'مودی اولین ساعت از عقب کلاس'

میسور/Mysuru: شلاق در کنگره برای سوال نخست وزیر نارندرا مودی در دستاوردهای رهبر ارشد بی جی پی و وزیر سابق A. H

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

میسور/Mysuru: شلاق در کنگره برای سوال نخست وزیر نارندرا مودی در دستاوردهای رهبر ارشد بی جی پی و وزیر سابق A. H. Vishwanath ادعا کرد که کنگره رهبران خود هرگز خود را مورد احترام و نخست وزیر زمانی که حزب در قدرت بود.

پرداختن مطبوعات در Jaladarshini مهمان خانه در اینجا دیروز Vishwanath گفت که ارشد کنگره رهبران مانند Siddharamaiah که رئیس سابق وزیر و Mallikarjun Kharge باید برخی از نجابت وقتی نخوری نخست وزیر است که توسط مردم انتخاب.

اشاره به این که هر کسی حق انتقاد رهبران دموکراتیک راه اندازی کرد و گفت که رهبران کنگره باید درک کنند که ناسالم سخنان برابر PM نخواهد بود قدردانی مردم است.

یادآوری مودی راه رفتن به نخست وزیر صندلی از نقطه زمانی که او وزیر گجرات در سال 2001 Vishwanath گفت که مودی توضیح داد که مردم در مورد گجرات مدل در طول مبارزات انتخاباتی خود برای سال 2014 LS انتخابات به قدرت برسند.

یادآوری کنگره رهبران که مودی را لغو نمی رم Mandir و ایودیا مسائل خود را در طول نظرسنجی انتخاباتی او می خواست به کنگره توضیح دهد که چه چیزی بودند دستاوردهای خود را.

اشاره کرد که هر کس می دانست که چگونه کنگره رهبران درمان خود را نخست وزیران P. V. Narasimha Rao و Manmohan Singh, BJP رهبر گفت که کنگره باید درک کنند که مودی اولین نخست وزیر این کشور از عقب کلاس.

ادامه حمله خود را بر رئیس سابق وزیر Siddharamaiah, Vishwanath سوال که آیا Siddharamaiah که سانتی متر از دولت برای پنج سال است هر چیزی برای نشان دادن در مورد بر خلاف مودی که تبلیغ به توده ها در مورد موفقیت گجرات مدل توسعه است.

این ادعا که او (Vishwanath) بود و مغز کودک از 'آنا Bhagya' طرح معرفی شده توسط قبلی Siddharamaih دولت Vishwanath نگهداری می شود که از آن او بود که به ارمغان آورد Siddaramaiah به کنگره, زمانی که او در مواجهه با عدم اطمینان سیاسی پس از اخراج توسط JD(S).

اما در حال حاضر Siddharamaiah توسعه عادت نادیده گرفتن تمام کسانی که تا به حال به او کمک کرد تا در شرایط دشوار او اضافه شده است.

'بمبئی روز'

Vishwanath بیشتر گفت که او در حال نوشتن یک کتاب 'بمبئی روز در آن او توضیح داد که تحت شرایطی که 17 شورشی کنگره و JD(S) قانون گذاران پایین کشیده دولت ائتلافی به رهبری H. D. Kumaraswamy.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن