کانپور و پلیس' قتل عام: پس از 5 روز اجرا, گانگستر, Vikas Dubey دستگیر

دهلی نو: Uttar Pradesh, گانگستر, Vikas Dubey, متهم به قتل هشت پلیس در هفته گذشته در کنپور دستگیر شد صبح امروز

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

دهلی نو: Uttar Pradesh, گانگستر, Vikas Dubey, متهم به قتل هشت پلیس در هفته گذشته در کنپور دستگیر شد صبح امروز از یک معبد در Madhya Pradesh پس از پنج روز تعقیب و گریز در چهار متحده است. او گرفتار شد فقط به عنوان او پدید آمده پس از دعا در Mahakal معبد در اوجائین که در آن او وارد شده بود پس از 700 کیلومتر جاده سفر.

فیلم دوربین مدار بسته نشان داد Vikas Dubey, در, ماسک های گرفته شده توسط نیم دوجین پلیس. "اصلی Vikas Dubey hoon, Kanpur wala (من Vikas Dubey از کانپور)" او فریاد زد در حالی که به پلیس ون.

Vikas Dubey کشف شد حدود ساعت 7 صبح هنگامی که او ظاهرا در تلاش برای ورود به معبد از پشت دروازه. یک نسخه می گوید که او در خرید نماز ارائه شده به داخل معبد که مغازه دار به رسمیت شناخته شده او و هشدار ماموران امنیتی. زمانی که او پدید آمده از معبد نگهبانان از او سوال نمود.

او برای اولین بار تولید یک کارت شناسایی جعلی از یک مرد بسیار جوان با نام "پل". زمانی که بکند ضربه او در پاسداران که کشیده و او را به پلیس. آن است که روشن نیست که چگونه Dubey گذشته خال خال در یک هتل در فریدآباد, Haryana در سه شنبه فرود آمد تا در اوجائین با پلیس در دنباله خود را.

به گفته پلیس Dubey سوار به اوجائین از کوتا در راجستان بعد از او در فریدآباد, Haryana. او در ماشین خود را با همکاران و می تواند به عنوان یک بازدید کننده عادی در یک تی شرت سفید و ماسک.

"این یک موفقیت بزرگ برای پلیس, Vikas Dubey یک قاتل بی رحمانه. کل Madhya Pradesh نیروی پلیس در حالت آماده باش است. او بازداشت شده است از اوجائین Mahakal معبد. ما مطلع اوتار پرادش پلیس" گفت: Narottam Mishra, Madhya Pradesh وزیر.

Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan گفت که او در تماس با خود را تا همتای یوگی Adityanath در دستگیری و کیفری خواهد بود تحویل به پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن