خانه دموکرات ها می خواهند 5.5 میلیارد برای همه گیر پهنای باند بودجه

در روز سه شنبه آمریکا پرده برداری از آخرین coronavirus پاسخ لایحه از جمله تعدادی از اقدامات به نگه داشتن خانوا

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

در روز سه شنبه آمریکا پرده برداری از آخرین coronavirus پاسخ لایحه از جمله تعدادی از اقدامات به نگه داشتن خانواده ها و کسب و کار آنلاین از طریق این مدت از این بیماری همه گیر.

"با مدارس بسته و میلیون ها نفر از کار کنگره باید با استفاده از قدرت خود را به نگه داشتن آمریکایی ها متصل" مظنونان حمله به دانشگاه فرانک Pallone جونیور (D-نیوجرسی) و مایک دویل (D-PA) گفت: در یک بیانیه مشترک. "ما امیدواریم که این قانون را جلب قوی دو حزبی حمایت از ما می تواند ایستادن برای کودکان و خانواده ها که در حال مبارزه در این بیماری همه گیر."

بیش از 1800-صفحه قهرمانان عمل خواهد تقویت سیستم مراقبت های بهداشتی و اقتصاد با 3 تریلیون دلار در بودجه اضافی با حدود 5.5 میلیارد دلار است که رفتن به سمت بسته شدن شکاف دیجیتال حداقل تا زمانی که این بیماری همه گیر است. در صورت تصویب این لایحه را "بلافاصله" ارائه 1.5 میلیارد دلار از طریق کمیسیون ارتباطات فدرال E-نرخ برنامه برای مدارس و کتابخانه ها برای خرید نقاط داغ و "دستگاه های متصل" برای کمک به تسهیل آموزش از راه دور در سراسر طول اضطراری است.

علاوه بر این محرک را ایجاد یک استخر از 4 میلیارد دلار برای ارائه به 50 دلار در یک ماه یارانه به خانواده های کم درآمد و یا گذاشته و furloughed کارگران به منظور کمک به پرداخت اینترنتی صورتحساب خدمات در سراسر پایان همه گیر.

"خانه بیل روشن می سازد آنچه اکثر آمریکایی ها شناخته شده اند برای ماه – که هر آمریکایی باید دسترسی به قوی پهنای باند اینترنت در طول COVID-19 همه گیر" جی جی Sohn سابق FCC مشاور گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.

خانه انتظار می رود که این لایحه به تصویب جمعه, اما, اندازه, چهره یک نبرد دشوار در حزب جمهوری خواه به رهبری سنا برای تصویب نهایی است. قبلی مصاحبه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل (R-KY) گفت که زیرساخت مانند پهنای باند است "نامربوط از coronavirus همه گیر" و نباید در آینده شامل coronavirus امداد بسته است.

در بالای بودجه پهنای باند اتصال پروژه قهرمانان عمل خواهد آن را غیر قانونی برای ارتباطات راه دور و صوتی ارائه دهندگان خدمات به خاموش کردن خدمات به مشتریان که قادر به پرداخت صورتحساب خود را به دلیل بیماری همه گیر.

به عنوان اجتماعی فاصله سفارشات رفت به محل در سراسر کشور در ماه مارس مدارس و کسب و کار تعطیل به منظور جلوگیری از گسترش بیماری. از آنجا که این دانش آموزان و کارگران بیشتر متکی به اینترنت در حال حاضر از همیشه قبل از. دسترسی به اساسی آموزش از راه دور و خدمات بهداشتی و درمانی تبدیل شده است به طور فزاینده سخت تر برای خانواده های غیر قابل اعتماد اتصال به اینترنت.

در تلاش برای جلوگیری از گسترش بیماری در مدارس و کسب و کار تعطیل و یا نقل مکان کرد و فعالیت های آنلاین. از آنجا که این خانواده ها و کسب و کار بدون در صفحه اصلی-قابلیت اتصال به پهنای باند قادر به شرکت در مدرسه یا محل کار.

"با وجود آنچه در کنگره FCC و Isp ها در حال حاضر انجام می شود, کشور نیاز به هزینه های دولت فدرال به جای از دست درآمد و حفظ جامعه از عملکرد" مت چوب و مطبوعات آزاد اقدام معاون رئیس جمهور از سیاست و مشاور عمومی گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن