چگونه Ford, GM, FCA و تسلا در حال بازگرداندن کارگران کارخانه

در هفته گذشته کارکنان کارخانه بازگشته اند به کار در سراسر ایالات متحده به اتومبیل برای کشور های

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

در هفته گذشته کارکنان کارخانه بازگشته اند به کار در سراسر ایالات متحده به اتومبیل برای کشور های اصلی تولید کنندگان خودرو: فورد جنرال موتورز فیات کرایسلر اتوموبیل و تسلا. و هر یک از این شرکت منتشر کرده است یک برنامه نشان میدهد که چگونه آن را امتحان کنید به نگه داشتن آن دسته از کارگران از پیمانکاری یا پخش COVID-19.

این برنامه تا حد زیادی به همین شکل است. آنها ارائه براق PDF جزوه هر شروع با یک نامه به کارکنان از شرکت مربوطه بالاترین رده اجرایی نظارت بر ایمنی محل کار. مانند هر شرکت و سند آنها گهگاه گرفتار با platitudes. اما همه آنها تا حد زیادی توصیف بسیاری از همان احتیاطی اساسی از جمله تامین کارکنان با تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند ماسک و یا اجرای فیزیکی فاصله حداقل شش فوت است.

وجود دارد برخی از تفاوت های بین آنها را. و هیچ کدام قوی در خانه تست برنامه در محل با وجود این ایران خودرو اتحادیه کارگران (که نشان دهنده کارگران در همه کارخانه ها, صرفه جویی برای تسلا) مهیج برای آن است. به طوری که هر شرکت به ناچار شروع می شود برخورد با آلوده کارکنان — به عنوان فورد در حال حاضر در این هفته در شیکاگو کارخانه مونتاژ — آن را به ارزش درک آنچه در برنامه و جایی که آنها انشعاب.

فورد در عمل ما هشت کارخانه در سراسر اصلی آن با نام تجاری و لوکس آن مارکی Lincoln. در 64 صفحه فورد طولانی ترین از بازگشت به کار برنامه های منتشر شده توسط این چهار خودروسازان. هیچ جای تعجب است. رئیس بیل فورد گفت: شرکت "قرار دادن به عنوان مراقبت و توجه به توسعه طرح ما به بازگشت به کار به عنوان هر چیزی در من است که در در 40 سال کار می کنند."

برخی از راهکار طول نتیجه فورد گنجاندن نمونه چک لیست برای مدیران و کارخانه تمیز کردن تیم و همچنین از این شرکت تمایل به تکرار خود را به چکش صفحه اصلی نکات اصلی این طرح است. فورد حتی پر چند صفحه با پف شرکت های بزرگ صحبت می کنند (مانند در صفحه 4 آن توصیف یکی از آن شرکت "حقایق" را به عنوان توانایی به "ملاقات ما چالش های کسب و کار در حال بی امان در ایجاد ارزش برای مشتریان و بهینه سازی تناسب اندام ما را.")

اما این شرکت نیز طول می کشد یک تعداد انگشت شماری از صفحات به پخش کردن آن متوسط-پروتکل غربالگری برای کارگران که در حال ورود به کارخانه هر روز که مسلما بیشتر درگیر راه اندازی هر یک از این چهار خودروسازان. فورد کارکنان ملزم به ایستادن در مقابل یک اسکنر مادون قرمز بر روی یک سه پایه به عنوان آنها راه خود را به محل کار. آنها باید برای حذف عینک و کلاه و باید پایین کشیدن ماسک صورت در سفارش به خواندن دقیق در حالی که همه زیر نشانگر بر روی زمین و به دنبال به طور مستقیم به اسکنر.

اگر یک کارمند را نشان می دهد درجه حرارت بالاتر از آستانه فورد را تعیین کرده است (که نشده) آنها را مجبور به انجام یکی از سه چیز را قبل از آنها می توانید از بازگشت به کار. آنها می تواند نشان دهد که خود ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی است "مشخص بالینی" که آنها لازم نیست که COVID-19. آنها می تواند بازگشت اگر آنها هیچ تب به مدت 72 ساعت و 10 روز گذشت از علائم خود را ظاهر می شود. و یا آنها می تواند بازگشت اگر آنها دیگر علائم و دریافت دو منفی نتایج آزمون در یک ردیف و حداقل 24 ساعت از هم جدا.

نداشتن یک تست رژیم در محل به معنی وجود سوراخ در برنامه حتی به عنوان دقیق به این — و همان می رود برای دیگر خودروسازان' طرح — چون مردم می تواند داشته باشد و گسترش coronavirus بدون نشان دادن هیچ نشانه ای. برای مثال اگر یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تصمیم می گیرد یک فورد کارمند علايم مربوط به یکی دیگر از بیماری است که پاک کردن آنها را به بازگشت. اما این به آن معنا نیست که کارمند نیست حمل coronavirus.

فورد در حال ساخت همه کارکنان تکمیل نظرسنجی آنلاین در هر روز "ارزیابی توانایی خود را برای گزارش به کار می کنند." آنها نیاز به یک ایمیل و یا اس ام اس تایید که آنها را پر کردن نظرسنجی زمانی که آنها می رسند برای تغییر خود را.

و فورد توصیف تعدادی از اقدامات دیگر مصرف آن را به کاهش هر گونه گسترش coronavirus در داخل خود کارخانه است. آن را اساسا برش کسانی که در کارخانه ها توسط هر دو اختصاص به کارکنان ورودی و پارکینگ نزدیک به ایستگاه های کاری. این شرکت همچنین محدود کردن آن دسته از کارکنان به استفاده از حمام و سرویس بهداشتی نزدیک به آنها را — حتی اگر آن را یکی از آنها به طور معمول استفاده کنید.

فورد در حال گسترش است از کسانی که کاری به شش پا و یا بیشتر که در آن ممکن است. که در آن است که امکان پذیر نمی باشد این شرکت با قرار دادن در پلاستیک موانع و یا سپر. کارگران هستند که داده های جدید ماسک هر روز را به عنوان به خوبی به عنوان تازه عینک ایمنی و برخی را دریافت صورت کامل سپر. همه بازدید کنندگان و پیمانکاران و فروشندگان هستند که نیاز به پوشیدن ماسک به عنوان به خوبی — مگر اینکه شما رئیس جمهور تهمت بود که مجبور به پوشیدن ماسک خود را در طول کل بازدید در روز پنج شنبه. (او تنها "تشویق" با توجه به بیانیه ای از بیل فورد.) این شرکت نیاز است که همه از آن کارخانه نگه داشتن حداقل 30 روز عرضه PPE (از جمله فولاد و دستکش و عینک ایمنی و سپر چهره و ضد عفونی کننده اسپری و دستمال مرطوب).

فورد نیز خواسته مدیران کارخانه به تلو تلو خوردن کارگران شیفت شروع زمان که در آن امکان پذیر است و بسته به زمینه های مشترک مانند اتاق جلسه کوچک و تناسب اندام و فیزیوتراپی مراکز. سالن های غذاخوری بسته خواهد شد و فورد تشویق کنفرانس تلفنی و Webex meetings بیش از چهره به چهره تعامل.

با وجود همه این فورد تا به حال سه کارمند تست مثبت برای COVID-19 این هفته است. در این شرکت منتشر شده طرح آن را توضیح می دهد که مراحل آن است که در نظر گرفتن زمانی که این اتفاق می افتد. اولین فورد بخش منابع انسانی است که قرار است برای انجام تماس ردیابی به شکل دیگری که ممکن است در معرض. کارگران که قبلا "تماس نزدیک" تعریف شده به عنوان ظرف شش پا را از آلوده کارمند برای بیش از 15 دقیقه و یا داشتن "تماس مستقیم با ترشحات عفونی" از یک ارسال خواهد شد خانه برای 14 روز. شرکت خواهد کرد یا به طور موقت نزدیک است که کارگر منطقه از کارخانه و یا کل تسهیلات برای تمیز کردن.

کار در طول یک بیماری همه گیر است استرس زا و فورد به یاد کارکنان آن است که آنها "به تنهایی نیست" اگر آنها پیدا کردن خود را نگرانی در مورد سلامت روان خود را. به عنوان مثل فورد می گوید کارکنان در این راهکار که آنها باید محدود "اخبار مصرف از جمله رسانه های اجتماعی" و "مدیریت" خود را به تکنولوژی خاموش کردن "منحرف اطلاعیه ها." این شرکت نشان می دهد کارگران "[u]nwind با موسیقی و یا پادکست" "سعی کنید یک دستور العمل جدید" و یا یادگیری یک مهارت جدید."

"فراموش نکنید که برای خنده!" فورد می نویسد.

آنچه فورد طرح فاقد یک استراتژی روشن برای تست کارکنان آن است. که کار این است که به جای از چپ به کارکنان خود و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. متاسفانه این شرکت به تنهایی نیست.

جنرال موتورز 40 صفحه طرح دوم-طولانی ترین از چهار. بسیار شبیه به فورد GM راهنمای پوشش می دهد پروتکل متوسط قراضه تمیز کردن و فیزیکی, فاصله, اما آن را ارائه می دهد هیچ برنامه ای برای تست کارگران آن است.

GM — که در عمل 10 کارخانه در ایالات متحده در سراسر آن بیوک, کادیلاک شورلت و GMC برندها — با استفاده از یک شبیه دمای فرآیند غربالگری برای فورد است. به جای استفاده از یک اسکنر بر روی یک سه پایه اگر چه GM به نظر می رسد با استفاده از مادون قرمز به کار گرفته اسکنر. به جای کارگران با پر کردن یک پرسشنامه آنلاین قبل از آمدن به کار GM آنها پرسیدن سوال به عنوان آنها می رسند برای تغییر خود را.

هنگامی که آنها وارد کارگران داده می شود و ملزم به پوشیدن یک ماسک صورت به جز در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن. کارکنان مجاز به استفاده از "[h]omemade یا خارجی خریداری ماسک" از آنجا که این شرکت می گوید که نمی تواند "بررسی کفایت از طراحی و یا مواد" اگر آن را اجازه می دهد تا استفاده از N95 ماسک در موارد خاص. جنرال موتورز است که اجازه می دهد کارکنان به استفاده مجدد از ماسک خود را هر چند آن را توصیه می کند و آنها را به آن را ذخیره کنید در یک "ناهار-اندازه کیسه های کاغذی" به هر دو اجازه می دهد آن را به خشک کردن و نگه داشتن آن به دور از پتانسیل آلاینده ها.

داخل جنرال موتورز کارخانه این شرکت خواسته است که درب بود لبه پنجره رساند باز برای افزایش جریان هوا و کاهش تعداد سطوح کارگران نیاز به لمس است. جنرال موتورز همچنین توصیه می کند که کارگران با استفاده از قطعات بدن دیگر از دست خود را به باز کردن درب زمانی که آنها می توانند. کارکنان در حال فاصله فراتر از شش پا که در آن ممکن است هر چند هیچ اشاره ای به استفاده از پلاستیک تقسیم و یا سپر. که در آن کارکنان باید از نزدیک کار با هم, GM می گوید: "با پوشیدن یک ماسک و عینک ایمنی لازم را فراهم می کند حمایت می کند."

اگر کارمند احساس می کند علامتی در خانه, GM می پرسد که آنها را خود به خود درجه حرارت قبل از آنها می آیند. اگر آن را بالای 100.4 درجه فارنهایت گرم می پرسد که آنها نمی آیند به کار می کنند و به جای آن با پزشک خود تماس بگیرند. GM گفتن است کارمندانی که احساس علامتی در محل کار (و یا افرادی که برخورد کسی که علامتی در محل کار) تماس خود را سرپرست و گزارش "بلافاصله" به کارخانه خود را به مرکز بهداشت و یا تماس با یکی از دو ارائه خطوط تماس ویژه.

کارکنان که تست مثبت برای COVID-19 خواسته شده است که برای تماس با سرپرستان خود و تماس با یکی از کسانی که خطوط تماس ویژه. جنرال موتورز انجام خواهد شد تماس با ردیابی برای تعیین چه کس دیگری ممکن است قرارداد این ویروس. این شرکت به جزئیات بیشتر در آن بازگشت به کار طرح مورد چگونه آن را رسیدگی به موارد مثبت. مانند فورد و جنرال موتورز نیز توصیه می کند که کارکنان "[یک]از درجه اعتبار ساقط binging در, اخبار رسانه های اجتماعی و تلویزیون" خواب خوب, غذا خوردن سالم و اجتناب از الکل و مواد مخدر.

فیات کرایسلر اتوموبیل (FCA) — اجرا می شود که شش ما کارخانه خود را تحت Chrysler Dodge Jeep RAM برندها — منتشر شده بسیار کوتاه تر 11-صفحه بازگشت به کار "بسته" را پوشش می دهد که برخی از همان پایگاه به عنوان فورد یا جنرال موتورز است. اما FCA طرح انحراف چگونه این شرکت با در نظر گرفتن درجه حرارت و به طور کلی بیشتر در دامنه آن محدود و جزئیات.

به جای استفاده از دمای دیجیتال اسکنر FCA ارائه همه کارکنان با یک "قابل استفاده مجدد دما در نوار." این شرکت می گوید آن کارگران کارخانه را به خود درجه حرارت با هر دو این نوار و یا خود را دماسنج کمتر از دو ساعت قبل از هر شیفت. کارگران با استفاده از درجه حرارت نوار را به نگه داشتن آن را به پیشانی خود را و آن را در محل برای حدود 15 ثانیه است. پیشانی خود را باید "خشک" FCA می گوید و نوار فقط باید "در داخل خانه در دمای اتاق" دور از نور خورشید و یا "قوی لامپ" و حداقل 30 دقیقه پس از خوردن و نوشیدن ورزش و یا بودن در خارج از منزل. این نوار قابل استفاده مجدد برای 30 روز.

FCA کارکنان پس از آن باید به سابقه است که درجه حرارت در یک "روزانه ارزیابی ریسک بهداشت" ورق که باید پر شود قبل از هر شیفت. اگر یک کارگر متوسط است 100.4 درجه فارنهایت یا بالاتر (و یا آنها پاسخ "بله" به هر یک از سوالات دیگر در ورق) آنها گفت: برو به کار و باید با یک شرکت تماس بگیرید تدریس خصوصی در خانه. در حالی که طرح کند ذکر این FCA گفت: در آزادی مطبوعات که آن را "نصب دوربین های تصویربرداری حرارتی به منظور بررسی آنچه که کارمندان و بازدید کنندگان باید گزارش خود" در مورد درجه حرارت.

به محض ورود به کار FCA کارخانه کارگران باید از طریق گردان که در آن آنها در دست تکمیل شده ارزیابی ریسک ورق. FCA می پرسد که کارگران درگیر نیست در "بحث کوچک" و یا سوال در این نقطه "به طوری که برای حفظ جریان از کارکنان در حال حرکت است." این شرکت می گوید که کارمندان خود را به استفاده از ساعد به فشار از طریق گردان و ارائه می دهد ضد عفونی کننده دست بلافاصله پس از. آنها سپس خود را داده روزانه فولاد ، (شخصی ماسک مجاز نمی باشد.)

FCA می گوید آن را اجرا کرده است یک "شروع-از-shift بهداشت روند" برای هر یک از کارخانه های کاری و افزایش فرکانس از تمیز کردن در امکانات آن است. این شرکت به حالت تعلیق در جلسات بیش از هشت کارکنان و طراحی دوباره برخی از مناطق به پرداخت هزینه بیشتر فاصله است. این طرح نه رفتن به جزئیات در مورد چگونه آن را تغییر آن کاری اما تصاویر در مطبوعات خود را در سایت نشان می دهد که چگونه برخی از مناطق در حال حاضر پلاستیکی سپر در محل.

خودروساز منتشر بازگشت-به-کار, راهنمای شامل نمی شود هر گونه برنامه ریزی برای کارکنان تست.

تسلا راهکار ساعت در در 38 صفحه کمک می کند و نشان می دهد که چرا مدیر عامل Elon Musk خیلی پر سر و صدا در مورد تمایل خود را برای بازگشایی این شرکت خودرو کارخانه در فرمونت کالیفرنیا. تسلا در برخورد با یک COVID-19-مربوط به خاموش کردن آن در چین کارخانه در اوایل این سال است که به بالا و در حال اجرا برای ماه و بنابراین این شرکت معتقد است که می داند چه باید انجام شود تا با خیال راحت به ارمغان بیاورد کارگران به فریمانت گیاه — دانش که اطلاع تسلا راهکار.

که گفت: تسلا راهکار را پوشش می دهد بسیاری از همان زمین به عنوان دیگر خودروسازان و به همین ترتیب فاقد یک تست برنامه.

تسلا افزایش یافته است تمیز کردن و ضد عفونی در آن فرمونت کارخانه و شرکت می گوید این اعمال اجتماعی فاصله اضافه کردن موانع تشویق ویدئو کنفرانس و متناوب کار شیفت برای کمک به جدا کردن کارگران است. برخی از زمینه های مشترک بسته و اتاق کنفرانس هستند که در پوش یک سوم ظرفیت. این شرکت همچنین کاهش ظرفیت شاتل آن اجرا می شود به کارخانه و افزایش تعداد کل شاتل.

دوربین های حرارتی نصب شده اند در برخی از ورودی های اندازه گیری کارگران حرارت و تسلا در ساخت آنها تکمیل حاضر بررسی سلامت هر روز بسیار شبیه به فورد است. تسلا ارائه ماسک و کارگران در حال انتظار برای آنها را می پوشند. اما این شرکت برگ های اتاق را در زبان راهکار برای ماسک به طور اختیاری در برخی از نقاط.

تسلا می گذارد از یک تعداد انگشت شماری از حالات نشان می دهد که چگونه آن را در مقابله با مشکوک یا موارد مثبت COVID-19. اگر یک تسلا کارمند علائم COVID-19 — و یا فقط احساس نمی کند به خوبی مدیران گفت: در این راهکار به طور مستقیم است که کارگر به خانه بروم و مشورت های پزشکی خود را ارائه. کارکنان که نشان نمی دهد اما علائم شده اند در تماس با کسی که تست مثبت می گفت همان خواهد شد و نیاز به قرنطینه برای 15 روز است.

کارکنان که علائم و تا به حال تماس مستقیم با کسی که تست مثبت (یا با کسی که در انتظار خود نتایج آزمون) باید در خانه بمانند برای 10 روز پس از بیمار شدن و حداقل سه روز پس از بهبودی. اما اگر این کارکنان دریافت یک تست منفی آنها می تواند بازگشت به کار پس از نشان دادن علائم تا 24 ساعت. تسلا نیست و نیاز است که احتمالا آلوده کارکنان دریافت دو آزمایش منفی مانند فورد.

در صورت مثبت موارد تسلا خواهد اهرم امنیت آن تیم به انجام تماس ردیابی. این شرکت توضیح می دهد که در راهکار آن را نیز تمیز کردن منطقه ای که در آن است که کارگر مستقر شده است اما به جزئیات بیشتر.

مانند فورد و جنرال موتورز تسلا می گوید: "[h]earing در مورد این بیماری همه گیر بارها و بارها می تواند باعث بی استرس" پس از آن توصیه می کند کارکنان را می شکند و از "تماشای خواندن و یا گوش دادن به اخبار و از جمله رسانه های اجتماعی است." این شرکت تشویق کارگران به خوردن و اجتناب از الکل و مواد مخدر ارتباط با دیگران و زمان "را به باز کردن از پیچ."


این برنامه نشان می دهد چگونه از آن دشوار خواهد بود برای به دست آوردن صنعت خودرو در آمریکا را به بالا و در حال اجرا در طول یک بیماری همه گیر. هر شرکت طرح متفاوت است و در حالی که برخی از آنها مسلما بهتر در برخی موارد هیچ مهر و موم شده — به عنوان ما را دیده ام با فورد در حال حاضر در برخورد با موارد مثبت. این چهار نیز ابدا تنها خودروسازان در ایالات متحده است. تویوتا و فولکس واگن و دایملر (شرکت مادر مرسدس-بنز) BMW, نیسان, هوندا, هیوندای کیا سوبارو و مزدا همه کار کارخانه ها در اینجا به عنوان به خوبی.

خودروسازان نیز باید برای مقابله با مشکلات دیگر به عنوان آنها راه اندازی مجدد تولید. یکی این است که بسیاری از آنها متکی بر تولید کنندگان هستند که با خرید و فروش خود را در موضعی شیوع است. اگر تولید کنندگان را مجبور به ماندن تعطیل یا توقف تولید دوباره آن می تواند ما را وادار خودروسازان به توقف تولید. در واقع آن را در حال حاضر اتفاق می افتد با جنرال موتورز.

دیگر این است که تقاضا برای خودروهای جدید تا به حال به طور چشمگیری کاهش یافته در طول بیماری همه گیر. بنابراین حتی اگر همه چیز می رود با توجه به برنامه های که این خودروسازان گذاشته اند ممکن است وجود دارد هیچ کس در حال انتظار برای خرید اتومبیل کارگران خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن