Texas Instruments آنژو علاقمندان با محدودیت های ماشین حساب برنامه نویسی پشتیبانی

تگزاس ابزار حذف کرده است توانایی برای برخی از محبوب ترین ماشین حساب برای اجرای برنامه های نوشته شده در مجمع و

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

تگزاس ابزار حذف کرده است توانایی برای برخی از محبوب ترین ماشین حساب برای اجرای برنامه های نوشته شده در مجمع و یا C Cemetech گزارش. علاقمندان خوشحال هستند با تغییرات. در علاوه بر این به عنوان ابزار آموزشی TI ماشین حساب نیز نسبتا ساده و ارزان برنامه نویسی دستگاه های.

با توجه به پشتیبانی از مشتری ایمیل ارسال شده در TI-سیاره (از طریق Linus Tech Tips) تحت تاثیر ماشین حساب عبارتند از محبوب TI-84 Plus CE و همچنین TI-83 Plus CE-T و TI-83 Premium CE. قابلیت ناپدید شده است در دستگاه' آخرین به روز رسانی سیستم عامل و وجود دارد در حال حاضر هیچ راهی برای عقب نرم افزار.

این تغییر است که ساخته شده را امتحان کنید و متوقف کردن دانش آموزان از دور زدن این ماشین حساب' حالت آزمون محدودیت اما در روند آن نیز حذف یک کلید خیابان است که علاقمندان باید مورد استفاده قرار گیرد برای اجرای برنامه های خود را. اگر چه ماشین حساب هنوز هم پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی دیگر مانند TI-BASIC و پایتون این زبان بنا به مراتب کندتر با مفاهیم برای چه نوع برنامه ها می تواند منطقی اجرا شود.

TI علاقه مندان به ادعا می کنند که تعیین متقلب نمی خواهد متوقف شود تغییر دهید. یک فروم پوستر در سیاره Casio اشاره می کند که مردم هنوز هم می تواند تغییر ماشین حساب' حالت آزمون اطلاع رسانی رهبری ، همچنین نادر برای آزمون مدیران به بررسی کنید که دانش آموزان در حال اجرا آخرین سیستم عامل خود را در ماشین حساب پس متقلب لحاظ تئوری می تواند اجرای یک نسخه سیستم عامل به عنوان یک راه حل.

هیچ کس مجبور است علاقمندان به ارتقاء سیستم عامل خود را پس از آن به نظر می رسد احتمال وجود دارد که بسیاری از شما برای نرم افزار منسوخ شده برای تا زمانی که ممکن است. اما این تغییرات در یک ضربه بزرگ به جامعه به عنوان یک کل است که دیگر قادر خواهد بود برای خرید ماشین حساب با پشتیبانی از بیشتر قدرتمند زبان های برنامه نویسی.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن