محبوب RPG دیسکو بهشت ممکن است اقتباس به یک تلویزیون نشان می دهد

وجود دارد یک مجموعه تلویزیونی بر اساس 2019 بازی indie در , دیسکو, Elysium , احتمالا آینده, انواع گزارش است. دی

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

وجود دارد یک مجموعه تلویزیونی بر اساس 2019 بازی indie در , دیسکو, Elysium , احتمالا آینده, انواع گزارش است. دیسکو بهشت راه اندازی در اکتبر 2019 به طور انحصاری بر روی PC مجموعه در همان جهان به عنوان 2013 رمان مقدس و وحشتناک هوا. در این بازی you بازی به عنوان یک کارآگاه با تجربه وظیفه با حل رمز و راز قتل در شهرستان هنوز دوره نقاهت بعد از یک دهه جنگ است.

پس انتشار آن دیسکو بهشت مثبتی دریافت پذیرش از طرفداران و منتقدان; شرف حتی توصیه می کند آن را به عنوان یک بازی شما باید به بازی اگر شما به تازگی خریداری یا ساخته شده یک بازی PC. بسیاری از ستایش بازی خود را برای هنر آبرنگ سبک روایت عمق و نوشتن تمام عناصر است که راه اندازی این اساس برای جذاب مجموعه های تلویزیونی است.

این بازی همچنین برداشت های متعدد جایزه و نامزد. آن را نامزد دریافت جایزه بود در چهار دسته در بازی جوایز 2019 از جمله برای بهترین روایت و بهترین بازی مستقل و برنده در هر رده آن نامزد دریافت جایزه بود ،

توسعه دهنده بازی ZA/UM است teaming تا با dj2 سرگرمی, همان شرکت است که شرکت های تولید یک فیلم اقتباسی از سونیک جوجه تیغی در اوایل این سال به کار در تلویزیون سری. Dj2 سرگرمی نیز دارای مجوز برای انطباق با بسیاری دیگر از بازی های ویدئویی به بزرگ یا کوچک صفحه نمایش از جمله زندگی است عجیب و غریب, کوچولو کابوس, خواب سگو Vampyr. اگر چه Vampyr نشان می دهد تلویزیون اعلام شد در سال 2018 تا کنون سونیک خارپشت تنها پروژه تا کنون آن را برای انتشار.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن