سونی گزارش افزایش PS5 تولید 50 درصد

سونی سفارش حداقل 50 درصد بیشتر از پلی استیشن 5 کنسول از آن بود در اصل برنامه ریزی شده به کشتی در این سال با تو

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

سونی سفارش حداقل 50 درصد بیشتر از پلی استیشن 5 کنسول از آن بود در اصل برنامه ریزی شده به کشتی در این سال با توجه به گزارش ها در مطبوعات. در حالی که این شرکت انتظار برای تولید حدود شش میلیون کنسول در سال 2020 Nikkei می گوید که این رقم در حال حاضر در حدود نه میلیون در حالی که بلومبرگ می گوید که می تواند 10 میلیون.

هر دو انتشارات قرار داده و مطرح انتظارات پایین به افزایش تقاضا برای خانه سرگرمی در سن coronavirus. اگر سونی می تواند از فروش در هر نقطه در نزدیکی که تعداد کنسول PS5 از طریق پایان سال آن را علامت عمده افزایش در سلف خود; PS4 راه اندازی شد در ماه نوامبر سال 2013 و تا به حال به فروش می رسد از طریق 4.2 میلیون واحد تا پایان ماه زیر است.

Facebook نیز ramping تا تولید Oculus VR هدست با توجه به شاخص Nikkeiبا یک هدف مشابه از هل دادن رشد به 2 میلیون واحد در نیمه دوم سال 2020 — این گزارش خواهد بود تا 50 درصد در خروجی آن برای کل 2019. این شرکت گفته می شود با شروع تولید انبوه برای یک هدست جدید این ماه, هر چند شاخص Nikkei نمی گوید که آیا آن را یک سیستم مستقل مانند تلاش یا افسار هدست مانند شکاف S.

بازی سخت افزار شده است که اغلب دشوار است برای خرید در طول بیماری همه گیر. Oculus را تجربه کرده است شدید و محدودیت عرضه آن تلاش هدست اغلب فروش را به عنوان به زودی به عنوان آن را restocked. نینتندو در ضمن تجربه کرده دشواری جلسه تقاضا برای سوئیچ و آن خانه تناسب اندام بازی حلقه مناسب ماجراجویی. با چند شرکت بزرگ راه اندازی می افتد در نیمه دوم سال آن را هیچ جای تعجب است که پلت فرم صاحبان می خواهید مطمئن شوید که وجود دارد به اندازه کافی سهام برای رفتن به اطراف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن