Felicitation به طور منظم اهدا کنندگان علائم جهانی اهدای خون روز

میسور/Mysuru: به مناسبت جهانی اهدای خون روز (14 ژوئن) DTS بنیاد Mysuru, روساي اهداکنندگان خون که اهدا خون برای

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

میسور/Mysuru: به مناسبت جهانی اهدای خون روز (14 ژوئن) DTS بنیاد Mysuru, روساي اهداکنندگان خون که اهدا خون برای بیش از 50 بار در یک برنامه سازماندهی شده در Jeevadhara بانک خون در Sayyaji رائو جاده در شهرستان.

بیش از 50 نفر از اهداکنندگان به طور داوطلبانه جلو آمد برای اهدای خون در این اردوگاه از جمله حدود 25 نفر از اعضای JCI میسور سلطنتی شهر که اهدا خون است.

صحبت پس از felicitating اهداکنندگان DTS بنیاد رئیس جمهور D. T. Prakash گفت: "همه باید بدانند که اهمیت اهدای خون. در جامعه وجود دارد برخی اعتقادات خرافی در مورد اهدای خون, که ما نیاز به غلبه بر و حمایت از این بزرگوار تلاش. هر فرد بالغ سالم هر دو نر (یک بار در سه ماه) و زن (یک بار در چهار ماه) می تواند خون اهدا اما هر کسی که بیش از 60 سال و یا رنج می برند از هر گونه بیماری هستند واجد شرایط برای اهدای خون است."

تصریح می کند که اهدای خون مضر است به اهدا کننده گفت: "سلول های خون را بازسازی خود در چند ماه. اگر اهدا کننده سالم است فرد اهدا کننده را نمی خواهد احساس ضعف بعد از اهدای خون. آن را کاهش می دهد و کلسترول و در نتیجه کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی است. در هر مناسبت خاص مانند تعطیلات ملی و تولد یا ازدواج, سالگرد اهدای خون می تواند یک ایده خوب به عنوان آن را در صرفه جویی در زندگی کسی. همه به خصوص جوانان باید به جلو برای اهدای خون است."

صحبت پس از شرکت کمک کننده Yuvaraj گفت: "بعد از دیدن پست های من در رسانه های اجتماعی مانند Facebook و WhatsApp در مورد اهدای خون بیش از ده جوانان جلو آمد برای اهدای خون است. هنگامی که یک زن باردار بود که نیاز به یک -ve گروه خون یکی از مخاطبین به صورت داوطلبانه اهدا خون به او. همانطور که از در حال حاضر, من به اهدا خون برای بیش از 50 بار و من هنوز هم سالم است. با توجه به برخی از مطالعات به طور منظم خون اهدا خواهد کاهش احتمال مشکلات قلبی و سکته مغزی را تا 75%. من درخواست هر شهروند به طور داوطلبانه اهدای خون به طور منظم برای نجات جان قربانیان حوادث پس از عمل جراحی بیماران, زنان باردار و دیگران است."

Rifah Taskeen دارنده رکورد جهانی برای رانندگی با بزرگترین طیف وسیعی از چند چرخ وسایل نقلیه توزیع خون اهدای گواهینامه به اهدا کنندگان در Jeevadhara بانک خون. اهدا کنندگان که اهدا خون برای بیش از 50 بار از جمله Yuvaraj, Vikas Darla M. Pradeep سینگ چائوهان C. Anand Karmaram و دیگران بودند شرکت.

Jeevadhara بانک خون مدیر Girish, Terapanth جمهور Devendra دکتر Kiran دکتر Mamatha جوانان رهبران Vikram Iyengar, Srinivas, Rakesh BJP رهبر جوانان Shivaprakash و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن