به بیرون درز گوگل پیکسل 5 رندر نشان می دهد دوربین های عقب دوگانه و سنسور اثر انگشت

گوگل پیکسل 4A را در ماه اوت راه اندازی کرد اما به ما گفت که ما باید صبر کنید برای دیدن پیکسل 5 و پیکسل 4A 5G.

توسط PARINEWS در 1 شهریور 1399

گوگل پیکسل 4A را در ماه اوت راه اندازی کرد اما به ما گفت که ما باید صبر کنید برای دیدن پیکسل 5 و پیکسل 4A 5G. آنها به دلیل رسیدن مدتی در پاییز امسال (احتمالا در اوایل اکتبر) ، اما رندر های جدید ادعا نشان دادن پیکسل 5 به ما برخی از ایده چه انتظار می رود.

رندر از نشت کننده به طور منظم @OnLeaks و هند سایت فن آوری PriceBaba آمده است. هیچ شگفتی واقعی در اینجا وجود دارد, با تصاویر نشان دادن یک سنسور اثر انگشت در عقب; مربع شکل آرایه دوربین حاوی آنچه به نظر می رسد دو دوربین, فلش, و سنسور ناشناخته; و یک دوربین رو به جلو سوراخ پانچ در سمت چپ بالای صفحه نمایش.

این سخت است به قضاوت در مورد اصالت رندر، اما بافت شن و ماسه انفجار در مورد به نظر می رسد همان زیر چشمی سمت در پیکسل 5 و پیکسل 4A 5G گوگل به اشتراک گذاشته شده در اوایل سال جاری.

در حال حاضر برخی از اختلاف در مورد صفحه نمایش پیکسل 5 وجود دارد, هر چند. OnLeaks ادعا می کند پیکسل 5 خواهد شد اندازه صفحه نمایش بین 5.7 و 5.8 اینچ، که خواهد بود همان، و یا شاید کوچکتر، از صفحه نمایش 5.8 اینچ بر روی پیکسل 4A داشته باشد. در همین حال ، آندروید مرکزی می گوید پیکسل 5 خواهد شد با 6 اینچ مجهز شده ، 90Hz پانل OLED ، که باعث می شود کمی بیشتر حس -- در 5.8 اینچ ، پیکسل 5 خواهد شد کمی کوچک در مقایسه با دستگاه هایی مانند سامسونگ S20 پرچمدار با صفحه نمایش 6.2 اینچ خود را نگاه کنید.

چند مشخصات دیگر در مورد پیکسل 5 شایعه شده اند، اما هیچ چیز قطعی هنوز وجود دارد. تیتر آندروید پیشنهاد دستگاه ممکن است باتری نسبتا meager 3،080mAh داشته باشد ، در حالی که آندروید مرکزی ادعا می کند که شایعه است "کاملا نادرست" و باتری در واقع بزرگتر از پیکسل 4 خواهد بود. Android Headlines

حداقل شایعات به نظر می رسد در یک چیز به توافق برسند: ممکن است توسط یک پردازنده Snapdragon 765G، که پشتیبانی از 5G اما یک گام به پایین از Snapdragon 855 مورد استفاده در پیکسل 4 است. down ما همچنین شنیده ام 8GB رم چند بار Android Central در حال حاضر، و آندروید مرکزی ادعا می کند شما همچنین 128GB ذخیره سازی، 15W چی wirelss شارژ، و 5W شارژ بی سیم معکوس (برای earbuds بلوتوث خود را، شاید) نیز هست.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن