Sling TV وعده به افزایش قیمت مشتریان مانند هر کس دیگری در حال انجام است

یک روز پس از YouTube تلویزیون اعلام کرد که 15 دلار افزایش قیمت است که به مشتریان گریه کردن "به اندازه کافی در

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

یک روز پس از YouTube تلویزیون اعلام کرد که 15 دلار افزایش قیمت است که به مشتریان گریه کردن "به اندازه کافی در حال حاضر" ظرف را زنجیر خدمات تلویزیون امیدوار کننده است که آن را نمی خواهد افزایش قیمت مشتریان موجود حداقل تا ماه اوت 2021. این شرکت به نظر می رسد علاقه زیادی به استفاده از سرخوردگی نسبت یوتیوب برای کمک به تقویت خود اشتراک; این پیشنهاد تمدید به هر کسی که نشانه های بالا به صورت زنجیر توسط آگوست 1st, و حفظ خدمات. (که البته برگ باز احتمال این که مشتریان جدید آمده است که در هیئت مدیره پس از 1 آگوست شروع خواهد شد با بالاتر قیمت گذاری...)

در حال حاضر, زنجیر دو کانال ردیف زنجیر آبی و زنجیر نارنجی هر هزینه $30. شما می توانید آنها را به صورت جداگانه اگر فقط یکی را پوشش می دهد کانال های شما می خواهید و یا هر دو برای 45 $ماهانه برای حداکثر گزینه های برنامه نویسی.

زنجیر نیز طول می کشد یک شات در یوتیوب, تلویزیون, زمان, گفته, در وبلاگ خود نوشته است که "به اعتقاد ما در حال حاضر زمان برای مشتریان ما را انتخاب کنید بین ماندن آگاهانه و سرگرم قرار دادن شام روی میز است." اخ. این شرکت می گوید که امیدوار است این yearlong تضمین "را حس ثبات بسیار مورد نیاز در یک زمان است که احساس می کند نامشخص به همه ما است."

یوتیوب و تلویزیون " گفت: به دلیل افزایش شدید قیمت بازتابی از رشد تخته سنگ از کانال های از جمله اضافه شده اخیر از ViacomCBS مانند Comedy Central شرط و ام تی وی است که تا به حال شده است وجود ندارد و از این سرویس تا به حال. این شرکت اذعان کرد که انتظار می رود برخی از مشترکان را لغو خواهد کرد در حال حاضر که آنها را مجبور به پرداخت بیشتر برای کانال های آنها ممکن است هیچ علاقه ای. افسوس که هیچ راهی وجود دارد برای مشتریان موجود به نگه داشتن به پرداخت همان قیمت قبلی کانال بسته است. حرکت می کند هر کس به همان طرح و یوتیوب تلویزیون خودداری از ارائه محکم کانال بسته های نرم افزاری مانند برخی از دیگر خدمات است.

وجود دارد یک قطعه کوچک از اخبار خوب در یوتیوب اعلام: این شرکت گفت که "در حال کار برای ساخت یک مدل برای یوتیوب تلویزیون کاربران" اما آن را نمی باید هر گونه اطلاعات برای به اشتراک گذاشتن آنچه که ممکن است مانند نگاه. کانال صاحبان استواری اجازه دهید این ایده از یک جداجدا سفارش داده شده کانال تلویزیون اشتراک هر گونه پیشرفت واقعی. در این کانال شما می خواهید بدون خدمت مطلوب اضافی پرتاب به مخلوط.

و بازدید فقط در آینده نگه دارید. FuboTV در حال حاضر گران تر و شما رو به پرش از طریق برخی از خدمات به مشتریان پرتال تخصصی اولی اگر شما می خواهید به پرداخت با پایین ترین قیمت. و در حال حاضر AT&T تلویزیون مطرح مقدماتی اول-12-ماه قیمت گذاری برای آن کانال های مختلف بسته است. همانطور که اشاره شد توسط NextTVپایه "سرگرمی" بسته بودن مطرح شده توسط $10; آن را در حال حاضر 60 دلار. "انتخاب" گزینه وسطی طرح در حال حاضر $65. این "فوق العاده" و "نهایی" بسته در هر رفتن تا $10 به طوری که آنها در حال حاضر هزینه $75 و 80 دلار بود.

به طور قابل توجهی در قیمت های بالاتر است که AT&T تلویزیون مشتریان پرداخت خواهد شد پس از این دوره تبلیغی تغییر نکرده اما. همچنین نگه داشتن در ذهن که این سرویس متفاوت از دیگران است که شما را به یک موضوع قرارداد و فسخ زودهنگام هزینه. AT&T تلویزیون شبکه شما برخی از مزایای دیگر جریان خدمات تلویزیون اما هنوز هم حمل برخی از کابل چمدان.

دیزنی ESPN Plus سرویس را متحمل خواهد شد $1 قیمت دست انداز در این تابستان به عنوان همکار من جولیا الکساندر دیروز گزارش داد. تا کنون شرکت نکرده هر فوری تنظیمات به قیمت گذاری از Hulu با برنامه های زنده تلویزیونی.

اما من شک دارم آن طولانی خواهد بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن