'کنگره آمده است به کمک کارگران مهاجر'

میسور/Mysuru: متهم حکم BJP دولت از عدم به کمک کارگران مهاجر که مضطرب هستند بیش از COVID-19 مستند مقررات KPCC (

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

میسور/Mysuru: متهم حکم BJP دولت از عدم به کمک کارگران مهاجر که مضطرب هستند بیش از COVID-19 مستند مقررات KPCC (کارناتاکا پرادش کنگره کمیته) کار رئیس جمهور سلیم احمد نگهداری می شود که کنگره به عنوان یک مسئول حزب مخالف آمده است برای نجات از کارگران مهاجر در این مقطع حساس.

او خطاب به حزب کارگران در جلسه برگزار شده توسط این شهرستان و منطقه کنگره در کنگره Bhavan در نزدیکی شهر ایستگاه راه آهن دیروز اینجا به بحث در مورد آماده سازی برای جدید KPCC رئیس جمهور (D. K. Shivakumar) نصب و راه اندازی برنامه را در بنگلور در ژوئن 7.

شارژ اتحادیه دولت به ریاست نخست وزیر از عدم مقابله با COVID-19 گیر سلیم احمد نامیده PM اخیر اعلام Rs.20 lakh کرور بسته به راه اندازی مجدد اقتصاد به عنوان ساختگی است.

اشاره به این که اگرچه دولت اعلام کرده است یک بسته بزرگ پوشش بخش های مختلف او نگهداری می شود که عدم وجود تفاهم بین وزیر B. S. Yediyurappa و کابینه اش همکاران.

بیان کرد که رهبران حزب و کارگران توزیع 1.6 کرور مواد غذایی کیت 75 لاخ جیره کیت 35 لاخ ماسک صورت و 7 لاخ sanitiser بطری به فقرا و نیازمندان در سراسر کشور پس از دو ماه گذشته سلیم احمد گفت: این کنگره را تشکیل نیروی کار کمیته در Taluk و سطح منطقه به آمدن به نجات آسیب دیده.

او در ادامه گفت که این حزب آغاز شده است آماده سازی برای بشاش زنده نصب و راه اندازی D. K. Shivakumar به عنوان جدید KPCC جمهور در روز 7 ژوئن در 8,000 نقاط از جمله روستاهای سراسر کشور.

اشاره به این که این مستند محدودیت اجازه نمی مجامع عمومی سلیم احمد گفت: زوم برنامه است که مورد استفاده برای telecasting برنامه زنده به منظور رسیدن به حداکثر تعداد از مردم است.

وزیر سابق و ارشد رهبر حزب Dr. H. C. Mahadevappa گفت که قدرت حزب نهفته مردمی در سطح کارگران و مهم این است که این حزب به رسمیت شناختن آنها.

سابق K. R. MLA M. K. Somashekar متهم است که بی جی پی را maladministration تا به حال تحت فشار قرار دادند lakhs از مردم به ناراحتی در دولت است.

سابق Chamaraja MLA Vasu ادعا که BJP بود صحبت کردن در مورد حمله به چین تنها به عنوان یک پوشش برای پنهان کردن خود را شکست. تصریح می کند که از کنگره خواهد بازگشت به قدرت هر دو در دولت و این مرکز در آینده نزدیک به نام او بر حزب کارگران نه به از دست دادن اعتماد به نفس و تلاش برای تقویت این حزب در تمام سطوح.

شهرستان کنگره رئیس جمهور R. Murthy گفت که اقدامات در نظر گرفته شده برای برنامه تلویزیونی Shivakumar را نصب و راه اندازی به عنوان KPCC رئیس جمهور در همه 65 بخش از MCC از طریق زوم برنامه. رهبران حزب از تمام چهار بخش مونتاژ در شهرستان خواسته شده است برای اطمینان اجتماعی فاصله و پیروی از دیگر مستند محدودیت عمومی در طول برنامه تلویزیونی او اضافه شده است.

منطقه کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijaykumar MLA استناد آنیل Chikkamadu معاون شهردار C. Sridhar سابق شهرداران Pushpalatha Jagannath, Pushpalatha Chikkanna T. B. Chikkanna, Rajeshwari Puttasamy و B. K. Prakash و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن