارزیابی او از Quibi راه اندازی تا به امروز است. "من می خواهم بگویم همه چیز واقعا خوب," او گفت:. ("آره او را نا امید" دوست خود جیم Gianopulos رئیس پارامونت به من می گوید. "اما او نادیده امکان شکست در دستیابی به موفقیت است. که او چه کسی است.")

ویتمن به من می گوید که سرمایه گذاران نمی ناجور: "به اندازه کافی جالب همه آنها بسیار آرام است. همه آنها در کسب و کار است که متاثر شده اند covid. آنها می دانند که ما در حال شروع است." و Quibi در حال حاضر شروع به وفق دهند. بازاریابی محوری آغاز شد و در اواخر ماه ژوئن با تمرکز بر فشار دو جدید نشان می دهد راه اندازی در هر هفته. با همه گیر مستندات باعث شده مردم به صرف زمان بیشتری را به تماشای تلویزیون, این شرکت hustled به reengineer برنامه پس از آن تزریق به یک تلویزیون است. Quibi نیز کار به screenshotting امکان پذیر است.

در ضمن 90 روز رایگان دادگاه آغاز خواهد شد انقضای این ماه است. صنعت نرخ تبدیل از یک محاکمه رایگان به یک اشتراک پرداخت می شود نشانگر زیر 33 درصد است. با توجه به تحقیقات شرکت پارک همکاران در صورتی که صادق است برای Quibi آن می تواند به معنای کمتر از 500,000 نفر خواهد بود تماشای یک شبکه است که با صرف صدها میلیون دلار در با نام تجاری جدید محتوای حق بیمه. "ما نمی دانیم که کاملا آنچه انتظار" ویتمن به من می گوید در اواخر ماه ژوئن. Quibi هنوز هم مقدار زیادی از پول در بانک حدود 750 میلیون تا پایان سال جاری سه ماهه سوم و Katzenberg گفت: باند خود را خواهد آن را از طریق اواخر 2021. (وال استریت ژورنال گزارش داد که Quibi به دنبال جمع آوری اضافی $200 میلیون دلار قبل از پایان سال آینده است.)

مدت کوتاهی پس از راه اندازی Quibi لغو Frat پسر نابغه که تیز و برنده نشان می دهد در مورد اسنپ چت را اوان اشپیگل که در یک زمان تا به حال نشان داده همه چیز روشن در مورد Quibi آینده. یک Quibi اجرایی می گوید که لغو شد به دلیل آن بود "نه به اندازه کافی قوی اسکریپت." وجود دارد یک لحظه در آن هر چند که به نظر می رسد به خصوص apt: اشپیگل استنفورد مربی به او می گوید در مورد قوس لوکس همبرگر معرفی شده توسط مک دونالد در سال 1996 بود که گران تر از آن دیگر همبرگر. متقاعد شده است که یک محصول حق بیمه خواهد درخواست تجدید نظر به یک جمعیتی از "شهری sophisticates," مک دونالد صرف بیش از 150 میلیون دلار در آگهی مبارزات عظیم مجموع در آن زمان است. همانطور که معلوم شد به زنجیره مشتریان موجود دوست داشتم مک دونالد برای آن ارزانی و کمتر-قیمت-حساس noncustomers ترجیح داده به غذا خوردن در جایی دیگر از مواد غذایی سریع مشترک. چهار سال بعد در میان کم خونی تقاضا قوس لوکس متوقف شد.

در Frat پسر نابغه اشپیگل مربی ارائه می دهد مثل همبرگر-که-نیست به عنوان یک داستان اخطار خواستار آن را "یکی از گران ترین محصول تا حدودی در تاریخ است." Katzenberg بود مطمئنا شروع به نگاه اجمالی پتانسیل اپتیک اگر پلت فرم پخش Frat پسر نابغه شروع به دنبال یک مسیر کمتر مانند Snapchat است و بیشتر شبیه است که از قوس لوکس.

*این مقاله به نظر می رسد در جولای 6, 2020, موضوع , New York Magazine. مشترک شدن در حال حاضر!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن