محتوای همیشه سبز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

محتوای همیشه سبز محتواهایی است که تاریخ انقضا ندارند و همیشه می توانید ترافیک فعال را به سایت خود هدایت کنید.

توسط PARINEWS در 27 مرداد 1400

محتوای همیشه سبز محتواهایی است که تاریخ انقضا ندارند و همیشه می توانید ترافیک فعال را به سایت خود هدایت کنید. می توان با چشمانی بسته گفت که این نوع محتوا برای سئو سایت شما بهترین است. اما چگونه محتوای سبز تولید می کنیم و چگونه از آن استفاده می کنیم؟

این محتوا در واقع اساس محتوای دیگری است که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و به زمان وابسته نیست. به عنوان مثال ، اگر در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتالی فعالیت داشته اید و در مورد نوسانات قیمت در یک سال گذشته مطلب نوشته اید ، محتوایی نوشته اید که تاریخ انقضا دارد. اما محتوایی که درباره روش های تجزیه و تحلیل نمودار قیمت می نویسید بسته به زیرنویس می تواند دائمی باشد.

این محتوا بر روی کلید اصلی و دائمی تمرکز دارد. بنابراین ما نباید هیچ محتوای رقیبی را با این کلمات کلیدی ایجاد کنیم. نکته دیگر این است که نباید فکر کنید که پس از ایجاد این محتوا ، سند جاودانگی آن را امضا کرده اید و دیگر نیازی به بازبینی ندارید.



اگرچه این محتوا در طول زمان پیوندها و ترافیک زیادی دریافت می کند ، اما همچنان برای به دست آوردن ترافیک بیشتر باید به روش های زیر به روز شود.

نام این نوع محتوا برگرفته از درختان میوه و درختان همیشه سبز است. این استعاره از کاج و سروهایی است که پاییز را نمی شناسند. با این حال ، حتی این درختان همیشه سبز اگر آب و مواد معدنی مورد نیاز خود را دریافت نکنند ، برای همیشه خشک می شوند. در این مقاله ، ما روش هایی را برای سبز نگه داشتن محتوای سبز بررسی می کنیم.

ویژگی های محتوای همیشه سبز

محتوای همیشه سبز هم باید مانند تمام نوشته ها کیفیت خوبی داشته باشد و در آن باید استراتژی تولید محتوا خوبی را ایجاد نمود تا بدون مشکل بتوان بهترین و با کیفیت ترین ها را پدید آورد.

کلمات کلیدی بسیار قابل جستجو مهمترین بخش تولید محتوای همیشه سبز هستند. شما باید کلمات کلیدی مربوط به حوزه فعالیت خود را که بیشتر مورد جستجو و توجه مخاطبان قرار می گیرد شناسایی کرده و محتوای همیشه سبز را در اطراف این کلمات ایجاد کنید. می توانید این کار را با تحقیق دقیق کلمات کلیدی انجام دهید. (اگر محقق کلمه کلیدی خوبی نیستید و توانایی انجام این کار را ندارید ، می توانید وب سایت را واگذار کنید تا با ارائه تقویم محتوا ، بهترین عبارات جستجو را در اختیار شما قرار دهد.)

سعی کنید محتوای ارزشمندی تولید کنید و هرگز موقعیت مکانی برند خود را با به اشتراک گذاشتن مفاهیم کم ارزش به خطر نیندازید ، با ایجاد یک تقویم محتوا محتوای منظم و معمول برای سایت خود ایجاد کنید.

در حال حاضر ، مقالات زیر 1200 کلمه برای گوگل ارزش کمی دارند. مقالات طولانی تر به شما این فرصت را می دهند که سئوی بیشتری انجام دهید. اکنون که محتوا طولانی تر است ، باید در صفحه بندی نیز تغییراتی ایجاد کنید. بینندگان دوست دارند با پاراگراف های خیلی طولانی روبرو شوند که هر کدام دقیقاً محتوای آن را بیان می کنند. و از ابتدا بدانند چه چیزی و در چه قالبی خواهند خواند. پاراگراف بندی صحیح ، استفاده از عناوین فرعی و پیچ ها و شماره گذاری می تواند بسیار مفید باشد.
عناوین را مطابقت دهید

اگر تغییراتی در محتوا ایجاد کنید ، باید عنوان ها را نیز مجدداً مرور کنید. اگر 7 مورد به جای 5 مورد به محتوای شما اضافه شد ، این تغییر عناوین را سریعتر روشن کنید. به خصوص اگر این اعداد یا اطلاعات در URL های شما نیز وجود داشته باشد ، تغییر سریعتر آنها مفید است. به این ترتیب می توانید از تطبیق URL و عنوان در نتایج جستجو جلوگیری کنید.

این تغییر عنوان ممکن است مربوط به تغییر زمان باشد. به عنوان مثال ، اگر مقاله ای نوشتید و عنوان آن را در سال 2020 ذکر کردید ، اما این مقاله برای 2021 نیز معتبر است ، در اسرع وقت سال عنوان را تغییر دهید.

ممکن است نیازی به تغییر اعداد نداشته باشید ، اما عنوان شما باید کمی جذاب ، شگفت انگیز و جذاب باشد.
توضیحات متا محتوای همیشه سبز را به روز کنید

توضیحات متا خلاصه ای از مطالبی است که شما در متن ارائه می دهید. همانطور که در طول زمان تغییراتی را در محتوای اصلی ایجاد می کنید ، باید این خلاصه را بهینه کنید تا بهتر محتویات خود را نشان دهید و بینندگان بیشتری را جذب کنید. آیا پست را کاربردی تر کردید؟ در مورد آنچه خواننده می تواند از پست بدست آورد صحبت کنید.
آیا کلمات کلیدی مرتبط اضافه کرده اید؟ موارد را به توضیحات خود اضافه کنید. این امر به ویژه مهم است زیرا Google کلمات کلیدی جستجو را در توضیحات متا برجسته می کند.

سفارش تولید محتوا همیشه سبز

اگرچه سایت های تولید محتوا در ایران زیاد است که خدمات تولید محتوای متنی با کیفیت مناسب و هزینه های مناسب ارائه می دهند ، اما یافتن بهترین سایت تولید محتوا دشوار است.
سایت وبمونی یکی از سایت هایی است که سابقه تولید محتوا دارد و از کیفیت خوبی در نوشتن و نوشتن محتوا برخوردار است. هنگامی که یک وب سایت سفارش تولید محتوا کانتنت را دریافت می کند ، ابتدا با شما تماس می گیرد و اطلاعات لازم را برای نوشتن مناسب ترین محتوا برای شما دریافت می کند.

سپس بر اساس موضوع سایت ، بهترین و مرتبط ترین محتوایی را که بازدیدکنندگان زیادی برای شما دارد استخراج می کند. (این ویژگی معروف به Keyword Research معمولاً توسط SEO ها انجام می شود و هزینه بالایی دارد) تا برای شما تقویم محتوا بسازد و مطابق این تقویم مطالب را در زمان مشخصی به شما تحویل دهد. فعالیتهای مرتب سازی محتوا محتوا هستند ، زیرا با این حرکت ، برنامه ریزی محتوا به خوبی انجام می شود و پیشرفت آن بسیار آسان خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این سایت می توان به سئو محتوای حرفه ای بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر و پیوند داخلی بر اساس ساختار و ساختار سایت اشاره کرد. با این حال ، اگر می خواهید محتوای حرفه ای تولید کنید و مهارت یا زمان کافی برای تولید محتوای SEO ندارید ، بهترین کار این است که به شرکت های محتوا برون سپاری کنید.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن