هتل سیذارتا آماده یک COVID-secure سالن عروسی

میسور/Mysuru: در حالی که دولت و اتحادیه های دولت منتشر کرده اند دستورالعمل در مورد چگونه به انجام ازدواج در CO

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

میسور/Mysuru: در حالی که دولت و اتحادیه های دولت منتشر کرده اند دستورالعمل در مورد چگونه به انجام ازدواج در COVID بار محدود کردن تعدادی از شرکت کنندگان به 50 و اعمال محدودیت مانند پوشیدن ماسک و حفظ اجتماعی فاصله حتی عروسی مدیران و برگزاری مراسم عروسی میزبان در حال آماده سازی به صورت یک واقعیت جدید و در حال تغییر مکانهای با توجه به سناریوی جدید.

در زمانی که بسیاری از عروسی سنتی و سالن و choultries در حال فرسایش بیش از از دست دادن کسب و کار با توجه به محدودیت های جدید دیگر وجود دارد که در حال دیدن کوچک عروسی به عنوان یک فرصت و موفقیت کسب و کار خود ماژول های مانند هتل سیذارتامتعلق به سیذارتا ، هتل سالن ازدواج تبدیل شده است به طور کامل امن محل برگزاری مراسم عروسی به تهیه کردن به مراسم عروسی با بسیاری از اقدامات پیشگیرانه.

مدیریت هتل به اتخاذ اقدامات موثر برای جلوگیری از گسترش ویروس مانند اجتماعی فاصله اجباری استفاده از ماسک و sanitisers. ازدواج هال واقع در طبقه چهارم هتل و اقدامات پیشگیرانه برای اولین بار قبل از شروع یک گام به آسانسور. خلال دندان استفاده می شود به دکمه آسانسور را فشار دهید و تنها سه نفر از افراد مجاز به رفتن در آسانسور در هر زمان داده شده.

به عنوان مهمان وارد سالن ازدواج در طبقه چهارم این هتل کارکنان آماده با حرارتی اسکنر برای بررسی پیشانی متوسط و اگر هر مهمان را نشان می دهد علائم سرماخوردگی و تب ورود را رد کرده است. اگر هر مهمان را نشان می دهد نشانه هایی در خانه قرنطینه امکانات موجود در این هتل خود را و کمک های پزشکی تمدید خواهد شد برای چنین افرادی است.

ماسک و sanitisers به راحتی در دسترس هستند در اینجا اگر هر مهمان فراموش به پوشیدن ماسک. این ترتیبات صندلی ساخته شده است در چنین راهی است که اجتماعی فاصله است که به شدت به دنبال. عروسی سالن بزرگ است و دارای تهویه خوب و سالن غذاخوری در کنار سالن بیش از حد طراحی شده است به عنوان در هر دستورالعمل دولت. ترتیبات صندلی در اینجا بیش از حد شرح زیر است اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. پس از غذا, فرد, fingerbowls در حال عرضه به مهمانان به طوری که آنها نمی جمعیت دست شستن منطقه است.

دقت تضمین شده است که مواد غذایی خدمت کرده است که در آن کارکنان هتل است که با پوشش ماسک صورت و دستکش و کفش های چهره سپر و headcover. نمایندگان از مدیریت هتل خواهد شد در حال حاضر در محل برای اطمینان حاصل شود که قوانین به شدت به دنبال آن و دستورالعمل ها به رعایت.

به عنوان در هر دستورالعمل افراد بالای 65 سال و کودکان زیر 10 سال و زنان باردار مجاز نیست و تابلو شده اند نمایش داده می شود. عروسی مرحله بیش از حد می تواند دوباره طراحی شده توسط حزب عروسی را با توجه به نیازهای خود. کسانی که کتاب سالن هستند گفت: در مورد این دستورالعمل ها و امکانات و تنها کسانی که در مجالس عروسی که موافق به شرایط اجازه داده می شود برای انجام مراسم اینجا.

امکانات اقدامات پیشگیرانه و ترتیبات نشان داده بودند توسط P. V. Giri که صاحب سیذارتا گروه به رسانه ها افراد و مقامات از Mysuru شهرستان شرکت از طریق یک مفصل ارائه power-point دیروز. شهردار از [چشمه] تسنيم MCC سلامت ایستاده رئیس کمیته Gopi, سلامت, افسر, Dr. D. G. Nagaraju و دیگران حاضر بودند.

اظهار نظر در طرح های گرفته شده در هتل دکتر Nagaraju قدردانی سیذارتا گروه برای حصول اطمینان از ویروس رایگان جو در یک محل که در آن مردم جمع آوری برای یک عروسی. "مردم می توانند بدون ترس از حضور در این رویداد در اینجا و MCC بیش از حد را ایجاد آگاهی در مورد این" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن