The Emmys برگزار خواهد شد و عملا در این سال و ممکن است ویژگی های نامزد در خانه های خود

72 جوایز امی ساعات پر بیننده خواهد بود یک رویداد مجازی با توجه به COVID-19 گیر یک نماینده را تایید کرد به این

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

72 جوایز امی ساعات پر بیننده خواهد بود یک رویداد مجازی با توجه به COVID-19 گیر یک نماینده را تایید کرد به این آستانه و آن را برای تلفن های موبایل مانند فرمت جدید می تواند منجر به حداکثر خود رسیده و در داخل زندگی برخی از مورد علاقه خود را و تلویزیون ستاره با توجه به نامه ای از اجرایی تولید (و میزبان Jimmy Kimmel) که منتشر شد توسط انواع. ایالات متحده آمریکا امروز نیز به دست آمده یک کپی از این نامه است.

"ما در حال مونتاژ یک تیم شکاف بالا تکنسین تولید کنندگان و نویسندگان به کار از نزدیک با جیمی کیمل و با شما و تیم خود را به مطمئن شوید که ما می توانیم با شما (و عزیزان و یا هر کس دیگری که شما انتخاب می کنید به با) در منزل شما و یا محل دیگری از انتخاب شما" می خواند بخشی از این نامه بود که بنا به گزارش ارسال شده به نامزد دیروز.

تولید کنندگان هنوز در حال تصمیم گیری است که بخش هایی از این نمایش خواهد بود زندگی می کنند و یا اینکه به اطلاع برندگان قبل از نمایش پخش گزارش انواع. که می تواند به این معنی است که برخی از بخش هایی از این نمایش خواهد بود ضبط در پیشبرد و تولید کنندگان می تواند پر کردن زمان بین المللی قبل از ثبت skits یا مصاحبه با نامزد.

آن را نیز بالا می برد جالب سوال در مورد نحوه دریافت جوایز خود کار می کنند ممکن است: اگر تولید خدمه تصمیم می گیرد نه به اطلاع برندگان قبل نشان می دهد شما می توانید تصور کنید یک سناریو که در آن هر نامزد به قبل از ضبط یک سخنرانی پذیرش حتی اگر تنها یک پخش می شود. (که در واقع آنچه که انجام شد برای روز Emmys که در ماه ژوئن برگزار شد.) یا شاید تولید خواهد کرد که رول تاس امیدوارم که فن آوری به اندازه کافی قابل اعتماد و آن را در تمام زندگی از جمله برندگان واکنش درست مثل قبلی Emmys.

مهم نیست چقدر زنده است و چه مقدار از قبل ضبط شده هر چند به نظر می رسد به احتمال زیاد ما به برخی از فرصت های خوب برای قضاوت افراد مشهور, خانه های. امسال امی نامزد اعلام شد دیروز از جمله Jason Bateman, Steve Carell, Jennifer Aniston and Zendaya. و خدمات جریان ساخته شده است یک نمایش با تلویزیون اپل به علاوه دیزنی Plus و حتی Quibi گرفتن اول خود را نامزد.

شما قادر خواهید بود تا ببینید که کدام نامزد را به خانه امی که نشان می دهد به پخش جدید خود را در قالب مجازی در سپتامبر 20.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب