چگونه به یک زندگی کامل با هیچ تاسف

بسیاری از مردم ترس از زندگی با تاسف—از آنجا که زمان از دست رفته است از دست رفته برای همیشه لطفا برای. یادگیری

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

بسیاری از مردم ترس از زندگی با تاسف—از آنجا که زمان از دست رفته است از دست رفته برای همیشه لطفا برای. یادگیری چگونه به یک زندگی کامل کار آسانی نیست.

اما زندگی نباید در مورد معامله کردن چیزهای مهم برای رسیدن به دیگری. شما نمی تواند رسیدن به شادی واقعی که در راه است.

واقعیت این است که جنبه های مختلف زندگی خود پیوسته و وابسته هستند. همه چیز را تحت تاثیر قرار دیگر. برای مثال یک رابطه بد است به احتمال زیاد به تخلیه انرژی خود را و می تواند در نهایت از بین بردن خود را, سلامت, ثروت و خوشبختی.

راز این است که نه تنها تعادل در تمام زمینه های زندگی خود را—اما به اکسل در آنها بیش از حد.

در این مقاله من به شما نشان می دهد دقیقا چگونه شما می توانید انجام این کار و چگونه زندگی می کنند یک زندگی کامل به عنوان یک نتیجه.

درک جنبه های زندگی

اولین چیزی که شما نیاز به دانستن است که شما باید همیشه نه سخت تر.

در حال حاضر شما احتمالا در سراسر این قطعه ساده مشاوره قبل از, اما شما در واقع آن را به عمل در زندگی خود را? پس نگران نباشید که من قصد دارم به توضیح یک راه آسان برای شما برای رسیدن به این.

همه آن را به انجام با دو مفهوم: جنبه های زندگی و مهارت های اصلی.

من توسعه این مفاهیم در اوایل زندگی حرفه ای من پس از من سوخته خودم را از طریق هل دادن خودم بیشتر و بیشتر تا زمانی که ذهن و بدن در نهایت به بالا!

تبلیغات

زمانی که من سلامت شده است به خطر بیافتد من از دست دادن انرژی و انگیزه برای حفظ رفتن با زندگی حرفه ای من. این نیز منجر به کاهش اعتماد به نفس و کاهش در توانایی های خلاق.

اما این همه خبر بد; من با استفاده از این خرابی به عنوان یک زن از خواب بیدار کردن تماس. من متوجه شدم که هر چیزی که گرفته شده به افراطی است و نه پایدار و شاد و سالم و موفق زندگی تنها می آید زمانی که همه قطعات از زندگی ما در تعادل هستند.

این انگیزه برای ایجاد جنبه های زندگی: شش زمینه های زندگی است که باید متعادل و انجام به منظور برای ما به عملکرد به طور طبیعی و مطلوب است.

بیایید نگاهی به در حال حاضر در شش جنبه های زندگی.

1. سلامت جسمی

فقط تصور کنید چقدر بیشتر شما می توانید در زندگی رسیدن به اگر شما تا به حال تن از درایو و انرژی است. چیزهای ساده مانند بهبود رژیم غذایی خود بیشتر ورزش و یا آموزش مدیتیشن می تواند منجر به دستاوردهای بزرگ در سلامت جسمی و روانی. و این امر به ناچار منجر به سود در تمام زمینه های زندگی خود را.

2. خانواده و ارتباط با تحقق

روابط ما بسیار مهم برای موفقیت ما و خوب بودن. در صورت امکان شما باید محدود از زمان شما صرف با افراد منفی و افزایش زمان شما صرف با خلاق مشتاق و حمایت مردم است.

3. کار و حرفه ای رفاه

هنگامی که شما تمرکز بر پیشرفت حرفه ای خود را, شما باید اهداف را برای هدف است. بعلاوه تحقیقات نشان داده است که تلاش جهت اهداف مردم را شادتر[1].

4. ثروت و پول رضایت

با وجود آنچه که شما ممکن است شنیده پول ریشه همه شر است. که عشق پول! تمرکز خود را باید در ارائه خدمات به جهان است. اگر آن چیزی است که مردم نیاز دارند و سپس شما باید هزینه نسبتا برای آن و لذت بردن از پاداش.

5. سلامتی معنوی

در حالی که من عمدتا فرد منطقی من اعتقاد ندارم که هر تصمیم و عمل است که بر اساس آمار و ارقام. گاهی اوقات ما باید به دنبال شهود ما و قلب ما است. آیا شما باور وجود دارد که قدرت بیشتری نسبت به ما یا نه شیوه های معنوی مانند تفکر تمرینات تنفسی و آواز خواندن می تواند به شما کمک کند برای ضربه به جهان فراتر از منطق است.

تبلیغات

6. قدرت ذهنی

آن را آسان به نقطه کسی که با یک ذهن ضعیف. آنها بدون تمرکز و بدون نظم و انضباط و آنها فاقد درایو و اعتقاد. از سوی دیگر کسی که با ذهن قوی آسان است به نقطه بیش از حد. آنها را به صورت پویا و هدفمند و جذاب است. آنها همچنین می خواهید تحت تاثیر قرار دادن شما به عنوان کسی که می تواند "همه چیز انجام می شود."

توصیه من این است که شما را برخی از زمان برای مطالعه و فکر کردن در مورد این شش جنبه های زندگی. نگاه برای مناطق است که شما باید حد و مناطق است که شما باید به گسترش است.

هنگامی که شما با موفقیت متعادل شش جنبه های زندگی—شما باید با قرار دادن "کار دقیق" به عمل است.

حال بیایید نگاهی به مهارت های اصلی و چگونه شما می توانید زندگی یک زندگی کامل با استفاده از آنها.

8 راه برای تبدیل زندگی خود را

وجود هشت هسته مهارت های است که شما باید در تلاش برای توسعه. خود به خود آنها می تواند موثر باشد اما هنگامی که در ترکیب آنها ایجاد توقف حرکت در زندگی خود را.

من توصیف هر یک از مهارت های اصلی شرکت از جمله دادن به شما برخی از نمونه ها و راهنمایی برای هر یک از کمک خواهد کرد که شما را به سرعت درک قدرت پشت سر آنها.

1. توانمندی

یک فرد با توانمندی اتحاد پایدار انگیزه و اعتماد به نفس در مورد آنچه آنها می خواهند برای رسیدن به. آنها واضح و روشن در مورد هدف خود را و می دانم که چگونه به ماندن مثبت و با انگیزه در سختی و یا در حالی که کشش منطقه راحتی خود را.

فکر می کنم به زمانی که شما مجموعه ای از قلب و ذهن خود را بر روی چیزی است. شاید آن را به یک گیتار جدید, یک خانه جدید و یا تعطیلات. اما هنگامی که شما یک میل سوزان برای آن شما به سرعت پیدا لازم انگیزه, ایده و انرژی برای رسیدن به آنچه شما می خواهید.

2. کنترل خود

یک فرد با کنترل خود را به طور مداوم مجموعه اهداف روشن و برنامه ای برای خود و همیشه به دنبال آنها را از طریق. آنها همچنین می دانیم که چگونه برای ساخت سازنده عادات و روال است که حمایت از اهداف خود را. و آنها در ایجاد این عادات در چنین راهی است که باعث می شود مطمئن شوید که آنها می چسبد.

تبلیغات

اگر شما سعی کردم به الکل و سیگار و یا مواد غذایی آشغال شما می دانید که چقدر سخت این می بود. اما راز موفقیت در این تلاش است که به جای یک عادت بد با یکی خوب است. مثلا به جای سفارش معمول خود را شیشه ای از شراب شما می توانید به جای سفارش یک آب میوه. انجام این کار اغلب به اندازه کافی (به طور معمول برای یک ماه یا بیشتر) و شما پیدا کنید که شما به دور انداخته و خود را عادت قدیمی و ایجاد یک جدید.

3. تجدید پذیر انرژی و زنده دلی

یک فرد با تجدید نشاط جسمی متناسب و سالم چرا که آنها به طور منظم ورزش, خوب غذا بخورید و بدانید که چگونه به مراقبت از خود. و آنها همیشه باید انرژی کافی برای رسیدگی به تمام خواسته های روزانه است.

چگونه شما خواب ؟ اگر شما در حال خواب خوب مهم است شما آدرس این که کمبود خواب می تواند به سرعت منجر به اثرات منفی در تمام زمینه های زندگی خود را. اگر شما نیاز به کمک دارید با این توصیه من به شما خواندن مقاله 9 نکته برای خواب بهتر.

4. احساسات تسلط

یک فرد با احساس تسلط می توانید مدیریت و تغییر راه آنها احساس و مقابله با شرایط. آنها همچنین قادر به reframe منفی به اقدامات مثبت[2].

تصور کنید که شما گفته رئیس است که نقش شما این است که دیگر مورد نیاز نیست و شما باید همه چیز خود را بسته و سر درب. اگر شما انتظار نیست این, سپس شما به احتمال زیاد شوکه شده بی اعتقاد—و شاید حتی عصبانی است. این احساسات می تواند به سرعت شما را منجر به از دست دادن اعتماد به نفس و خوش بینی. با این حال, اگر شما می توانید "ضربه محکم و ناگهانی" خود منفی عاطفی, شما می توانید شروع به دیدن یک راه رو به جلو است. احساسات مثبت منجر به اقدامات مثبت. در این مورد یک کار جدید هیجان انگیز در یک شرکت پویا می تواند تنها تغییر مورد نیاز شما!

5. ارتباط آگاهانه

یک فرد با ارتباط آگاهانه درک می کند ایده های افراد دیگر است و قادر به بیان و ارائه آنها افکار و احساسات خود را به وضوح. آنها همچنین در تاثیرگذاری بر دیگران و پیدا کردن آن را آسان برای ایجاد اعتماد و روابط بلند مدت.

آیا شما متوجه است که بهترین مدیران نیز بهترین شنوندگان? با بزرگ بودن شنوندگان نه تنها آنها نشان می دهد احترام به اعضای تیم خود را—اما آنها نیز باید فرصتی برای یادگیری از آنها. ارتباطات یک هنر است که شما می توانند یاد بگیرند. شروع شده توسط معکوس مورد علاقه خود مدیران است.

6. تمرکز هوشمند

یک فرد با تمرکز هوشمند انجام میشود در موثر ترین و کارآمد. آنها را کنترل وقت و انرژی خود را همیشه کار هوشمند است.

چه چیزی شما را بکنید هنگامی که شما شروع به کار در دفتر ؟ اگر شما مثل اکثر مردم شما احتمالا ورود به کامپیوتر شما و شروع به رفتن را از طریق تمام ایمیل در صندوق پستی خود را. در یک روز خوب این ممکن است شما را از 15 دقیقه یا بیشتر اما در یک روز بد (فکر می کنم شنبه!), شما ممکن است صرف یک ساعت یا بیشتر رفتن را از طریق ایمیل های خود را. دقیق شروع به روز خود را به صرف 5 یا 10 دقیقه برنامه ریزی کردن کار خود را. با اولویت بالا موارد باید پنجه اولین اولویت پایین موارد گذشته است. این را تضمین کند که مسائل مهم انجام می شود.

تبلیغات

7. یادگیری و سازگاری

یک فرد با یادگیری و سازگاری می تواند به سرعت استاد هر دانش و مهارت است. آنها همچنین در پاسخ به تغییر سریع و هرگز توقف رشد و حرکت رو به جلو.

لئوناردو داوینچی هنگامی که گفت: "هرگز یادگیری اگزوز ذهن است." کلمات عاقلانه واقع است. من پیشنهاد می کنم شما را به یک عادت یادگیری چیزی جدید در هر روز است. این را حفظ خواهد کرد و ذهن شما را تازه و فعال و خوانده شده را علامت شما را به عنوان یک پیشرو و روشنفکر فردی است.

8. تفکر سازنده

یک فرد با سازنده تفکر روشن منظم داشته باشید. آنها همچنین می دانیم که چگونه به استفاده از حافظه و قدرت مغز برای حل مشکلات و خلاق باشد.

قادر به فکر می کنم واضح است که شما نیاز به استراحت منظم از توقف حمله, اخبار رسانه های اجتماعی و تلویزیون که همه ما تجربه امروزه. سعی کنید برای پیدا کردن برخی از زمان هر روز به یک استراحت از این فن آوری است. شاید نگاهی به پیاده روی در پارک محلی خود و یا انجام یک 10 دقیقه ای تفکر جلسه در یک منطقه آرام از منزل یا دفتر خود. هنگامی که شما باید صلح و آرامش شما قادر خواهید بود به استفاده از خلاقیت خود و پیدا کردن راه حل برای هر مشکلی که آمده راه خود را.

خط پایین

با تمرکز بر توسعه شش جنبه های زندگی و هشت هسته ای, مهارت های شما می توانند یاد بگیرند که چگونه به یک زندگی کامل و مقابله با هر روز با هیچ تاسف.

با استفاده از شش جنبه های زندگی برای پیدا کردن تعادل و هماهنگی در زندگی خود و با استفاده از هشت هسته پردازنده مهارت های لازم برای ایجاد یک قدرتمند فیزیکی و روانی و عاطفی است که خواهد شد به طور مداوم شما درایو رو به جلو است.

هنگامی که شما انجام این کار شما به خودتان پیدا کنید زندگی یک زندگی کامل با هیچ تاسف.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به یک زندگی کامل

عکس های اعتباری: ایرینا Murza از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن