Pax راه اندازی وب برنامه پس از بوت از فروشگاه برنامه اپل

Pax در حال راه اندازی یک وب برنامه امروز قادر به کنترل آن سیستم متصل علف های هرز vapes. راه اندازی می آید شش م

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

Pax در حال راه اندازی یک وب برنامه امروز قادر به کنترل آن سیستم متصل علف های هرز vapes. راه اندازی می آید شش ماه پس از Pax برنامه ممنوع از فروشگاه برنامه اپل زمانی که اپل تصمیم به سرکوب vaping برنامه های میان کشور نگرانی بیش از vaping مربوط به ریه آسیب. این برنامه باقی مانده در آندروید در دسترس است اما این ممنوعیت به معنای کاربران iOS گیر شد بدون یک راه برای کنترل بسیاری از تنظیمات در فانتزی خود را vapes.

مانند تلفن همراه نرم افزار Pax برنامه وب اجازه می دهد تا به کاربران برای شماره خاص vaping تنظیمات و تنظیمات ایمنی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتریج آنها در حال حاضر vaping. برخی از تنظیمات مانند حرارت را می توان به طور مستقیم در Pax vapes, اما صاحبان نیاز به دسترسی به برنامه برای تنظیم دوز محدودیت و یا مشاهده اطلاعات دقیق در مورد آنچه در داخل خود زمان کارتریج. این نرم افزار همچنین اجازه می دهد تا صاحبان قفل استفاده از دستگاه خود را کنترل و تنظیمات مانند بازخورد لمسی و روشنایی بازخورد Led.

وب سایت برنامه پشتیبانی از Pax 3, Pax عصر و Pax عصر Pro بر روی مک. در ویندوز آن را تنها به طور کامل پشتیبانی عصر Pro در حال حاضر. وب سایت برنامه کار نمی کند در تلفن همراه — بنابراین کاربران آیفون هنوز هیچ راهی برای کنترل خود vapes به طور مستقیم از تلفن خود را — اما تا زمانی که Pax صاحبان دسکتاپ کامپیوتر, آنها در حال حاضر شما قادر به ایجاد تغییرات. عدم وجود یک راه برای کاربران iOS برای کنترل هوشمند vapes نمایندگی یک نقطه ضعف عمده برای صلح که تلاش کردند تا محصولات خود را به ایستادگی کردن با, تنظیم, تنظیمات ایمنی و کنترل. آن جدیدترین مدل های دوران حرفه ای به فروش می رساند برای $70.

اپل نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب