خیر فلکس 5G ثابت می کند آن را خیلی زود به خرید 5G لپ تاپ

خیر فلکس 5G تا حد زیادی به زندگی می کنند تا به عنوان اولین بار در جهان 5G را فعال کنید ویندوز 10 2-در-1 لپ تاپ

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

خیر فلکس 5G تا حد زیادی به زندگی می کنند تا به عنوان اولین بار در جهان 5G را فعال کنید ویندوز 10 2-در-1 لپ تاپ. نه تنها که آن نیز نیاز به متقاعد کردن مردم است که با قرار دادن بازوی مبتنی بر پردازنده در ویندوز لپ تاپ خود را گرفتن نیست یک مسئولیت است که جادوها ناسازگاری عذاب برای کسانی که با تکیه بر بسیاری از برنامه های. بدون فشار.

بیایید شروع با 5G. این است که از لحاظ فنی بهترین جهان 5G-آماده لپ تاپ — فقط به این دلیل وجود دارد در حال حاضر هیچ جایگزین. به عنوان شما می خواهم انتظار و امید با توجه به آن $1,399 قیمت حمایت خود را برای ورایزون ultra-wideband (UWB) mmWave 5G شبکه به این معنی است که تحت شرایط ایده آل دریافت و ارسال کاملا پرواز. اما آن را تنها به عنوان خوب به عنوان شبکه ورایزون است در حال حاضر اجازه می دهد و با توجه به این که پایین آن-گروه فرعی-6GHz طیف (که این لپ تاپ نیز پشتیبانی می کند) نمی خواهد آمد تا بعد از آن در سال 2020 در آن طول می کشد برخی از تلاش های جدی برای پیدا کردن یک اتصال سریع.

در نهایت انفعال mmWave و زیر 6GHz طیف به معنی اتصال سریع شما را پیدا خواهد کرد اما تا آن زمان شما باید برای پیدا کردن آن را به خودتان. اگر شما به سفر دور را از سر راه خود فقط به استفاده از این لپ تاپ قابلیت تعریف من می خواهم نشان می دهد پرش این لپ تاپ در مجموع در حال حاضر.

با استفاده از این دستگاه در طیف وسیعی از ورایزون 5G گره در بروکلین در بهترین حالت در خدمت سرعت اتصال است که در مورد دو بار به عنوان سریع به عنوان آنچه که من بر روی کامپیوتر من متصل از طریق اترنت در خانه. به طور متوسط من در اطراف 500Mbps سرعت دانلود و 50Mbps ها (توجه داشته باشید: Verizon هنوز هم هل ارسال آن از طریق شبکه LTE). من هرگز آمار گیگابیت سرعت مثل همکار من کریس ولش آیا در قبلی Verizon 5G با استفاده از آزمون های همراه اما عملکرد به مراتب بهتر از من تا کنون تجربه کرده اید در LTE. در منطقه ای که من در گرفتن 335Mbps دانلود و 61Mbps ها از آن زمان این لپ تاپ حدود 15 ثانیه برای دانلود 355MB تصویری از گوگل درایو و حدود یک دقیقه به آن ها.

Lenovo Flex 5G
Lenovo Flex 5G

هدف قرار دادن کسانی که سرعت عالی بود اما پیدا کردن نقطه شیرین بود مثل پیدا کردن نامرئی سوزن در به طور گسترده تعریف انبار کاه با تشکر از ورایزون نامشخص 5G نقشه پوشش. من سفر به پنج نقطه مختلف گفت: به 5G و من در بر داشت که داشتن 5G سیگنال و از دست دادن آن می توانند به پیاده روی 20 فوت و یا تبدیل یک گوشه خیابان. فقط می خواهم که نزدیک به نیم گیگابیت سرعت دانلود پایین رفتن به 170Mbps. که هنوز هم بسیار سریع اما این نشان می دهد که چگونه حساس mmWave است و چرا آن را به ارزش با تکیه بر به طور کامل در حال حاضر بدون در نظر گرفتن دستگاه شما با استفاده از به عنوان یک وسیله نقلیه به آن دسترسی داشته باشید. گاهی اوقات لپ تاپ موفق به انتخاب کنید تا در 5G سیگنال به طور کامل هر چند آن را به سختی می دانم که آیا من باید سرزنش لپ تاپ و یا شاید آن را فقط کار نمی کند در منطقه به هر دلیل. من نمی 5G تلفن, بنابراین من نمی تواند آن را تست در دستگاه دوم.

من خوش شانس به چندین مکان های اطراف در منطقه که در آن Verizon است UWB گره ها به دلیل این است که نماینده هر شهرستان در ایالات متحده است. هر چند پس از mmWave چنین کوتاه و ظریف محدوده من نمی تماس با فرایند پیدا کردن یک 5G کانون حتی در یک به خوبی در خدمت منطقه مناسب در همه — به خصوص در طول یک بیماری همه گیر.

Lenovo Flex 5G
Lenovo Flex 5G

همه گفته بودن قادر به استفاده از 5G در یک لپ تاپ است که قابل توجه feat و این چیزی است که من پیدا مراتب بیشتر مفید را در این فرم فاکتور از در گوشی های هوشمند است. فلکس 5G 2-در-1 طراحی می افزاید: استفاده بیشتر موارد با آن چادر حالت اجازه می دهد تا شما را به ارسال و جریان یک فیلم بیش از 5G اگر شما می خواهید. شما همچنین می توانید پیچ و تاب و اطراف صفحه نمایش به استفاده از آن به عنوان یک تبلت. به علاوه, ویندوز 10, حتی در محدود بازو-بر اساس نسخه موجود در اینجا کمک من انعطاف پذیری بیشتر برای کار از نظر نرم افزار و پشتیبانی چند وظیفه ای از یک تلفن می توانید.

هر چند خوب می آید نامتناسب بالا آید تپه از ناامیدی در اینجا اگر شما امید این است که هیچ سازش لپ تاپ. فلکس 5G پردازنده ARM است که قوی تر از من انتظار می رود آن را به بود, اما آن را به ارائه برخی از محدودیت های جدی از نظر نرم افزار شما می توانید اجرا کنید در ویندوز 10. در نهایت این لپ تاپ دچار سرنوشت مشابه از Surface Pro X یکی دیگر از ماشین آلات ساخته شده با یک پردازنده ARM.

من در ملاقات با چند ناسازگاری خطا در هنگام تلاش برای نصب چند برنامه است که من می خواهم نه نه بدون تو زنده می مانند میل عکس یا ایکس باکس بازی منتقل می کند. به عنوان همکار من دیتر Bohn اشاره کرد در بررسی خود از Surface Pro X فروشگاه مایکروسافت کمک نمی کند فیلتر کردن که برنامه بودند یا نبودند سازگار با ARM — و این که متاسفانه هنوز در این مورد. شما ممکن است قادر به گرفتن برخی از برنامه های کار را از طریق ساخته شده در شبیه ساز تنظیمات موجود در ویندوز 10 Pro, اما حتی کسانی که نمی توانند حل مسئله بزرگ که 64 بیتی x86 نرم افزار هنوز هم می تواند اجرا شود و مایکروسافت هیچ کاری نمی کند برای سفر آسان تر — حتی اگر آن را به پایان می رسد در یک بن بست.

من رفتم دانلود ولگردی و قانونی شکنی برای دیدن چه نوع از چیزهایی که کار می کنند و آن را قابل پیش بینی آمار-یا-را از دست ندهید. The .فایل exe برای شل کردن است که به طور خودکار از محبوبیت سایت خود را نمی خواهد نصب پس من حق ندارد نوع پردازنده هر چند نسخه در فروشگاه مایکروسافت خوب کار می کرد. همچنین می توانند در آن به اجرا در فتوشاپ, اجازه دهید به تنهایی حتی آن را دانلود کنید. ادوبی ادعا کرد که پشتیبانی از آمدن به Creative Cloud نرم افزار بر روی پردازنده های ARM, اما هنوز هم اینجا نیست.

Lenovo Flex 5G
Lenovo Flex 5G

این است که به دور از یک لپ تاپ اما من شگفت زده شد که بازی مانند Undertale, بایوشاکو سلول های مرده زد و بنابراین در یک نرخ فریم قابل پخش در صفحه نمایش کامل رزولوشن 1080p. هر چند همه بازی های دیگر من سعی کردم از جمله Persona 4 Golden, Abzûو Hadesنشان می دهد یک خطا بر روی بخار است که من نیاز به یک پردازنده قادر به در حال اجرا 64-bit x86 نرم افزار. دریافت به دیدن استفاده می شود که.

در سمت روشن مایکروسافت اج مرورگر ساخته شده بر روی کروم اجرا می شود بسیار خوب است. جدید ترین دسته ای از به روز رسانی باید آن را اعطا بومی پشتیبانی از پردازنده های ARM و من پیدا کردم آن را بسیار سریع در بارگزاری صفحات و به طور کلی ناوبری از Google Chrome. به نظر می رسد به باتری تخلیه آهسته تر بیش از حد. بیشتر چه, لبه پیشرو وب برنامه یک راه هوشمندانه برای دریافت در اطراف برخی از, اما نه همه از این برنامه ناسازگار. برای مثال Spotify در وب پلیر اجرا می شود نرم و صاف تر از تلاش برای استفاده از این برنامه است که در دسترس در فروشگاه مایکروسافت. نصب آن را به عنوان یک برنامه وب باعث می شود آن را احساس می کنم مثل یک برنامه اختصاص داده شده به طوری که به خوبی کار می کرد در برخی موارد محدود.

یکی از مزایای استفاده از بازوی نسبت به اینتل یا AMD CPU بهره وری و تاثیر آن در کشش عمر باتری است. لنوو ادعا می کند 24 ساعت عمر باتری با Snapdragon 8cx با 5G اگر شما تجربه کمتر زمانی که شما افسار به 5G خدمات. برای دادن یک ایده از آن عمر من به ارمغان آورد و فلکس 5G در اطراف برای اتصال به انواع 5G نقاط در محله جایی که من آپلود و دانلود در یک 350MB تصویری چندین بار. من پس از آن متوقف به گوگل, دیدار, تماس ویدیویی, این نوع, نقد و بررسی و بحث بیش از شل برای 30 دقیقه. در حال حاضر پس از 90 دقیقه با استفاده از آن را در خانه بیش از LTE آن به 84 درصد است. من فکر می کنم این لپ تاپ به راحتی می توانید آن را از طریق خواستار بعد از کار و یا دو به علاوه پس از کار و فعالیت و حتی اگر شما با تکیه بر آن اتصال سلولی کل زمان.

Lenovo Flex 5G

بر خلاف Surface Pro X و کتاب کهکشان S و دیگری بازوی مبتنی بر ویندوز 10 لپ تاپ فلکس 5G نیست نصب شده با آنچه که به نظر من گل سرسبد-سخت افزار با کیفیت. این لپ تاپ در اصل به نام یوگا 5G زمانی که این عرضه در CES سال 2020 و با وجود آن تا پایان با یک کمی متفاوت نام این دستگاه برش از یک آشنا پارچه. طراحی خوب خواهد بود در یک سنتی $700 2-در-1 لپ تاپ, اما آن کلی plasticky ساخت را ندارد آن $1,399.99 قیمت احساس توجیه می شود. هر چند این بدان معنا نیست که وجود ندارد چند niceties. من دوست دارم صفحه کلید و grippy مات-بافت شاسی است که آن را آسان برای حمل در اطراف با اعتماد به نفس است که من نمی خواهد رها کردن آن. 14-inch 1080p IPS صفحه نمایش لمسی نیز یک نقطه بالا. آن را سخت به خواندن در نور مستقیم خورشید می باشد که به خوبی جواب می آید به شکار برای 5G خدمات خارج از منزل, اما آن را واضح و روشن و سخاوتمندانه از زاویه دید گسترده ای استفاده می شود که در داخل خانه.

وجود خواهد داشت بهتر 5G لپ تاپ در آینده اما مانند دولت از 5G در کل ما هنوز وجود ندارد. و روشن نیست که گزینه های بیشتر که حمایت 5G خواهد وارد شود ارزان تر و آسان تر برای پیدا کردن و یا راحت تر به استفاده از. در حال حاضر خیر فلکس 5G فوق العاده امن شرط به عنوان نسل اول دستگاه. نسبت به آنچه در دور اول 5G را فعال کنید گوشی های شبیه بسیار وجود دارد در مورد طراحی که از آن مجموعه جدا از دیگر لپ تاپ ها. و تا زمانی که پشتیبانی از پردازنده های ARM را بهبود می بخشد و به شدت سریع اما زودگذر 5G خدمات که در حال حاضر در دسترس از طریق Verizon نیست به اندازه کافی جذاب به این سرمایه گذاری و یا هزینه ماهانه برای ورایزون 5G — ارزشمند است.

عکاسی توسط کامرون فاکنر / آستانه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن