سازگار با محیط زیست-اجرا: VVCE دانش آموزان تغییر تاتا نانو به کم هزینه برق ماشین

میسور/Mysuru: باز کردن پتانسیل الکتریکی وسایل نقلیه (EVs) در revolutionising تحرک و حمل و نقل است و دیگر یک رو

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

میسور/Mysuru: باز کردن پتانسیل الکتریکی وسایل نقلیه (EVs) در revolutionising تحرک و حمل و نقل است و دیگر یک رویای دست نیافتنی. در حالی که EV تکنولوژی شکل دادن به آینده از تحرک در بسیاری از نقاط جهان هند بیش از حد آماده است برای همان.

بسیاری از خودروسازان از جمله Maruti Suzuki, Hyundai, MG موتور و آئودی اعلام کرده اند برنامه ای برای راه اندازی EVs در هند در طول دو سال آینده. در همان زمان دانشجویان از دانشگاه های مختلف هستند و همچنین در نظر گرفتن گام های کودک نسبت به توسعه این تکنولوژی EV.

در Mysuru دانشجویان گروه مهندسی مکانیک Vidyavardhaka دانشکده مهندسی (VVCE) را توسعه داده اند یک خودرو جدید برقی.

"در حال حاضر روز, آلودگی هوا یک خطر عمده در سلامت انسان است. مهمترین بخشی از آلودگی هوا ناشی از وسایل نقلیه است که اجرا در قدرت تولید شده توسط احتراق داخلی (IC) موتورهای یعنی بنزین و دیزل. دولت هند گرفته شده یک گام جسورانه ای را برای جلوگیری از آلودگی هوا ناشی از وسایل نقلیه است. جایگزین برای احتراق داخلی وسایل نقلیه EVs می گویند که این دانش آموزان است.

دولت مورد حمایت بهره وری انرژی خدمات با مسئولیت محدود. (EESL) صادر کرده است مناقصه برای 20,000 EVs مستقر می شود در سراسر کشور برای دولت استفاده کنید. با این دولت هدف EV sales نفوذ 30 درصد یا خصوصی خودرو 70 درصد برای خودروهای تجاری 40 درصد برای اتوبوس و 80 درصد به صورت دو و سه چرخ تا سال 2030.

این تیم هشت ساخته شده است که خودرو — Bharath Y. Kashyap, R. V. Sheshank ویشنو Appaiah, Chidananda A. Kashyap, K. Guruprasad, R. Punith, Dadabash Soudagar و R. Pratheek — همراه با Gundappa Gowda رئيس جمهور Vidyavardhaka Sangha, P. Vishwanath, منشی, Vidyavardhaka Sangha, Dr. B. Sadashive Gowda, اصلی, Dr. G. B. Krishnappa دین R&D, Dr. L. J. Sudev دین TA&P, Dr. G. V. Naveen Prakash, HoD و D. S. Rakshith Gowda استادیار.

برای حمایت از این سرمایه گذاری دولت در این تیم که خود را به عنوان یک تیم هشت (E - خودرو الکتریکی i-g-خوب برای ht-سلامت) دانشجویان گروه مهندسی مکانیک را توسعه داده اند این اتومبیل به عنوان بخشی از پروژه سال آخر — تبدیل یک IC موتور ماشین به برق ماشین.

آنها به خرید یک دست دوم تاتا نانو ماشین از تاتا موتورز برای Rs.41,500 و کاملا اصلاح شده آن را به کشورهای عضو اکو دوستانه ماشین الکتریکی با هزینه اضافی از Rs. 96,658 از جمله موتور الکتریکی, باتری, کنترل, لوازم جانبی و هزینه های نیروی کار.

این تیم شامل هشت Bharath Y. Kashyap و R. V. Sheshank (رهبران تیم) ویشنو Appaiah, Chidananda A. Kashyap, K. Guruprasad, R. Punith, Dadabash Soudagar و R. Pratheek. آنها هدایت می شد توسط Dr. G. B. Krishnappa دین (تحقیق و توسعه), L. J. Sudev استاد و دین (آموزش و قرار دادن) و D. S. Rakshith Gowda استادیار.

با توجه به دانش آموزان با نیازهای کامل زمان شارژ 6 ساعت و 36 دقیقه و می تواند مسافت پیموده شده از 40 کیلومتر (یک فرد). آنها محاسبه کرده اند در حال اجرا هزینه هر متر: 1 روپیه 15 paise زمانی که رانده شده در حداکثر سرعت 45 تا 50 کیلومتر. از آن خواهد شد 35 کیلومتر (چهار نفر) و در حال اجرا هزینه در هر متر خواهد بود 1 روپیه 32 دو paise در حداکثر سرعت 35 تا 40 کیلومتر.

رئیس جمهور Vidyavardhaka Sangha Gundappa Gowda و دبیر P. Vishwanath, اصلی, Dr. B. Sadashive Gowda و HoD مهندسی مکانیک Dr. G. V. Naveen Prakash باید تبریک گفت به تیم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن