یوتیوب خالق Jeffree Star کاهش یافته آرایش خرده فروش Morphe

آرایش خرده فروش Morphe جدا کرده است با YouTuber Jeffree Star پس از هفته های عمومی acrimony در یوتیوب زیبایی جا

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

آرایش خرده فروش Morphe جدا کرده است با YouTuber Jeffree Star پس از هفته های عمومی acrimony در یوتیوب زیبایی جامعه است. ستاره متهم شده است که با استفاده از نژادپرستانه و توهین آمیز زبان و همچنین دستکاری دیگر سازندگان و افراد نزدیک به او.

"امروز ما تصمیم به توقف همه فعالیت های تجاری مرتبط با Jeffree Star و وابسته و محصولات" یک صدای جیر جیر از Morphe به حساب می خواند. همانطور که در حال حاضر ستاره محصولات باقی می ماند, در سایت, اما یک صدای جیر جیر از Morphe حساب می گوید که تغییر در "هفته های آینده" بدون دادن یک تاریخ خاص است. ستاره رابطه با Morphe شد هنگامی که منبع اصلی درآمد برای خالق که راه اندازی چند خط با این شرکت و تبدیل شدن به یک چهره برای نام تجاری خود را.

تا به حال Morphe نشده گفت: هر چیزی علنی در مورد این اتهامات در برابر ستاره و یا مطرح ویدئوها نمایش خالق با استفاده از نژادپرستانه و انواع دیگر از زبان توهین آمیز. اما این تنها بخشی از آن است. ستاره است که در وسط چندین مجادلات برخی از شدید تر از دیگران است. در یک پایان فوق ویدئوها متداول ورود در زمانی که چندین برجسته یوتیوب شخصیت — از جمله ستاره را-دوست-تبدیل-همکار Shane Dawson — در حال دست و پنجه نرم کردن با گذشته فیلم های نژادی غیر حساس یا محتوای نامناسب.

در انتهای دیگر این وضعیت این است که احساس می کند بیشتر شبیه دبیرستان درام: شایعات در حال گسترش بیش از توییتر DMs و متن پیام موضوعات. این کمی پیچیده است بنابراین stay with me: یوتیوب خالق Tati وستبروک ساخته شده یک ویدیو را در سال 2019 پیشنهاد همکار آرایش YouTuber جیمز چارلز با استفاده از نفوذ خود به نامناسب با پیشرفت های دیگر. آن را به عنوان اتفاق می افتد چارلز همچنین همکاری با Morphe برای یک زن و شوهر از خود پالت. پس از وستبروک اتهام طرفداران چارلز که خریداری شده خود را Morphe مجموعه فیلم های ضبط شده خود را از بین بردن پالت و ارسال آنها را به Infinite و Instagram. ویدیو منجر به چارلز از دست دادن میلیون ها نفر از مشترکین و او در نهایت ارسال شده ویدئویی خود را در مورد این موضوع. در این گزارش دست آورد بیش از 30 میلیون بازدید قبل از او حذف آن.

پس از آن وجود دارد شایعات در مورد شایعات: بیشتر به طور خاص است که ستاره شده بود پشت سر چارلز شایعات و عمدا آنها را گسترش. در هفته گذشته ستاره و داوسون متهم شدند توسط خالق Tati وستبروک از gaslighting و دستکاری او را به دشمنی با چارلز از طریق کسانی که شایعات.

YouTube "درام" اغلب در قالب های متعدد فیلم ها و پاسخ های منتشر شده توسط سازندگان به آدرس هر آنچه اتفاق می افتد در گوشه ای از اینترنت. با زیبایی جامعه پیامدهای مالی می تواند یک کمی بیشتر شدید. آرایش خطوط به خصوص سایه چشم پالت جدی هستند منبع درآمد برای زیبایی جامعه را بالا سازندگان و برای Morphe که حامل خطوط مانند Jeffree Star آرایشی و بهداشتی. Morphe تبدیل شده لوازم آرایشی و بهداشتی خط rollouts به ستاره نکردم حوادث در فروشگاه ظاهر توسط اثرگذارندهها که آنقدر محبوب مراکز تعطیل و امنیتی اضافی مورد نیاز است.

ستاره و داوسون "توطئه" پالت برای مثال انتظار می رود برای تولید $17.5 میلیون دلار از طریق فروشگاه درآمد فروش و دیگری $17.5 میلیون ستاره وب سایت با توجه به Morphe مدیران که صحبت می کرد به ستاره و داوسون در مورد سود بالقوه از خط در هفت قسمت مجموعه مستند و همچنین به عنوان ستاره خود محاسبات. دسته اول از 60,000 واحد ستاره و داوسون منتشر شده به فروش می رسد در عرض 30 دقیقه. این تاریکی و Morphe منتشر شد یکی دیگر از 60,000 واحد به عنوان به سرعت به عنوان آنها می توانند. کسانی که بیش از حد به فروش می رسد سریع. قبل از این توطئه پالت, ستاره کار کرده بود با Morphe در حمل تعداد زیادی از خطوط دیگر از جمله یکی در اوایل این سال است.

به عنوان مهم به عنوان آن را برای ستاره به مجموعه های خود فروخته در مراکز سراسر کشور آن را فقط به عنوان یک معامله بزرگ برای Morphe به حمل با مشخصات بالا شخصیت در جامعه است. Emine ErSelcuk, Morphe سپس معاون رئیس جمهور از جهانی خرده فروشی گفت: در یک سال 2019 که teaming تا با زیبایی سازندگان بسیاری از آنها را به میلیون ها نفر از مشترکین در یوتیوب اولیه در این شرکت زندگی نقش مهمی در موفقیت آن است.

"ما تاثیر گذار همکاری که درست به چشم انداز زیبایی که تاثیر گذار," ErSelcuk گفت: خرده فروشی خودی. "و ما شده ایم بسیار موفق با این فرمول است."

ستاره می تواند همچنان به فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین و دیگر پتانسیل فیزیکی خرده فروشی شرکای اما Morphe تصمیم به عموم مرحله از رابطه مشخص كردم ، روشن نیست که آیا Morphe خواهد شد تا تیم با ستاره دوباره یا نه. آستانه خواسته است Morphe برای اطلاعات بیشتر در این حد از تصمیم این شرکت را به "توقف همه فعالیت های تجاری."

"همانطور که ما نگاه به آینده ما ادامه خواهد داد برای به اشتراک گذاشتن به روز رسانی در مورد آنچه در پیش روست برای Morphe با نام تجاری" شرکت گفت: در یک صدای جیر جیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن