عاطفی گیر کرده ؟ 8 گام برای Unstuck

ذهن ما باور نکردنی است, نیروی است که ما هنوز در درک این روز است. گاهی اوقات ما احساس بزرگ و آماده برای مقابله

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

ذهن ما باور نکردنی است, نیروی است که ما هنوز در درک این روز است. گاهی اوقات ما احساس بزرگ و آماده برای مقابله با جهان است. اما با گذشت زمان همانطور که ما رشد و توسعه رفتارهای جدید ممکن است شروع به آشکار در زندگی ما است.

برخی از آنها بسیار مفید و به زندگی ما ساختار در حالی که دیگران ما را به یک نقطه که در آن ما احساس گیر کرده است. عاطفی گیر کرده است. می توان آن را موجب از همه نوع از همه چیز و آن را به چالش کشیدن برای غلبه بر.

آن است که ممکن است برای غلبه بر آن است. برای شروع سعی کنید با توجه به قرار زیر است.

چرا من احساس عاطفی گیر کرده ؟

قبل از تبدیل شدن به احساسی, سادهای نیست, شما باید بدانید که چرا شما در این موقعیت در وهله اول. جان Amodeo دکتری, MFT نوشت: در مورد اینکه چرا مردم احساس گیر در زندگی [1].

این همه را با یک خاص احساسات: شرم آور است.

چند تا از ما بی سر و صدا گرفتار افکار است که ما در حال ناقص یا که ما معیوب. شما ممکن است فکر می کنم که شما یک شکست است.

این سطح از شرم چیزی است که می تواند به راحتی خال خال با وجود آن که دردناک احساسات است. Amodeo متحده است که شما ممکن است بی حس به درد به علت چقدر دردناک است.

خوشبختانه Amodeo مشاهده این رفتار در وقت و زمان دوباره و می داند که آنچه به دنبال. از مشاهدات خود از افرادی که از لحاظ عاطفی گیر بیان حداقل یکی از این ویژگی ها:

تبلیغات

Defensiveness

شرم یک احساس شما نمی خواهید به تجربه تا بدن خود را از نظر ذهنی در پاسخ با حفاظت از شما. این می آید در اشکال مختلف اما رایج ترین است سرزنش دیگران و یا تغییر این استدلال بنابراین شما در حال گرفتن کمتر مسئولیت برای اقدامات خود را.

کمال گرایی

این است که با قرار دادن این ظاهر است که شما بدون نقص و شما صرف مقدار زیادی از زمان حصول اطمینان از همه چیز با دقت انجام می شود. آن را به نقطه ای که شما نمی خواهد اجازه می دهد خطای انسانی که موظف است به اتفاق می افتد و تنش شما.

عذرخواهی

شرم دهید ما به عذر خواهی و یا به سازگار شود. در برخی موارد شرم همچنین می توانید ما جلوگیری از عذرخواهی برای جلوگیری از خطر از خجالت.

تعویق

در حالی که دلایل تعویق می توان بی شرم است که یکی از آن دلایل است. می آید از شرم شکست احتمالی اگر ما متعهد به یک کار یا پروژه.

همه این را حس می کند به عنوان شرم به وضوح منجر به نوعی از فلج مهم نیست که چگونه شما را در آن نگاه کنید. شما گیر به خاطر شما:

  • نمی خواهید به اعتراف شما اشتباه در مورد چیزی و تغییر دهید.
  • آیا بیش از حد حساس تا در مورد نگه داشتن یک ظاهر و هرگز اشتباه.
  • عذر خواهی بسیار است که شما اجازه می دهد تا مردم را به هدایت شما در جهات مختلف است.
  • قرار دادن کردن وظایف مختلف است که به شما کمک کند و شرم خود را درمان.

چگونه می توانم احساسی سادهای نیست?

حالا که شما یک درک عمیق تر از چرا شما احساسی گیر, شما نیاز به در گرفتن کار سادهای نیست. راه های مختلفی برای غلبه بر آن, اما آن همه نیاز به مقدار زیادی از کار ذهنی است. خوشبختانه روش وجود دارد شما می توانید در خانه انجام دهید.

1. پیدا کردن یک محل آرام

یا حداقل در یک منطقه که در آن شما نمی خواهد پریشان. هنگامی که شما آن نقطه را نقطه رفتن وجود دارد به طور منظم. برنامه برخی از زمان در تقویم خود را اگر شما به.

هدف از این محل آرام است برای شروع در حال توسعه صدای درونی خود را. از آنجا شما قادر خواهید بود به گوش دادن به آن و شروع به شناسایی عناصر و احساسات. در پایان شما قادر خواهید بود برای شناسایی احساسات خود را و می دانید ریشه و علت آنها.

تبلیغات

2. حفاری عاطفی عمیق

به عنوان اکتشاف به شما صدای درونی خود را پیدا خواهید کرد که یکی از احساسات ماسک بسیاری از دیگران است. برای مثال ممکن است شما را عصبانی کنید در مورد چیزی اما اغلب ماسک عمیق تر احساسات مانند ترس یا درد. این مرحله مستلزم حفر و دانستن اینکه چه چیزی باعث چه.

اگر شما نمی توانید شناسایی احساسات خود را به درستی و یا وجود دارد بیش از حد بسیاری از خودتان را مشاهده و در طول هفته های آینده و نشستن دوباره برای یکی دیگر از اکتشاف جلسه.

3. شناسایی ریشه

شما شروع با پرسیدن یک سوال: "آیا من در بر داشت ریشه این احساسات یا من هنوز هم در سطح؟" برای مثال اگر شما افسرده هستید, شما به احتمال زیاد پیدا کردن نا امیدی و غم و اندوه همراه با آن است. شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما در حال کشف و شناسایی به عنوان بسیاری از احساسات به عنوان شما می توانید.

4. کار به نام همه احساسات خود را

ایده تکرار مراحل یک تا سه است به اطمینان حاصل شود که تمام احساسات خود را در معرض. دوباره, شما می خواهید به درک خوب چرا شما واکنش نشان می دهند در یک راه خاص و آنچه که باعث آن است.

احساسات همه ایجاد مسیرهای در ذهن ما و ما اغلب از طریق همین ترتیب اگر ما آگاهانه در مورد احساسات ما است.

5. اندیشیدن یکی از احساسات در یک زمان

هنگامی که شما می دانید احساسات خود را, شما نیاز به حفاری های عمیق تر و دقیق باعث. برای مثال مردم تجربه افسردگی به دلیل یک حس عمیق از تنهایی. این می تواند باعث حوادث گذشته و یا حتی تربیت است.

با این کار شما می خواهید مطمئن شوید که احساسات خود را گذاشته. شما نمی خواهید به آنها را پوشش حتی اگر شما ممکن است بخواهید. تنها راه شما قادر خواهید بود برای غلبه بر احساسی بودن گیر کرده است و به دسته احساسات به جای دفن آن را دوباره.

6. را می شکند و زمانی که مورد نیاز

شما در حال رفتن به قادر به رسیدگی به یکی از احساسات در هر جلسه. این چیزها به زمان و بسته به احساسات شما در حال دست زدن به آن می تواند یک تجربه دردناک.

تبلیغات

به خودتان یادآوری کنید که شما می توانید استراحت و صرفه جویی در احساسات دیگر برای جلسات دیگر. اگر شما در حال ساخت یک عادت مراجعه به محل آرام و اغلب شما غلبه بر این.

شما همچنین باید اجتناب از افرادی که شما کشیدن و یا قضاوت شما. پس شما باید محکم درک احساسات خود را, شما می دانید آنچه شما باعث چه.

این زمان مهمی برای استراحت برای جلسات و همچنین به عنوان برخی از مردم و یا فعالیت.

7. شروع شفا

در حال احساسی گیر کرده است در مورد دانستن اینکه چه چیزی تحریک احساسات خاص و اقدامات. گرفتن سادهای است که در مورد تحقق این پذیرش آن پیدا کردن علل و سپس ایجاد تغییرات.

زمان برای رسیدن به این نقطه از فرد به فرد متفاوت. شما ممکن است نیاز به چند جلسه در حالی که دیگران می تواند چند ماه. در هر صورت شما می خواهید را به مطمئن شوید که شما درک احساسات خود را و شروع به تدوین یک طرح برای شروع درمان است.

چگونه به انجام این کار این است که شروع به ایجاد تغییرات در زندگی خود و محیط اطراف و عادات. برای مثال اگر شما احساس می کنید که بسیاری از دوستان خود را از اقدامات در حال برگزاری شما و شما در عمل در این راه شروع به پیدا کردن دوستان جدید و انشعاب در آن منطقه است.

برخی دیگر از نمونه های رایج با استفاده از تصدیق و یا حتی بزرگتر تصمیم گیری است که شما پرتاب از راه های خارج از منطقه راحتی خود را. وجود دارد بسیاری از روش های به را با این, اما آنچه که شما فکر می کنید برای شما بهتر است.

8. اقامت عاطفی سادهای نیست

که آسان تر از انجام گفت همانطور که مردم می تواند به عود. ترفند این است برای تنظیم مرزها و انتظارات خود را. اگر شما نمی خواهید به اطراف افراد خاص به آنها بگویید که شما در حال انجام چیزی است که لازم است برای سلامتی و خوب بودن.

تبلیغات

برخی از چیزهای دیگر به نگه داشتن خود را در بررسی به دنبال احساسات خود را از زمان به زمان. اطمینان حاصل شود شما در حال رفتن به پایین مسیر شما می خواهید برای رفتن و است که شما خوشحال با آن است. این می تواند شامل مدیتیشن و یا روزنامه نگاری برای شناسایی و کار با احساسات خود را به صورت منظم.[2]

در حال احساسی سادهای پایین می آید به اقدام و برگزاری خود را بیشتر مسئول آنچه شما انجام دهد. در همان زمان شما می توانید آن را در یک راه که در آن شما می توانید نگه دارید در حال حرکت رو به جلو و راحت با تصمیم گیری های خود را.

Unstuck و زندگی خود را

هنگامی که شما احساس عاطفی گیر این نمایشگاه به گچ آن را به شرم از یک رویداد است که شما در حال حاضر به اذعان. این شرم آور است منجر شما این راه که در آن شما احساس فلج و خوب گیر کرده است.

با کشف که شرم و آمدن به شرایط با آن شما قادر خواهید بود به تدوین و فرموله کردن یک طرح و شروع به تغییر زندگی خود را. این که ساده است اما به عنوان شما می توانید بگویید این نیاز روانی شکیبایی و قادر به تحمل درد مقعد احساسات است که شما باید به طور طبیعی سرکوب شده است.

تمام وقت شما نیاز به دریافت سادهای نیست. این همه بخشی از سفر خود را برای رشد بیشتر و آزادی است.

راهنمایی های بیشتر در دست زدن به احساسات

عکس های اعتباری: Joshua راوسون-هریس از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن