برو بخون که دولت آمریکا چطور یکم آی پاد مخفی رو درست کرده زیر بینی استیو جابز

برای یک دوره زمانی که در سال ۲۰۰۵ شروع شد، اپل به دو پیمانکار دولت آمریکا اجازه داد تا در دفاتر خود کار کنند ت

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

برای یک دوره زمانی که در سال ۲۰۰۵ شروع شد، اپل به دو پیمانکار دولت آمریکا اجازه داد تا در دفاتر خود کار کنند تا نسخه سفارشی آی پاد را توسعه دهند — اما دقیقاً کاری که آی پاد انجام می داد یک راز بود، و امروز باقی می ماند، همان طور که در این داستان جذاب توسط مهندس سابق آی پاد دیوید شایر به اشتراک گذاشته شده است که باید بروید بخوانید.

داستان مثل رمان شروع می شود:

روز خاکستری بود در اواخر سال 2005. من نشسته بودم رو ميزم و براي آي پاد سال بعد کد مي نوشتم بدون ضربه زدن، مدیر آی پاد نرم افزار—رئیس رئیس من—ناگهان وارد شد و درب پشت سر او را بست. اون به دنبالش ميره "من يه ماموريت ويژه برات دارم رئيست ازش خبر نداره شما به دو مهندس از وزارت انرژی آمریکا کمک می کنید تا آی پاد خاصی بسازید. فقط به من گزارش بده

که پاراگراف اول مجموعه تن برای کل داستان، که دارای فراوانی از جزئیات سرد است که تنها به افسانه های افسانه ای اپل از پنهان سازی اضافه کنید. برای مثال:

فقط چهار نفر در اپل از این پروژه مخفی خبر دار نبودن من، مدیر آی پاد نرم افزار، معاون رئیس بخش آی پاد، و معاون ارشد رئیس جمهور سخت افزار. هيچکدوم مون هنوز تواپل کار نمي کنيم هيچ رد کاغذي وجود نداشت همه ارتباطات به طور شخصی بود.

در مورد آنچه که مهندسان در واقع بر روی آن کار می کرد، در اینجا این است که چگونه شایر آن را توصیف می کند:

آنها می خواستند برخی از سخت افزار های سفارشی را به آی پاد اضافه کنند و داده ها را از این سخت افزار سفارشی به دیسک آی پاد به روشی ثبت کنند که به راحتی قابل تشخیص نباشد. اما هنوز هم باید مثل آی پاد معمولی نگاه می کرد و کار می کرد.

شاير ميگه که نميدونست از آي پاد سفارشي براي چي استفاده ميشه اما او حدس زد که آنها "ساختن چیزی شبیه یک شمارنده مخفیکاری Geiger، که می تواند به طور تئوری اجازه می دهد مردم را به ثبت سطح رادیواکتیویته در حالی که به نظر می رسد به استفاده از آی پاد طبیعی به دنبال.

همه چیز شبیه چیزی از یک فیلم جاسوسی به نظر می رسه، اما رئیس سابق آی پاد تونی فادل می که این همه واقعیه. او باید بفهمد: فادل در آن زمان معاون رئیس آی پاد بود.

شما باید چند دقیقه طول بکشد تا کل داستان شایر را در TidBITS بخوانید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن