6 دلیل این که چرا باید به شما نمی دهد در عشق

به دنبال عشق است, یک ماجراجویی هیجان انگیز است. شما را وادار به ملاقات با افراد جدید بیرون بروید و لذت ببرید خ

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

به دنبال عشق است, یک ماجراجویی هیجان انگیز است. شما را وادار به ملاقات با افراد جدید بیرون بروید و لذت ببرید خرما و شاید فقط شاید ملاقات با عشق از زندگی خود را.

اما دوستیابی نیز می تواند یک بد شانسی و بار وجود دارد که این سفر خسته کننده تر از سرگرم کننده به خصوص که شما مسن تر است. به جای تمرکز بر لذت بخش شب شما تعجب که چرا شما نمی توانید به نظر می رسد برای پیدا کردن آقای یا خانم راست.

برای به دست آوردن یک رابطه بزرگ, شما باید مایل به قرار دادن در کار. اما چه باید بکنید هنگامی که شما احساس می کنید خودتان را از دست دادن در عشق ؟

اجازه ندهید که تمایل خود را برای عشق سوزاند! در اینجا شش دلیل شما نباید تسلیم در عشق.

1. عشق می آموزد درس

رفتن را از طریق یکی دیگر از رابطه شکست خورده می تواند خسته کننده و دلخراش و افسرده تجربه می کنند. اما به یاد داشته باشید که زمان بندی همه چیز است. فقط به این دلیل که عشق بیش نیست عشق است برای شما.

به جای مشاهده روابط شکست خورده به عنوان ضایعات از زمان ایجاد یک لیست از همه چیز شما آموخته از آن رابطه است.

شاید شما آموخته است که چگونه به صحبت در مورد احساسات خود و آسیب پذیر با شخص دیگری است و شاید شما آموخته است که به نظر می رسد همه چیز نیست.

اگر رابطه سمی یکی شاید شما آموخته است که شما قوی تر از شما فکر می کنم.[1] شاید شما آموخته آنچه که شما نمی خواهید و نمی خواهد تحمل خود را در آینده روابط است.

تبلیغات

به هر صورت ممکن را درس که عشق به شما می دهد و گنج آنها را.

2. شما باید زمان برای رشد

یک سال همه چیز در مورد یادگیری که شما و در حال رشد از هر تجربه شما را از طریق رفتن.

اگر هدف نهایی شما این است که به ازدواج, چرا استفاده از این زمان به رشد و توسعه مهارت ها و صفات است که شما یک شوهر یا همسر ؟

به عنوان مثال:

  • شما می توانید طبخ ؟
  • آیا شما یک کار ؟
  • شما می توانید مسئولیت رسیدگی به امور مالی خود را ،
  • آیا شما خود را در خانه/آپارتمان ؟
  • شما بیمار هستید ؟
  • آیا می دانید که چگونه برای بیان احساسات خود را ،
  • آیا شما خودخواه گرایش?

این بهتر از سادگی در عشق. در حال حاضر زمان برای انجام برخی از خود اکتشاف و کار که شما می خواهید برای خودتان و دوستان خود و خانواده و آینده خود را شریک.

3. در حال حاضر زمان برای شما

وجود دارد هیچ زمانی بهتر به کمی خودخواه خود را با حرفه انرژی و تمرکز از در حالی که شما تنها هستید. در حال حاضر زمان برای شما را به گام نسبت به رویای خود را حرفه ای به سفر و به تمرکز بر روی زندگی اجتماعی خود را.

البته شما هنوز هم می توانید این کارها را انجام زمانی که شما در یک رابطه, اما عشق پتانسیل محدود می شود.

بدون شک وجود دارد که آن را به ارزش آن را, اما شما نمی توانید سفر جهان برای ماه ها در پایان هنگامی که شما در حال کمک به شریک زندگی خود را در پرداخت وام مسکن و یا بالا بردن یک خانواده است. حداقل شما نمی توانید آن را به راحتی به عنوان شما را هنگامی که شما تنها هستید.

تبلیغات

دوستی نیز مهم هستند. اینها کسانی هستند که حمایت شما از طریق هر خوب و بد تصمیم گیری شما تا کنون ساخته شده است. آنها را شانه به گریه در زمانی که روابط خود را به پایان رسید و تاریخ خود را به پایان رسید تا بودن duds.

استفاده از این زمان به عنوان بهانه ای برای تمرکز بر روی خود و پیدا کردن که شما هنگامی که شما بخشی از یک "ما".

نه تنها این می تواند برای سلامت روانی خود و رشد شخصی به شما اعتماد به نفس در خودتان نیز خواهد بود فوق العاده جذاب برای آینده خود را شریک.

4. شما لایق بیشتر از حل و فصل

اگر شما می خواهید برای پیدا کردن عشق واقعی, شما باید مایل به چوب آن را برای شما کامل فرد به جای حل و فصل! هنگامی که شما صبر کنید برای پیدا کردن فرد مناسب برای شما اطمینان حاصل شود که شخصیت خود را خواهد ژل.

پیدا کردن عشق واقعی در مورد:

  • صرف وقت با کیفیت با هم
  • یادگیری هنر ارتباطات
  • های مشابه اهداف و اعتقادات (هر چند -- آنها می گویند جذب مخالف خود!)

پیدا کردن عشق واقعی است که همچنین در مورد پیدا کردن کسی که شما را به خود جلب, که باعث می شود شما خنده و به شما احترام می گذارد.

اگر شما یافت نشد, که, هنوز, پس چرا حل و فصل ؟ شما سزاوار بهترین رابطه ممکن است بنابراین نمی دهد تا در عشق است. اگر آن را طول می کشد انتظار در حالی که کمی طولانی تر برای پیدا کردن کسی که بازدید تمام مارک ها و علامت در لیست شما چرا صبر کنید ؟

5. چیزهای با ارزش هستند و به ندرت آسان

فکر می کنم در مورد آن. بهترین چیزها در زندگی چیزهایی است که شما احساس می کنید انجام خود افتخار و الهام را بهتر است همیشه دشوار است ؛

تبلیغات

گرفتن مدرک در حال اجرا با استقامت گرفتن مناسب/از دست دادن وزن شکستن یک عادت بد, یادگیری چیزی جدید مانند غواصی و یا چگونه به زبان دیگری صحبت می کنند...

اینها همه چیزهایی است که نگاهی به زمان برای انجام, اما شما احساس می کنم خیلی راضی هنگامی که شما به پایان رسید که چالش.

همان را می توان گفت برای پیدا کردن رابطه درست است. تصمیم به صبر برای کسی که برآورده شما به جای دوستیابی اولین کسی که می پرسد همه چون شما تنها طول می کشد قدرت است.

در آن طول می کشد شجاعت به شکستن تا با کسی که شما را دوست دارم اما چه کسی است که در نهایت بد برای شما. آن طول می کشد تلاش برای بیمار می شود. اما شما خواهید بود خوشحالم که شما انجام داد.

6. آن را فقط طول می کشد یک

من به یاد داشته باشید گفتن من مادر من تنهایی. Agonizingly تنهایی. و آیا شما می دانید آنچه او به من گفت ؟

"این فقط یک طول می کشد."

این کلمات سحر و جادو نمی تواند صحت.

تاریخ خود را جمعه گذشته مکیده و شما هرگز نمی بینید که مرد دوباره, اما شما می دانید چه ؟

تبلیغات

پسر بعدی می تواند یکی. که در تاریخ آینده می تواند زمان که شما احساس می کنید شیمی شبیه هیچ دیگر است. آن را فقط طول می کشد یک فرد به سرقت قلب خود را دور و تغییر جهان را به خود.

فکر می کنم در مورد آن. شما می توانید ملاقات با عشق از زندگی خود را در یک هفته و با آنها برای بقیه عمر خود را. اگر این اتفاق نمی خواهد شما به جای نگاه به عقب در زمان هنگامی که شما تک و به یاد داشته باشید که شما را خوشحال ؟ که شما لذت می برد زمان خود را به تنهایی ؟

خود را تنها ماه می تواند یک نوسان گذرا بر روی رادار در مقایسه با سال شما به اشتراک گذاری خود را با زن یا شوهر. بنابراین لذت بردن از آن است. آیا نمی دهد تا در عشق – از آنجا که آن را تنها طول می کشد یک.

افکار نهایی

پیدا کردن عشق همیشه آسان نیست. می توان آن را منع و حتی ممکن است احساس مانند یک شغل تمام وقت گاهی اوقات – اما نمی دهد تا!

انعطاف پذیری کلید برای پیدا کردن عشق. لذت بردن از سفر و تمرکز بر مراقبت از خود و رشد شخصی و جذب درس هر رابطه و هر یک تاریخ جدید برای تدریس.

آنچه به عنوان خوانده شده زمانی که شما احساس می کنید مانند از دست دادن عشق

عکس های اعتباری: جورجیو Trovato از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب