Facebook را دوباره طراحی سایت دسکتاپ با حالت است که در حال حاضر در دسترس در همه جا

Facebook را دوباره طراحی سایت دسکتاپ در حال حاضر در دسترس در سطح جهانی این شرکت روز جمعه اعلام کرد. قبل از این

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Facebook را دوباره طراحی سایت دسکتاپ در حال حاضر در دسترس در سطح جهانی این شرکت روز جمعه اعلام کرد. قبل از این تغییر, نسخه جدید Facebook در دسترس بود تنها اگر شما تصمیم به آن را با شروع در ماه مارس و تنها در برخی از بازارهای اگر چه این شرکت گفت: در آن زمان که اکثریت مردم دسترسی است که در ماه است.

در یک پست وبلاگ منتشر شده امروز, از Facebook می گوید: سایت جدید خواهد شد "در حال حاضر به تجربه وب برای Facebook در سطح جهانی" و اضافه کرد که "آن را سریع تر و آسان تر به استفاده و به چشم خود استراحت با dark mode."

تیره حالت در واقع standout از نسخه جدید, اما این به روز رسانی همچنین ارائه دیگر بسیار چشمگیر تعمیرات اساسی. صفحه اصلی ویژگی های طرح جدید اعتصاب اخبار تغذیه کافی فضای خالی در سمت چپ و راست ریل و بزرگتر و آیکون های نوار منو است که اجازه می دهد تا شما به راحتی پرش به بخش های مختلف این برنامه است.

برای کسانی که می خواهند به نوبه خود روی طراحی جدید و فعال تیره حالت بلافاصله در اینجا نحوه:

  1. با کلیک بر روی پیکان رو به پایین در انتهای فوقانی نوار منو به جلو و پیر Facebook تنظیمات منو.
  2. با کلیک بر روی "تبدیل به جدید Facebook."
  3. با کلیک بر روی همان فلش پایین و ضامن تیره از حالت off به on.

این هدف زمانی که Facebook برای اولین بار پرده برداری از دسکتاپ طراحی مجدد در آن F8 توسعه دهنده کنفرانس در سال 2019 شد به تمرکز اصلی وب سایت در سراسر مناطق بسیاری از افراد هنوز هم لذت بردن از با استفاده از: حوادث, گروه ها و پیام های. آن را کاملا پایان, اخبار نفسه اما بیشتر Facebook رهبری اذعان کرد که آن را در حال حاضر یک کهنه مفهوم به الگوریتمی خوراک پر عمدتا با ناخواسته از صفحات و پست های عمومی.

مردم در حال عقب نشینی بیشتر و بیشتر به گروه های خصوصی و پیام و Facebook را تنها ابزار اصلی در حال حاضر است که آن را هنوز هم بهترین راه برای سازماندهی یک رویداد بزرگ با دوستان و یا رسیدن به کسی که شما می دانید که اطلاعات تماس شما ندارد.

مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: تا آنجا که چند ماه قبل از طراحی مجدد نشان می دهد, او اعلام کرد که تغییر مکان برای کل شرکت نسبت به حفظ حریم خصوصی متمرکز بر محصولات و ویژگی های. و مگر اینکه شما در Facebook را فردی یا شما به ویژه در این سایت منحصر به فرد با نام تجاری بیش از حد سیاسی حزبی محتوای بسیاری از افراد منتقل شده به صرف بیشتر وقت خود را در Instagram, Infinite, حرکت یا کشش ناگهانی یوتیوب و دیگر سیستم عامل.

جدید Facebook نشان دهنده این شرکت اولویت با تمرکز بر روی ویدئوها برای خوراک خبری (به دلیل تبلیغات تصویری هنوز درآمد این شرکت مقدار زیادی از پول) و دسترسی آسان به وقایع و گروه ها در کنار یک طراحی دوباره مسنجر پنل. می توان آن را نامطلوب بصری را تغییر دهید اما آن را بسیار لذت بخش تر Facebook به استفاده از هنگامی که شما می دانید راه خود را در اطراف رابط کاربری جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن