اموال مالیات دهندگان اخم بیش از رسمی تاخیر

"پس از ارسال مقاله از درآمد مالیاتی ما به نام MCC منطقهای افسران به پرداخت مالیات"5 درصد تخفیف دوره تمدید تا ژ

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399
  • "پس از ارسال مقاله از درآمد مالیاتی ما به نام MCC منطقهای افسران به پرداخت مالیات"
  • 5 درصد تخفیف دوره تمدید تا ژوئیه 31

میسور/Mysuru: با قصد ارائه کمک به COVID-آمار درآمد Mysureans و تشویق سریع پرداخت مالیات دولت تمدید 5 درصد تخفیف دوره برای پرداخت مالیات سالانه املاک در Mysuru شهرستان شرکت (MCC) تا ژوئیه 31. قبل از آخرین مهلت ارسال شد مارس 31 و این فرمت داده شده است به منظور تسهیل صاف و جمع آوری مالیات و برای فعال کردن ساکنان به پیدا کردن منابع برای پرداخت مالیات است.

با این حال بسیاری از ساکنان شکایت دارند که اگر آنها را مشاهده کنید در سال گذشته مالیات پرداخت رسید و نسخه SAS اسناد و مدارک 15 روز را برای مقامات به تولید PID (اموال) شماره شناسایی شده است وجود دارد هیچ پاسخ از MCC.

به عنوان اولین گام به سوی آنلاین مالیات پرداخت MCC شروع روند جمع آوری مالیات از طریق PID از تاریخ 1 مه سال 2020 است. این سیستم با این نسخهها کار مانند این: هر صاحب ملک یا مالیات پرداخت کننده باید تولید دریافت قبلی پرداخت مالیات (SAS فرم) و در حال حاضر نقشه برداری و اختصاص داده شده PID خواهد بود به آنها داده می شود. پس از رسید و SAS فرم ها فرستاده شده مربوطه MCC دفاتر منطقهای افسر پس از بررسی اسناد و مدارک جمع آوری شماره تلفن از مالیات-پرداخت کننده و می گوید که مالیات پرداخت کننده است که او/او خواهد شد به نام برای پرداخت مالیات در داده تاریخ و زمان.

یک افسر مؤثر مالیات پرداخت رسید در MCC منطقهای دفتر-3, Sharadadevinagar در این شهرستان ظهر.

در انتظار پاسخ

نفع PID است که وقتی عدد وارد شده در سیستم با همه جزئیات ملک از جمله مالیات بر علت نمایش بر روی صفحه نمایش. آن تایید شده است اولین بار در شمارنده نقدی و چاپی است که با توجه به مالیات-پرداخت کننده به طوری که به دلیل مالیات پرداخت می شود درآمده است. اما مردم شکایت که آنها در حال حاضر ارائه پیر رسید و SAS اشکال است اما هنوز از شنیدن مربوطه رسمی.

به روانسازی فرایند هر منطقهای دفتر تا اطلاع هیئت مدیره است که حامل اطلاعات به مالیات دهندگان و یک لیست از شماره تلفن همراه از افسران نگران نمایش داده می شود. "من شده اند که من در سال گذشته رسید 15 روز برگشت اما من هنوز به دریافت یک تماس از MCC" Ramaiah ساکن J. P. نگر گفت: 'ستاره میسور.'

"هر چند ما ارسال فرم به عنوان به زودی به عنوان MCC شروع به جمع آوری آنها و اگر آنها موفق به تولید PID یا SAS اشکال در زمان و اگر تخفیف دوره است که بیش از صادق مالیات دهندگان خواهد بود را رد مشروع تخفیف," او اضافه شده است.

مقامات بی ادب

همان مورد با Narayan ساکن Janata نگر که تا به ارائه رسید است و با توجه به شماره تلفن خود را به منطقهای در Sharadadevinagar. "زمانی که ما تماس بگیرید تا مقامات برای پیگیری این پاسخ است که کوتاه و مختصر و تماس ما قطع شده است. پس چرا MCC لیست شماره تلفن در هیئت مدیره اطلاع اگر مقامات رفتار بی ادب" خواسته Ramaiah.

"من توصیه شد که MCC منطقهای کارکنان دفتر من تماس بگیرید زمانی که PID آماده است. حتی پس از دو هفته من هنوز برای دریافت هر گونه تماس بگیرید. MCC باید پرسید که توسعه دهندگان نرم افزار برای ارسال اس ام اس به مالیات پرداخت کننده به عنوان به زودی به عنوان PID ایجاد شد. آن را نیز باید ایجاد یک بانک challan برای پرداخت مالیات گفت: H. G. Subramanya دیگری ساکن است.

PID خواهد اطمینان حاصل شود که هر ملک دارای یک شماره منحصر به فرد مرتبط با آن و آن را کمک خواهد کرد پیگیری پرداخت مالیات و در نتیجه کمک به MCC دریافت درآمد ناشی از آن است. "چه نقطه در این تاخیر ؟ است MCC هنوز عقب در اجرای آنلاین پرداخت مالیات هر چند که اغلب ساخته بلند ادعای اجرای فوری" را مورد سوال رادا Venkatesh ساکن Yadavagiri.

هر چند تابلو در حال قرار دادن اطلاعات در مورد پرداخت مالیات و شماره تلفن نمایش داده شده است وجود دارد هیچ فعال پاسخ توسط مقامات ادعا ساکنان.

انتظار می رود هدف از Rs. 100 کرور

همچنین دولت گفته است که پرداخت مالیات بر اموال با مجازات برای پرداخت اواخر در حال حاضر خواهد شد در نظر گرفته شود موثر از نوامبر. 1, 2020 به جای آن از اوایل ژوئیه 1 سال 2020 است. در ماه جولای پایان MCC در انتظار یک جمع آوری مالیات از Rs. 100 کرور به عنوان مالیات پرداخت کننده است تشویق تخفیف فرمت.

MCC درآمد بال منابع گفت که در 10 روز گذشته Rs. 6.5 کرور مالیات بر ارزش پول شده است واریز در تمام مناطق 9. "در حال حاضر هر روز مجموعه می ایستد در Rs. 50 لاخ به تومان. 60 لاخ. اما در سال گذشته در طول ماه های مارس و آوریل در هر روز مجموعه بود در Rs. 2.5 کرور. ما با اعتماد به نفس است که بیشتر و بیشتر مالیات دهندگان را به استفاده از تخفیف" مقامات گفت. وجود دارد بیش از 1.85 لاخ مالیات دهندگان در MCC محدودیت و مدنی بدن را تعیین کرده است هدف از جمع آوری تومان. 176 کرور در 2020-2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن