Digitisation به تغییر اسکریپت برای Rangayana

شهر تئاتر مجموعه دارایی از جمله مجموعه, لباس, خواص, نور, سیستم صوتی و پخش بودن دیجیتالی برای آیندگان میسور/Mys

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

شهر تئاتر مجموعه دارایی از جمله مجموعه, لباس, خواص, نور, سیستم صوتی و پخش بودن دیجیتالی برای آیندگان

میسور/Mysuru: Digitisation است عمیقا تغییر تجربه تئاتر نه تنها از نظر تکنولوژی های جدید دسترسی مبتنی بر تولید و اشاعه بلکه از نظر مشارکت و ایجاد شده است.

توان آن را از طریق برنامه های گوشی های هوشمند جریان رسانه ای و یا اثرات 3D فن آوری های دیجیتال است رخنه کرد به تئاتر مدرن. هنرمندان و مدیران هنری آزمایش شده است با فن آوری برای سال غنی سازی خود را به کار احیای اجرای تئاتر و تئاتر بیشتر مربوط به دیجیتال مخاطبان است.

پس قدم به قدم از دنیای تئاتر با توجه به رفتن digital Mysuru تئاتر کارنامه Rangayanaرهبری مدیر آن Addanda C. Cariappa آغاز شده است digitisation از همه نقش صحنه و تئاتر جشنواره به میزبانی آن را از زمان آغاز آن بیش از 30 سال پیش و همچنین تئاتر آهنگ ها که مشهور نمایشنامه نویس و Rangayana اولین مدیر B. V. Karanth است تشکیل شده و موسیقی.

همراه با digitisation از درام و دارایی های, همه خواص فیزیکی Rangayana نیز در دسترس خواهد بود در فرمت دیجیتال.

محافظت از دارایی های

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز Cariappa گفت که Rangayana دارایی از جمله مجموعه, لباس, خواص نور و سیستم صوتی. "در طول سال فضای ذخیره سازی این دارایی ها تبدیل شده بود یک dumpyard با هیچ اسناد و مدارک ندارند. Digitisation از تمام دارایی های فیزیکی ما را قادر به محافظت از آنها و در همان زمان انتقال آنها به نسل بعدی" او گفت:.

Digitisation را قادر به استفاده مجدد از دارایی های, و آن را به ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد رشد Rangayana در مراحل. "همچنین در حال حاضر وجود دارد Rangayana کارنامه ارشد تاریخ و موجودی و یک مدرسه. مقدار نوشته شده بر روی آنها و ما باید بارهای از عکس های پخش. ما مستند همه آنها در فرم الکترونیکی," او گفت:.

یک لیست پخش است که دیجیتالی که تا کنون آماده شده است و digitisation روند آغاز شده از امروز. این است که به اطمینان حاصل شود که دوستداران تئاتر فراموش نکنید که قدیمی بازی می کند با گذشت زمان است. به عنوان این است که یک تازه ابتکار هنرمندان آموزش داده خواهد شد در تصویب قدیمی نقش, او گفت:.

تئاتر کارنامه Rangayana بزرگ نور و صدا و دارایی. آنها ذکر شده و مستند برای آیندگان.

استفاده از فن آوری دیجیتال

در درجه اول digitisation استفاده از فن آوری دیجیتال به پروژه درام و همچنین به توزیع آنها را — از آنالوگ محتوای آنلاین. با digitisation وجود دارد انعطاف پذیری برنامه نویسی که باعث می شود آن را مقرون به صرفه و محتوای دیجیتال باقی خواهد ماند در همان شرایط سال در سال, او توضیح داد.

"ابتکار جدید با هدف تشویق موثر ارز از ایده های در مورد چگونه تئاتر (Rangayana) آورده می شود می تواند نزدیک به جوامع آنلاین. مراحل تبدیل می شود با استفاده از فناوری به منظور جلب بیشتر در تعامل با هر دو آفلاین و آنلاین مخاطبان" Cariappa اضافه شده است.

پس از ضبط شده است پخش خواهد شد و آپلود در وب سایت های اجتماعی, او گفت:, و اضافه کرد که این جدا از آهنگ ها که برای B. V. Karanth است تشکیل شده موسیقی خواهد بود آواز توسط ارشد تئاتر artiste Ramachandra Adapa که ضبط میشود و دیجیتالی.

سیستم برق بودن اختصاص به طوری که دارایی می تواند مورد استفاده قرار گیرد در تاریخ بعد.

تئاتر کتابخانه در کارت

بیان کرد که در آن پیشنهاد شده است به راه اندازی برای اولین بار از آن نوع تئاتر کتابخانه,' Cariappa گفت که کتابخانه را از ویژگی های مجهز ضبط اتاق یک هال و یک استودیو. تصریح می کند که این کتابخانه یکی از پروژه های بلند پروازانه از Rangayana او گفت که این روش مورد بحث قرار خواهد با هنرمندان و کارکنان زیر که پیشنهاد خواهد شد به دولت است.

در طول سال تمام پخش های انجام شده در Rangayana عکس شد و ذخیره شده در آلبوم. در حال حاضر این عکس ها در حال دیجیتالی.

کاشت نهال

برجسته دیگر فعالیت های Rangayana, Cariappa گفت که آنها عبارتند از: گسترش فضای سبز و نگهداری از همه درام, تجهیزات, لباس و متعلقات دیگر است.

اشاره کرد که در آن برنامه ریزی شده است به کاشت 100 نهال در Rangayana محل در ارتباط با جنگل بخش او گفت که چندین گونه های نادری از گیاهان هستند که به ارمغان آورد از Kodagu بیش از حد و کاشته شده در محوطه دانشگاه.

لباس ها و جلوه های ویژه آثار هنری سفال طرح چهره و دیگر متعلقات بودن اختصاص و دیجیتالی.

تمیز کردن و سازماندهی تئاتر خواص

"همه تئاتر خواص در Rangayana هستند که تمیز و سازمان یافته است. تمام تزئینی تجهیزات نگهداری می شوند در Lankesh گالری و نورپردازی غرفه های در حال نقل مکان به یک اتاق جداگانه. هر ملک متعلق به Rangayana حفظ خواهد شد با دقت گفت:" Rangayana مدیر.

واکنش در همان ارشد artiste Geetha Montadka گفت: "برای سال های بسیاری از خواص از جمله سی دی و فایل نمی شد و مرتب به درستی. برخی از خواص نیز خیس در باران. از این رو مراقبت از خواص مورد نیاز برای Rangayana تئاتر فعالیت مسئولیت ما است. قبل از آن ما تا به حال به دیگران وابسته به حفظ Rangayana ساختمان تمیز و برای حفظ این غرفه ها با خشک کردن و مرتب کردن آنها را. همچنین به سازماندهی فایل های ما استفاده می شود به دیگران بستگی ندارد. اما در حال حاضر برای دو ماه گذشته به عنوان وجود دارد بدون فعالیت در Rangayana با توجه به مستند و همه ما هنرمندان unitedly گرفته تا تمیز کردن و سازماندهی کار می کند. این در واقع به ارمغان آورد شادی برای همه ما و همچنین افزایش مسئولیت های ما."

[عکس توسط M. N. Lakshminarayana Yadav]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن