مجموعه تئاتر دیجیتال کوکوماباله راه اندازی شد

قسمت 20 دقیقه ای موجود در وب سایت Rangayana، یوتیوب و فیس بوک در 6.30 بعد از ظهر از امروز Mysore/Mysuru: مدیر

توسط PARINEWS در 7 شهریور 1399

قسمت 20 دقیقه ای موجود در وب سایت Rangayana، یوتیوب و فیس بوک در 6.30 بعد از ظهر از امروز

Mysore/Mysuru: مدیر سابق Rangayana C. Basavalingaiah به طور رسمی راه اندازی سری تئاتر دیجیتال از "Kusumabaale،" رمان معروف Devanur Mahadeva در Rangayana عصر گذشته. این درام ۲۶ سال پیش توسط باساولینگایا کارگردانی شد و در رنگایانا به روی صحنه رفت. در حال حاضر آن را به صورت دیجیتال بیرون آورده شده است.

او که به این مناسبت صحبت می کرد، از رپرتوری این آزمایش منحصر به فرد قدردانی کرد و می خواست در ماه های آینده فعالیت های مشابهی را امتحان کند تا افراد بیشتری را به سمت تئاتر جذب کند. رنگایانا طاقچه ای را در فعالیت تئاتر در کل کشور حک کرده است. این شاهکار به تماشای آن را در فرمت دیجیتال بود. هنرمند می تواند مایک یقه برای صدای روشن استفاده کنید و شات نزدیک از هنرمند می تواند نشان داده شده در حالی که تیراندازی برای پروژه های آینده.

تصویر نشان می دهد مدیر سابق Rangayana B.V. Rajaram رونمایی از بوم "Kusumabaale" در این مناسبت. آدادا سی کاریپا کارگردان رنگایانا و مدیر مشترک وی ان مالیکارجوناسوامی نیز دیده می شوند.

به همین مناسبت شخصیت ارشد تئاتر، بی وی راجارام از بوم که به ویژه برای "کوکوماباله" اثر دوراکنات آماده شده بود رونمایی کرد. وی بر نیاز به ایجاد نمایشگاه تئاتر برای ثبت ردپای این رپرتوری برای نسل آینده تاکید کرد. عدم مستندسازی رکورد، تحقیقات محققان علاقه مند را مانع کرده است. وی افزود: درام های قدیمی که در رنگایانا به صحنه می روند باید به صورت دیجیتالی بیرون آورده شوند.

صحنه ای از نمایشنامه "کوسوماباله".

آدااندا سی کاریاپا کارگردان رانگایانا دلایل راه اندازی سریال دیجیتال را توضیح داد. مدیر مشترک V.N. Mallikarjunaswamy گفت : 20 دقیقه نه قسمت سری خواهد شد در وب سایت Rangayana (www.rangayana.org) ، یوتیوب و فیس بوک در 6.30 بعد از ظهر روزانه در دسترس خواهد بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب