مالیات غیر مستقیم مقامات بررسی مشروب موجودی در Mysuru

مستقل شراب فروشگاه MSIL رسانه ها برای باز کردن فردامغازه ها مجاز به فروش مشروبات الکلی بین 9 صبح تا 7 بعد از ظ

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399
  • مستقل شراب فروشگاه MSIL رسانه ها برای باز کردن فردا
  • مغازه ها مجاز به فروش مشروبات الکلی بین 9 صبح تا 7 بعد از ظهر

میسور/Mysuru: روز خشک در نهایت مجموعه به پایان رسید به عنوان Mysuru (مثل بقیه کارناتاکا) را مشروط دوباره باز مستقل فروشگاه ها مشروب از فردا (4 مه). تنها CL-2 (مغازه های خرده فروشی) و CL-11C (دولتی مغازه های خرده فروشی مانند MSIL) باز خواهد شد علاوه بر انبارهای از کارناتاکا دولت نوشیدنی Corporation Ltd.

مراکز خرید و سوپر مارکت ها نمی تواند آغاز فروش و سفارش صادر شده توسط دولت مالیات غیر مستقیم کمیسر M. Lokesh اظهار داشت: روز گذشته. مشروب فروش مجاز است تنها در مناطقی که در خارج COVID-19 مهار مناطق. مغازه ها شده اند مجاز به فروش مشروبات الکلی بین 9 صبح تا 7 بعد از ظهر. تنها بسته خدمات باز است و نشستن در جلسات و بیش از حد نوشیدن ممنوع شده است.

تصمیم به باز کردن فروشگاه ها مشروب به ارمغان می آورد احساس رهایی به گرسنگی کارناتاکا است که در مواجهه حاد صندوق بحران. از Mysuru به تنهایی دولت, می شود درآمد حاصل از Rs. 2.5 کرور روپیه در هر روز از مشروب فروش است.

تصویر نشان می دهد یک فروشنده نمایش خالی مشروب جعبه به عنوان مقامات توجه کردن به جزئیات.

شکایت از bootlegging

آماده شدن برای فردا فروش, دولت دستور داده است تا حسابرسی موجودی از نزدیک به 10 ، 000 مشروب تلوان رسانه ها در دولت است. بر این اساس سهام جاری آغاز شد و در تمام فروشگاه ها مشروب در Mysuru این صبح است.

چک کردن سهام می آید در میان شکایت از bootlegging, فروش مشروب در حق بیمه و تعدادی از دزدی گزارش شده توسط شراب صاحبان فروشگاه در طول مستند. تیم از بخش غیر مستقیم مقامات بازدید هر یک از 182 فروشگاه شراب و 35 MSIL رسانه ها و بررسی موجودی از جمله جعبه خالی است.

شکایات دریافت شده در مورد دارندگان گواهینامه حمل و نقل مشروب با وجود این محوطه در حال مهر و موم شده و همچنین به طور غیر قانونی به فروش مشروب. "این است که در حال حاضر ضروری است به بررسی موجودی فعلی در برابر سهام وجود داشته است که قبل از مشروب فروش بان کی مون به اجرا در آمد تا اطمینان حاصل شود که دارنده مجوز است و نه به طور غیر قانونی به فروش سهام" مقامات گفت.

مردم جمعیت در مقابل مغازه

مقامات اداره تضمین مهر در رسانه ها دست نخورده است و در زمان موجودی از هند ساخته شده مشروب (IML) آبجو و شراب سهام در رسانه ها و بررسی اگر وجود دارد هر گونه اختلاف در سهام است.

به عنوان مالیات غیر مستقیم مقامات افتتاح فروشگاه شراب برای بررسی سهام مشتاق مردم شلوغ در مقابل مغازه ها با فرض این که آن را باز کردن برای فروش. در برخی از اماکن و محلات در شهرستان مقامات تا به حال یک زمان سخت در گفتن این جمعیت که فروش آغاز خواهد شد فقط فردا. برخی از ساکنان در Siddappa مربع درخواست مقامات برای باز کردن فروشگاه ها تا مارس 17.

13 پرواز جوخه

Mysuru مالیات غیر مستقیم معاون کمیسر Murali K. S. گفت: 'ستاره میسور است که آنها را تقسیم Mysuru منطقه به 10 منطقه (سه منطقه برای Mysuru Taluk و یک منطقه برای هر یک از دیگر Taluks) و 13 پرواز جوخه های تشکیل شده برای بررسی فروش غیر قانونی و به اطمینان حاصل شود که فروشگاه در حال باز و بسته شد و در زمان. "ما نمی خواهد اجازه می دهد نشستن در جلسات و بیش از حد نوشیدن و متخلفان را در صورت اقدام," او گفت:.

در همین حال برخی از شراب مغازه داران گفت که ممیزی از موجودی را ایجاد سردرگمی در میان گواهینامه دارندگان. "ما در حال حاضر رنج می برد بیش از 40 روز و این می تواند در ایجاد اضطراب است. ترین مشروب رسانه های بسته به طور ناگهانی و کتاب حساب نشده بود به روز شد. بسیاری از گواهینامه دارندگان ممکن است حتی نمی دانند دقیق سهام موجود" گفتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن