MP Sumalatha خفاش ها برای از سرگیری خرد کردن در MySugar تحت O&M سیستم

مندیا: روز پس از Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar پیشنهاد به موقع خرد کردن نیشکر در مندیا را MySugar آس

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

مندیا: روز پس از Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar پیشنهاد به موقع خرد کردن نیشکر در مندیا را MySugar آسیاب تحت O&M (عملیات و تعمیر و نگهداری) سیستم خود را در Facebook پست مندیا MP Sumalatha Ambarish بیش از حد گفت که در حال اجرا این کارخانه تحت O&M ترتیب خواهد بود یک گزینه قابل دوام.

پرداختن به یک گروه از معترضین (led سابق MLA H. D. Chowdaiah) بودند که برگزاری تظاهرات در نزدیکی آقا مهدی Visvesvaraya مجسمه در اینجا دیروز خواستار شروع از خرد کردن در MySugar کارخانه تحت O&M آرایش Sumalatha ضربه در برابر کسانی که مخالف شروع مجدد از کارخانه تحت O&M سیستم.

شلاق در کسانی که شخصا حمله به او را بیش از O&M مسئله او را رد کرد و این اتهامات که حامیان او بودند eyeing کارخانه به عنوان کاملا بی اساس است.

اصرار دولت به قید وثیقه کشاورزان به موقع شروع مجدد از خرد کردن در MySugar میل او گفت که دولت باید تصمیم اولیه در مورد این مسئله در جهت منافع کشاورزان است.

به ادامه بحث در شروع مجدد از کارخانه یک گروه به رهبری وزیر سابق و Cauvery Raitha Hitarakshana Samithi جمهور G. Madegowda که مخالف اجرای کارخانه تحت O&M ترتیب می خواهد دولت شروع به خرد کردن کامل خود را در آن در حالی که گروه دیگری به رهبری سابق MLA H. D. Chowdaiah خواستار فوری شروع مجدد از کارخانه تحت O&M سیستم به عنوان آن بسیار مهم است برای نیشکر تولید کنندگان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن