دکتر Kannan: ادای احترام به روح بزرگوار

آقا Apropos دکتر Javeed Nayeem اخیر نوشتن در دکتر Kannan, بله این اتفاق افتاد در طول مستند و من مطمئن هستم که

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

آقا

Apropos دکتر Javeed Nayeem اخیر نوشتن در دکتر Kannan, بله این اتفاق افتاد در طول مستند و من مطمئن هستم که فروتن و دلسوز و صادق را که با او بود او نمی خواست برای یک زرق و برق دار وداع.

دکتر Kannan پدر مانند شکل بود که به خوبی شناخته شده به عنوان پزشک خانواده به خصوص برای بسیاری از ما از Mysuru و Kodagu که تنها آباد 'آسیب شناسی آزمایشگاه بعدها به عنوان شناخته شده فقط Kannan را برای همه ما پاتولوژی, آزمون خواهد بود از صمیم قلب از دست رفته است.

دکتر nodding سر خود را در پاسخ به ما صبح به رسم خون خواهد بود بدون درد و مشاوره خود را پس از آن برای نگه داشتن آرنج تا خورده با سواب پنبه در محل و به حالت نشسته در خارج برای مدتی قبل از خروج هنوز حلقه در گوش ما. و این کار برای هر بیمار که نشسته است در مقابل او را برای معاینه.

ما سالانه معاینه پزشکی ناقص است بدون یک گزارش از Dr Kannan و همه ما باید آنقدر اعتماد و اعتماد به نفس در خوانش است که برای رفتن به یک نظر دوم بی سابقه است.

حق از ثبت نام به گزارش تحویل رشته حفظ توسط کارکنان دوستانه و حرفه ای و راه هر کس می تواند در توجه زمانی که دکتر Kannan راه می رفت در این نقطه بود که یک چشم برای دیدن است که تنها منعکس رهبری یا باید ما می گویند کاپیتان استانداردهای سختگیرانه.

مانند ذکر شده در این مقاله 'بیش از یک فنجان چای,' پدر پشت پسرانش دکتر Lakshman و دکتر Praveen که همفکر و حرفه ای و توانمند و با تجربه برای انجام نمونه کار در زمینه علوم پزشکی.

ممکن است روح او در آرامش استراحت است ما نماز!

– ایندیرا Ganapathy, Yadavagiri, 12.7.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن