دختر گمشده پنهان در تراکتور تریلر در تگزاس عبور مرزی : مقامات

مقامات می گویند یک دختر گمشده در اواخر ماه اوت در داخل یک تراکتور-تریلر در مرز آمریکا و مکزیک در نزدیکی تگزاس

توسط PARINEWS در 16 شهریور 1399

مقامات می گویند یک دختر گمشده در اواخر ماه اوت در داخل یک تراکتور-تریلر در مرز آمریکا و مکزیک در نزدیکی تگزاس پیدا شد و افزودند که ممکن است قربانی قاچاق جنسی شده باشد.

گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفت ماموران در لاردو، تگزاس، توانستند «یک نوجوان زن گمشده را که در داخل یک تراکتور-کامیون در پاسگاه [بین ایالتی-۳۵] پنهان شده بود، پیدا کنند.» به گفته مقامات، دختر گمشده در اودسا، تگزاس مفقود شده است و دفتر کلانتر شهرستان وب، نوجوان و راننده را بازداشت کرد.

این آژانس می گوید: «ماموران گشت مرزی بخش لاردو هر روز در حفاظت از امنیت شهروندان ما و جلوگیری از تراژدی بالقوه همچنان سخت کوش هستند.»

هویت کودک آزاد نشده است.

به گزارش فاکس نیوز، همچنین در تگزاس، زنی به تازگی به مقامات گفته است که از یک 18 ویلر پریده تا از آدم ربایان ادعا شده دور شود. اين زن که مجروح شده بود گفت در سيسکو رخ داده است، و افزود او توسط سه مرد به ال پاسو برده شده است.

پلیس در سیسکو هفته گذشته گفت که یک «زن دوم که در کامیون بود در امان است و حساب می شود.» و افزود: «قربانی ادعا شده ای که از کامیون پرید در امان است.»

به گزارش خط تلفن قاچاق انسان، این ایالت بیش از ۱۰۰۰ مورد قاچاق انسان داشت که سال گذشته گزارش شده بود و بیش از ۹۰۰ مورد از آن ها قربانیان زن را درگیر کرده اند.

هر با اطلاعات در مورد یک مورد می تواند خط تلفن ملی قاچاق انسان در (888) 373-7888 تماس بگیرید.

به گزارش مارشال های آمريکائی، هفته گذشته حدود ۳۹ کودک مفقود شده در يک عمليات نجات دو هفته ای در گرجستان قرار داشتند.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی از این سرویس آمده است: «این کودکان گمشده بر اساس نشانه هایی از عوامل پرخطر مانند قربانی شدن قاچاق جنسی کودکان، بهره برداری از کودکان، سوء استفاده جنسی، سوء استفاده فیزیکی، و شرایط سلامت پزشکی یا روانی، برخی از در معرض خطرترین و چالش برانگیزترین موارد بهبودی در این منطقه محسوب می شدند.»

مدیر مارشال های آمریکا دونالد واشینگتن در بیانیه ای اعلام کرد: «پیام به کودکان گمشده و خانواده هایشان این است که ما هرگز از دنبال کردن شما دست برن خواهیم داشت.»

واشنگتن در یک کنفرانس مطبوعاتی با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت این عملیات از جمله ماموریت هایی است که مارشال ها «بسیار به آن افتخار می کنند» اما «کاش نداشتیم.»

"به همان اندازه که این عملیات موفق بود یک واقعیت خشن در اینجا وجود دارد—واقعیت خشن این است، 'gee، چرا ما این کار را در درجه اول انجام می دهیم؟ چرا بچه های گم شده و در معرض خطر داریم؟» "آمار این است که در هر 40 ثانیه، یک کودک ربوده شده در ایالات متحده وجود دارد."

این عملیات که اوج برنامه ریزی چند ماه بود، توسط واحد کودک گمشده سرویس مارشال های آمریکا و کارگروه فراری منطقه ای جنوب شرقی آن و همچنین تعدادی از سازمان های ایالتی و محلی گرجستان از جمله اداره تحقیقات گرجستان و مرکز ملی کودکان گمشده و استثمار شده انجام شد.

میمی نگوین-Ly در این گزارش سهیم بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن