لطفا توقف قرار دادن بازی نام در غیر این صورت خوب merch

سونی فروش نسخه محدود پلی استیشن 4 نرم افزار بسته نرم افزاری به افتخار آخرین از ما, قسمت دوم,'s نسخه آتی. این $

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

سونی فروش نسخه محدود پلی استیشن 4 نرم افزار بسته نرم افزاری به افتخار آخرین از ما, قسمت دوم,'s نسخه آتی. این $399.99 بسته شامل یک کنسول حکاکی با یک ماکت از Ellie, تا تو, طراحی, مطابق, کنترل, کپی از بازی و یک کد برای تم های دیجیتال.

این نیز به مهر با بازی نام در هر راه ممکن و قابل تصور:

I'm sorry, The Last of Usشما می گویند ؟ من نمی تواند بگوید.

این مضمون PS4 و همراه آن موارد — مانند مرگ تابنده, God of War, و بسیاری از دیگر بسته های نرم افزاری — یک طراحی زیبا kneecapped توسط یک, عجیب و غریب, انتخاب, با کف دست زدن اسم چیزی که آن را به نمایندگی از همه جا. آن را نمی باید بود! به یاد داشته باشید Spider-Man , PS4, نرم افزار ؟ مایکروسافت glow-in-the-dark Xbox One X Cyberpunk 2077 کنسول ؟ نینتندو شایان ستایش حیوانات عبور از سوئیچ ؟

هنر است که به همراه اکثر تصویری بازی زرق و برق دار است و آن را rad قادر به خرید همه چیز به عنوان یک فن است که نشان دهنده بازی های مورد علاقه خود و یا سری — اما متاسفانه کمتر آن را به طوری که هر بار که شما نگاه خود را از آیتم های جدید شما یادآوری از یک نام تجاری. من قول می دهم هر merch می تواند فقط به عنوان دوست آن است که آیا یک تی شرت یا یک کنسول اگر فقط کمی بیشتر از سمت چپ است به تخیل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن