فرم عینک هوشمند در حال حاضر کار با GPS smartwatches به مسیر باز-آب شنا

فرم آزاد یک به روز رسانی امروز برای آن هوشمند واقعیت افزوده عینک شنا است که آنها را قادر به جفت بیش از بلوتوث

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

فرم آزاد یک به روز رسانی امروز برای آن هوشمند واقعیت افزوده عینک شنا است که آنها را قادر به جفت بیش از بلوتوث به انتخاب GPS ساعت های هوشمند به کاربران اجازه می دهد برای پیگیری خود را شنا می کند در زمان واقعی در آب باز و نه فقط در استخرهای شنا.

$199 فرم عینک منتشر شد در سال گذشته و ارائه یک روش منحصر به فرد از پیگیری شنا متریک با استفاده از سنسورهای حرکتی و یک آر صفحه نمایش ساخته شده به عینک خود را. اما سیستم — در حالی که به اندازه کافی باهوش به کار به طور مستقل از گوشی های هوشمند هنوز هم تنها محدود به ردیابی دور در استخر که در آن شما در حال حاضر می دانستم که به اندازه و فاصله شما سفر بودند با استفاده از پردازنده سنسورها و الگوریتم به شکل زمانی که شما در پایان یک دامان و یا متوقف شده است.

جدید به روز رسانی تغییراتی که هر چند با اتصال این عینک با یک اپل واچ یا ساعت هوشمند گارمین با GPS اجازه می دهد تا کاربران برای به دست آوردن همان زمان واقعی شنا متریک (برای چیزهایی مانند فاصله سکته مغزی شمارش کالری و بیشتر) در حالی که شنا کردن در آب باز. این عینک همچنین می توانید نشان می دهد اطلاعات اضافی کشیده از این زوج دیده بان خود را مانند زمان ضربان قلب چیزی است که آنها قادر به انجام این کار قبل از.

این دات ماتریس نمایش نمی خواهد به شما نشان می دهد هر AR, نقشه, متاسفانه, اگر چه مانند به طور منظم, استخر, حالت, تکمیل شنا در آب باز خواهد همگام سازی از عینک برای فرم برنامه هنگامی که شما را به گوشی خود را (با اضافی GPS و ضربان قلب داده ها) اجازه می دهد به صورت جدی شناگران به تجزیه و تحلیل خود را از شنا کردن نتایج جستجو و دیدن نقشه کامل از جایی که آنها شنا کرد.

این شرکت توصیه می کند که کاربران می پوشند ساعت هوشمند خود در همان سمت از بدن خود به عنوان صفحه نمایش در بخشی از این عینک برای بهترین اتصال بلوتوث بین دستگاه های. همچنین اشاره می کند که برای بهینه اتصال به شناگران توصیه می شود برای شنا کردن آزاد است.

جدید GPS و ضربان قلب را ردیابی آثار با Garmin Forerunner 945, fēnix 6 Pro, fēnix 5 به علاوه همراه با دیده بان اپل سری 3 سری 4 و سری 5. با استفاده از ویژگی های جدید نیاز به به روز رسانی این عینک به تازگی منتشر شده سیستم عامل و پس از آن نصب شده به همراه Garmin یا اپل دیده بان برنامه بر روی ساعت هوشمند خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن