گوگل در حال حاضر آن را آسان تر برای پیدا کردن, سیاه, کسب و کار متعلق به

گوگل در حال راه اندازی یک ابزار جدید است که اجازه می دهد تا کسب و کار خود را شناسایی و به عنوان سیاه و سفید مت

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

گوگل در حال راه اندازی یک ابزار جدید است که اجازه می دهد تا کسب و کار خود را شناسایی و به عنوان سیاه و سفید متعلق به از طریق شرکت نقشه ها و لیست جستجو. از ویژگی های جدید است که بخشی از این شرکت را تعهد اعلام کرد در ماه گذشته برای حمایت از جامعه سیاه و سفید با "طرح ها و ایده های محصول است که پشتیبانی از راه حل های دراز مدت."

زمانی که جستجو برای یک کسب و کار از طریق Google.com و یا نقشه های گوگل در حال حاضر شما قادر خواهید بود برای دیدن یک نشان جدید به نمایندگی سیاه متعلق به کسب و کار -- آن را به یک سیاه قلب بیش از یک پرتقال سه راه راه پس زمینه مانند یکی از شما می توانید در این تصاویر. آنها نیاز به ادعای کسب و کار خود را در گوگل و بررسی آنها خود را توسط ایمیل و تلفن و یا ایمیل را قبل از آنها می توانید برای نشان; مشخص نیست که چگونه و یا اینکه آیا گوگل در واقع می توانید بگویید اگر آنها سیاه و سفید متعلق به. در سال 2018 گوگل معرفی مشابه مدالها برای کسب و کار خود را به نمایش اگر آنها بودند یا "زنان-Led" و/یا دوستانه به اعضای تجاوز+ جامعه است.

در چند ماه گذشته گوگل می گوید آن را دیده است "خروش در جستجوهای آنلاین به صورت سیاه و سفید متعلق به کسب و کار" به عنوان مصرف کنندگان به صرف پول در این کسب و کار برای نشان دادن حمایت در میان سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. یکی از گوگل کسب و کار اصلی لیست رقبای Yelp که به معرفی آن را سیاه و سفید متعلق به نماد اخیرا شاهد افزایش مشابه در جستجو برای همان نوع از کسب و کار. Yelp گفت: در آن Q2 گزارش درآمد که وجود دارد بیش از 2.5 میلیون جستجوها برای سیاه و سفید متعلق به کسب و کار بین 25 ماه مه و ژوئیه 10.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن