Gmail یکپارچه سازی گوگل چت, اتاق ملاقات را در مایکروسافت و شل

درست به گوگل میل شدید برای فقط اعلام چیز درست پس از آنها به بیرون درز این شرکت پرده برداری مجدد بزرگ Gmail برا

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

درست به گوگل میل شدید برای فقط اعلام چیز درست پس از آنها به بیرون درز این شرکت پرده برداری مجدد بزرگ Gmail برای G Suite کاربران کسب و کار جلوتر از هفته آینده Google Cloud کنفرانس. برنامه نیست خیلی "جیمیل" دیگر آن را به عنوان یک واحد برنامه برای همه از گوگل سیستم عامل ارتباط: Gmail, چت, اتاق ملاقات.

از آن خواهد شد در دسترس به عنوان یک "دسترسی سریع پیش نمایش" به G مجموعه مشتریان این هفته و رول به همه G مجموعه مشتریان بعد از این سال. به عنوان برای مصرف کننده نسخه از Gmail به نظر می رسد به عنوان هر چند کمی تغییر خواهد کرد در کوتاه مدت. گوگل می گوید که آن را "به طور فعال از طریق تفکر چگونه و چه زمانی به این تجربه به مصرف کنندگان که ممکن است آن را می خواهم."

خاویر Soltero که نورد به گوگل در ماه نوامبر گذشته با ماموریت از تمیز کردن همه این مشخصه آن را به عنوان یک "فضای کاری یکپارچه" است که باید آن را آسان تر برای کارگران به تغییر بین حالت های مختلف ارتباط بدون احساس از دست داد. بنابراین برای مثال روزی که چت باکس که در حال حاضر به نظر می رسد در Google Doc و یا گوگل ملاقات پنجره نمی تواند تصادفی اضافی جعبه اما در عوض به طور یکپارچه خود را با دیگر چت و یا اتاق.

در حال حاضر بخش عمدهای از این تغییر است که به سادگی با قرار دادن این ابزار به همان برنامه (بر روی تلفن خود را) و یا پنجره (بر روی دسکتاپ خود را). باید آن را کمتر تندرست اطراف در بین زبانه های مرورگر و برنامه های. در یک مثال کاربران بر روی دسکتاپ قادر خواهد بود برای به دست آوردن یک دیدگاه با چت در یکی از ستون های doc در یک دیدار با گوگل چت تصویری معلق در هوا بیش از هر دو.

در حالی که وجود دارد برخی از لینک ها در Gmail در حال حاضر به این محصولات دیگر این است که بیشتر از یک عمده فروشی ادغام. این قدم منطقی بعدی برای گوگل پس از آن در حال حاضر تحت فشار قرار دادند دیدار با گوگل به Gmail این گذشته ممکن است.

قرار دادن تمام این ارتباطات بردار به یک برنامه واحد است سود اضافی: تنظیم یک مزاحم نشوید وضعیت در سراسر همه آنها را به عنوان به خوبی به عنوان ساکت کردن اطلاعیه خود را در یک محل واحد. شما همچنین قادر خواهد بود به جستجو چت به راحتی به عنوان شما می توانید جستجو در Gmail. گوگل می گوید که این یکپارچگی کاربران را قادر به "سرعت پیوستن به تماس تصویری از یک چت منتظر چت پیام به صندوق پستی خود را [یا] ایجاد یک کار از یک گپ."

گوگل نیز در تلاش است تا به برخی از همکاری وظایف یک کمی آسان تر است. تمایز بین چت و اتاق, برای مثال, فازی کمی تا زمانی که شما متوجه اتاق به معنای بیشتر و مداوم فضاهای به بحث در مورد پروژه ها. گوگل در حال اضافه کردن سبک نسخه های دیگر G مجموعه محصولات به اتاق: هر یک از خود را داشته باشد زمینه را برای وظایف محوله و فایل های.

همانطور که مایکروسافت در حال اعمال نفوذ آن در Office 365 تسلط به کاربران آن به اتخاذ تیم های گوگل است که به وضوح اعمال نفوذ Gmail محبوبیت به فشار خود ابزار همکاری. G مجموعه مشتریان که می خواهند به طور زنده در داخل گوگل اکوسیستم از ابزار جدید یکپارچگی می تواند آن را آسان تر به سازماندهی مشترک کار می کنند. برای هر کس دیگری را که ممکن است در نهایت مجموعه ای از ناخواسته افزودنی که به طور فزاینده ای سخت برای جلوگیری از.

تغییرات محوری G مجموعه به بودن در درجه اول در مورد Google Docs و آنها محوری ورق به بودن در درجه اول در مورد گوگل ابزار همکاری. G مجموعه یک دسته از محصولات با هم تداخل دارند امکانات: Docs, Sheets, چت, دیدار, وظایف حفظ درایو و جیمیل همه تکه های کوچک از یکدیگر یکپارچه شده است, اما همه بیش از حد آسان به دست داده است.

"تاریخ از این محصولات است که همه آنها ساخته شده به صورت جداگانه" Soltero می گوید: "و همه آنها به یک هسته مجموعه ای از نظرات که آشکار شد برای همه: چند, کاربر, همکاری, و غیره. ... همه آنها همان مجموعه ای از ایده های به اشتراک گذاشته شده اما آنها لزوما رانندگی به سمت یک هدف نهایی است."

که هدف این است که در حال حاضر بسیار واضح تر: ایجاد G سوئیت های ارتباطی نقطه مرکزی و سازماندهی اصل برای تمام کسانی که از دیگر محصولات است. چشم انداز زبانه ایمیل جستجو / فایل های تقویم. برای جیمیل تمام زبانه ها در مورد ابزارهای ارتباطی. این یک حرکت است که به وضوح در جهت عنوان کردن هر دو تیم مایکروسافت و شل. گوگل قصد دارد در خط مقدم یک تعریف جدید از یک مجموعه بهره وری است — اما آن دسته از شرکت های دیگر هستند اساسا همان چیزی که به انجام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن