سامسونگ اعلام کرد Galaxy Z تلنگر 5G برای $1,449.99

سامسونگ رسما اعلام کرد که 5G نسخه از آن Galaxy Z تلنگر تاشو تلفن. به نام Galaxy Z تلنگر 5G (به طور طبیعی به ان

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

سامسونگ رسما اعلام کرد که 5G نسخه از آن Galaxy Z تلنگر تاشو تلفن. به نام Galaxy Z تلنگر 5G (به طور طبیعی به اندازه کافی) گوشی تقریبا یکسان به آن 4G سلف. تغییرات عمده شامل 5G رادیو یک کمی به روز رسانی Snapdragon 865 Plus پردازنده و قیمت: آن $1,449.99. که 70 دلار حق بیمه بیش از 4G نسخه که سامسونگ می گوید در اطراف چوب در همان قیمت.

اصلی Galaxy Z تلنگر بود احتمالا بهترین گوشی تاشو تست کردم — اگر چه بخشی از آن در کوچک و نسبتا ناامید کننده است. اگر چه آن را نمی کند, برابر, به طور کامل, تخت, Z تلنگر است که به خوبی طراحی شده و ثابت کرده خود را به با دوام تر از دیگر گوشی های تاشو (دوباره نسبی ارزیابی). که گفت:, آن را هنوز هم بیش از حد گران به یک جریان اصلی گوشی:

اگر تاشو گوشی همیشه در حال رفتن به متوقف بودن فقط گران کنجکاوی آنها را برای شروع در حال عادی. من باید قادر به فقط به شما بگویم در مورد صفحه نمایش و کارایی و دوربین و نه صرف اکثریت از وقت من توضیح داد که چرا در این زمان شاید — شاید — صفحه نمایش و لولا نمی خواهد منفجر شود. آنها همچنین بدیهی است که نیاز به شروع به داشتن بیشتر از حد نرمال قیمت.

سامسونگ احتمالا هوشمند به تغییر فرمول تا بیش از حد در Z تلنگر — شاید آن را به صرفه جویی در آن R&D تلاش برای Galaxy برابر 2. که دستگاه شایع است به زودی به عنوان یک دسته از دیگر دستگاه های سامسونگ مانند توجه داشته باشید 20 فوق العاده و یک کهکشان جدید جوانه. سامسونگ یک رویداد برنامه ریزی شده برای ماه آگوست 5th, و ما در حال انتظار برای تمام یا بعضی از این دستگاه ها اعلام می شود.

در واقع ما انتظار داشتند که Z تلنگر 5G به اعلام سامسونگ در ماه آگوست 5th رویداد و همچنین, اما آن را مانند به نظر می رسد سامسونگ می خواستم برای روشن شدن عرشه به اتاق بیشتر به این توجه داشته باشید 20.

سامسونگ می گوید این نه تغییر فرم های خارجی عامل در همه جهت مناسب 5G به تلفن. آن را در دو رنگ: "عارف خاکستری" و "عارف برنز." این "عارف" بخش ظاهرا اشاره به "رقیق" پایان بر روی سطح خارجی شیشه ای که سامسونگ می گوید "نرم به لمس است." بنابراین: مات.

همراه با کمی به روز پردازنده و 5G (که پشتیبانی از زیر-6 تنها mmWave) سامسونگ همچنین اضافه شده یک تعداد انگشت شماری از پیشرفت های جزئی نرم افزار. این در حال حاضر یک "فلکس" حالت که اجازه می دهد تا نرم افزار پیکربندی مجدد خود را هنگامی که تلفن در نیمه خورده. یوتیوب باید به درستی به حالت فلکس در حال حاضر سامسونگ نرم افزار دوربین کار خواهد کرد در بیشتر زوایای بنابراین شما می تواند به لحاظ نظری نقطه آن در آسمان است. سامسونگ همچنین می گوید لبه پانل از ویژگی های "قوی تر" که امیدوارم به این معنی که Z تلنگر یک استاندارد کامل شامل کهکشان لبه پانل به جای محدود کردن آن به چند پنجره کنترل.

کهکشان Z تلنگر باید شروع به حمل و نقل در هر دو حامل و قفل نسخه در ماه اوت است. 7. آن را در دسترس بر روی AT&T و T-Mobile در ایالات متحده و سامسونگ نیز خواهد بود و فروش آن در خود وب سایت Best Buy و Amazon.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن