کسانی که جعلی طرفداران بیس بال هستند و خزنده مردم

به عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد لیگ اصلی بیس بال بازی در این عجیب و غریب coronavirus-کوتاه فصل به نظر می رسد

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

به عنوان بخشی از تلاش برای ایجاد لیگ اصلی بیس بال بازی در این عجیب و غریب coronavirus-کوتاه فصل به نظر می رسد به عنوان نزدیک به طبیعی که ممکن است, Fox Sports تصمیم به ایجاد مجازی طرفداران نسخه های دیجیتال از تشویق افرادی که واکنش نشان می دهند به بازی های پخش فاکس راه طرفداران واقعی انجام دهد.

اجازه دهید فقط می گویند که آنها کاملا به آن دست کشیدن از پارک.

به عنوان نیک شوارتز که در ایالات متحده آمریکا امروزمجازی طرفداران ظهور در داخل و خارج از نظر طول پخش برنامه ظاهر می شود که دوربین های دیجیتال با اشاره به سمت خود اما پس از آن قابل مشاهده نیست پشت صفحه خانه برای ساخت یک نگران کننده تجربه. رایان پارکر از خبرنگار هالیوود به توافق رسیدند:

تا مطمئن شوید که این است که یک چیز جدید و براد Zager از Fox Sports گفت: در آستانه این شبکه هنوز بدانند آن را با برنامه ای به تکامل این روند از بازی به بازی و هفته به هفته. و فن آوری است که قطعا قابل توجه به عنوان همکار من خایم Gartenberg توضیح داده شده:

این نرم افزار واقعیت افزوده استفاده می شود برای قرار دادن جمعیت است که به نام Pixotope که مشغول به کار در آر گرافیک برای چیزهایی مانند سوپر باول و کانال آب و هوا وحشتناک طوفان هشدار تظاهرات.

این کار با اعمال نفوذ گرافیک (ایجاد سازمان خلاق قاشق نقره ای انیمیشن) ساخته شده در حماسه را Unreal Engine. Unreal Engine استفاده شده است در اینجا به همین دلیل آن ها را برای ایجاد بازی های ویدئویی و یا برای تهیه مجازی در مجموعه پس زمینه نشان می دهد مانند این Mandalorian. بر خلاف اکثر فیلم گرافیک که باید رندر در پس از تولید پس از این واقعیت غیر واقعی ارائه می تواند در زمان واقعی آن به مراتب مناسب تر به صورت زنده از تلویزیون.

اما همکار طرفداران هاکی ممکن است به یاد بیاورید که در اواسط 1990s, Fox Sports مسئول یکی از مهمترین و منفور قطعه در بازی "تکنولوژی" این FoxTrax جن —با نام مستعار "تب و تاب بودن جن." مورد استفاده در فاکس ورزشی هاکی پخش از سال 1996 تا 1998 جن به نظر می رسد به یک آبی هاله در حالی که در حال حرکت بر روی یخ است که تبدیل به یک خط قرمز زمانی که یک بازیکن شوت جن در خالص (نه واقعا). پس ما را ببخش اگر ما کمی با احتیاط.

در هر صورت واکنش اولیه به مجازی MLB طرفداران این است که این فناوری نیاز به کمی از کار. هوستون کرونیکل ورزشی ویرایشگر مت جوان متوجه آنها نیست که همه فوتی و فوری: "فقط یک تن از دیدن متناوب استراحت چانه خود را در دست خود را و پس از آن 2-دوم به تعویق افتاد واکنش."

NBA رفتن یک مسیر متفاوت: آن را دعوت طرفداران — ویژه بلیط— برای حضور در بازی عملا و نشان خواهد داد سر خود را بر روی صفحه نمایش در کنار دادگاه. آن را با استفاده از مایکروسافت تیم با هم حالت برای ایجاد اثر.

آن را هنوز هم کمی عجیب و غریب ، امیلی آدامز از FanSided می گوید نتیجه این است که "کاملا مضحک" و "پوچ" تجربه برای بینندگان تلویزیون. لس آنجلس تایمز لیکرز ضرب و شتم نویسنده Tania Ganguli توییتی یک تصویر (و کسانی که طرفداران مطمئن هیجان زده هستند برای آنچه به نظر می رسد مانند یک warmup جلسه):

برخی از MLB تیم در حال دادن طرفداران این شانس را به "حضور" بازی در این فصل با خرید یک برش مقوا از خود قرار می گیرد در می ایستد. و OK حتی اگر او ظاهرا یک متس فن این سگ بسیار زیبا:

حتی مقوا cutouts می تواند تبدیل به یک کمی دلسردکننده به ویژه هنگامی که یکی تقریبا می شود شماری از خانه اجرا توپ:

من در تلاش برای پیدا کردن مناسب Yogi Berra غیر منطقی به قرض دادن برخی از بینش به این وضعیت عجیب و غریب. "اگر مردم نمی خواهید به بیرون آمدن به ورزشگاه کسی به آنها را متوقف کند" کاملا کار نمی کند اما آن را نزدیک. و اگر ما در حال رفتن به رفتن به جلو با رویدادهای ورزشی در طول یک بیماری همه گیر هیچ چیز به احساس کل را به دلیل آن را وضعیت بی سابقه ای. آن جالب خواهد بود تا ببینید که آیا داشتن شبه طرفداران در حضور باعث می شود تماشای بازی لذت بخش تر و یا اگر آن را فقط تبدیل به یک عجیب و غریب تازگی همه استفاده می شود به در طول زمان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن