خودرو نیویورک نشان می دهد در حال حاضر به طور کامل لغو

آنها در حال کشیدن پلاگین بر روی این خودرو نیویورک نشان می دهد. نشان می دهد که به طور معمول برگزار شد در مارس

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

آنها در حال کشیدن پلاگین بر روی این خودرو نیویورک نشان می دهد.

نشان می دهد که به طور معمول برگزار شد در مارس و تساوی بیش از 1 میلیون مسئولین به تعویق افتاد تا ماه اوت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما سازمان دهندگان در حال حاضر گفت: آنها نمی قادر خواهد بود که برای دیدار با مهلت و با تمرکز بر احیای خودکار نشان می دهد در بهار سال 2021.

این Javits Center که در خانه های خودکار نشان می دهد هنوز هم در حال استفاده می شود به عنوان یک بیمارستان صحرایی برای بیماران مبتلا به COVID-19. در حال حاضر هیچ بيماران تحت درمان وجود دارد هر چند کنوانسیون باقی مانده در "حالت آماده به کار" در مورد آینده اضطراری است. شهر نیویورک بود به خصوص ضربه توسط ویروس با بیش از 196,000 مورد تأیید و 16,000 مرگ و میر.

"از زمان شروع این بیماری همه گیر ما کار کرده اند و از نزدیک با فرماندار و با Javits مقامات برای حفاظت از شرکت کنندگان" خواندن بیانیه ای از علامت Schienberg رئیس جمهور بیشتر New York, Automobile Dealers Association, سازمان که صاحب و عمل نیویورک خودکار نشان می دهد. "ما بسیار افتخار از نقش Javits Center, بازی های برگزار شده است در طول این زمان دشوار است و ما درک می کنیم نیاز به آن را به باقی می ماند آماده به خدمت است."

Schienberg همچنین گفت که او پیش بینی "زیادی مقید کردن تقاضا برای خودروهای جدید در این منطقه و در سراسر کشور است." نمایندگی مجاز و فروش خودرو به طور معمول بر روی تعداد خودرو را نشان می دهد و برای ایجاد هیجان برای مدل های جدید. در این سال NYIAS بود و انتظار می رود به ویژگی های اولین فولکس واگن ID 4 SUV الکتریکی تولید نسخه EV, راه اندازی, شفاف, موتور,' اولین ماشین فورد جدید نونما توسن, در میان دیگران.

مانند بسیاری دیگر از خودرو را نشان می دهد هر چند این خودرو نیویورک نشان می دهد دست کمی از درخشش خود را به عنوان نام های بزرگی مانند مرسدس بنز و آئودی که قبلا تصمیم به جست و خیز این رویداد را سال و BMW متمایل قبل از 2019 نشان می دهد.

در واقع COVID-19 مارس در نهایت رانندگی بیشتر مردم از حمل و نقل عمومی و سوار-به اشتراک گذاری و نسبت به وسایل نقلیه شخصی. اخیر هریس نظرسنجی نشان داد که بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها احساس نمی امن با استفاده از هر گونه حمل و نقل است که ماشین خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن