تسلا چهره انتقاد از Elon Musk در تلاش برای آوردن Cybertruck کارخانه تگزاس

به عنوان تسلا ساخته شده خود را اولین گام برای آوردن آن Cybertruck کارخانه به آستین تگزاس روز سه شنبه این شرکت

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

به عنوان تسلا ساخته شده خود را اولین گام برای آوردن آن Cybertruck کارخانه به آستین تگزاس روز سه شنبه این شرکت مواجه نگرانی از شهروندان در مورد درمان آن از کارگران این پیشنهاد را تاثیر در محلی بحران مسکن, نیاز به خودروساز معافیت های مالیاتی و مهمتر از همه مدیر عامل Elon Musk.

حدود 45 ساکنان Austin و اطراف آن منطقه صحبت در مورد معامله کارخانه در روز سه شنبه در یک مجازی ملاقات عمومی برگزار شده توسط Travis County کمیسیون دادگاه, سیاست ساخت و اداری بازوی دولت های محلی. بسیاری از اعتراض به مشک رفتار در طول coronavirus همه گیر از جمله چگونه او دوباره باز تسلا کالیفرنیا خودرو کارخانه در نقض بهداشت محلی سفارش شکایت شهرستان که در کارخانه واقع شده است و گسترش اطلاعات غلط در مورد ویروس. تگزاس است که در حال حاضر دچار یک "شیوع گسترده" از COVID-19 موارد با توجه به رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت.

تسلا صرف چند ماه گذشته درخواست خود را برای آینده ما کارخانه از "تقریبا هر دولت و فرماندار در شرق کوههای راکی" روهان پاتل ارشد شرکت جهانی مدیر سیاست عمومی گفت: در نشست روز سه شنبه. اما تسلا در حال حاضر متمرکز بر آوردن کارخانه است که در آن آن را به Cybertruck و مدل Y Suv ها محدود به سواحل شرق به مکان های خاص: یا آستین یا Tulsa, Oklahoma.

قبل از این اعضای جامعه صحبت تسلا ارائه شده ترین نگاه دقیق و در عین حال در آنچه در آن می خواهد به این کارخانه و همچنین به عنوان آنچه در آن می خواهد از آستین و شهرستان تراویس در بازگشت. این شرکت گفته مقامات محلی است که آن را به استخدام حدود 5000 نفر برای "middle-مهارت" شغل اگر کارخانه باد در آستین با سالانه به طور متوسط حقوق و دستمزد $47,147 و ورود به سطح موقعیت شروع در $35,000. تسلا نیز گفت: این کارخانه حضور خواهد تولید حدود 4000 شغل های اضافی در این منطقه است.

تسلا امیدوار است قرارداد مجموعه ای از خواص شناخته شده به عنوان Austin Green توسعه است. این شرکت اعمال می شود به خرید زمین در مجموع حدود 2,100 هکتار برای $5 میلیون. بسیاری از زمین است که در حال حاضر در حال استفاده نشده هر چند که شن و ماسه معدن کسب و کار است که هنوز هم در عمل در قلب پیشنهاد محل کارخانه. اگر ساخته شده کارخانه تسلا خواهد بود فقط چند مایل از Austin-Bergstrom International Airport. این سایت همچنین سابقه یک بزرگراه اصلی و ته در برابر زمین های کشاورزی یک پارک کوچک و برخی از محله های مسکونی و چندین جدید تقسیم بندی هنوز هم تحت ساخت و ساز. گوشه جنوب شرقی ملک هم مرز است نزدیک به دو مایل از تگزاس رودخانه کلرادو.

"بالقوه است فقط برای تفریح, برای زیبایی و چشم انداز از قادر بودن به طور بالقوه تبدیل یک معدن قدیمی سایت به یک پایدار کارخانه با فرصت های تفریحی — این فقط یک چشم انداز است که نشسته است کاملا با ماموریت ما" پاتل گفت: در نشست روز سه شنبه.

تسلا در نهایت انتظار به صرف در مورد $1 میلیارد دلار در کارخانه جدید. اما این شرکت می گوید آن را به دنبال رهایی از تگزاس بالا و مالیات بر املاک. تسلا است که به درخواست یک مدرسه محلی برای یک ملک فرار مالیاتی است که صرفه جویی حدود 68 میلیون بیش از 10 سال و یکی از شهرستان تراویس است که صرفه جویی حدود 14 میلیون دلار در سراسر که همان قاب زمان.

دیگر ایالت ها و دولت های محلی را ارائه داده اند تسلا به مراتب مهم تر معافیت های مالیاتی از جمله به طور کامل از بین بردن اموال و دیگر کسب و کار مالیات برای 20 سال یا بیشتر پاتل روز سه شنبه گفت.

"ما نمی خواهیم که در تگزاس اما من خواسته ام برای یک توافق مشابه به آنچه که دیگر تولید کنندگان بزرگ در محل به منظور ایجاد اقتصاد برای ما کار می کنند اما شاید از همه مهمتر با ارائه یک پیروزی برای شهرستان به ارائه یک پیروزی برای مدارس و یک پیروزی برای جامعه" پاتل گفت.

این تخفیف مالیاتی مورد بحث در تگزاس در حال به روز به مراتب کمتر نسبت به 1.3 میلیارد دلار مالیات بسته تشویقی این شرکت برای دریافت آن Gigafactory در نوادا و یا صدها میلیون دلار SolarCity کردم برای کارخانه خود در نیویورک قبل از ادغام با تسلا.

تسلا موافقت کرده است برای قرار دادن حداقل 10 درصد از شهرستان تخفیف بازگشت به جامعه محلی است و در حال حاضر صحبت کردن به مدارس محلی و سازمان های مورد ممکن است برنامه های آموزشی و پروژه های مسکن مقرون به صرفه. اما برخی از شهرستان تراویس ساکنان هنوز هم گرفت موضوع را با این پیشنهاد در نشست روز سه شنبه.

"من احساس می کنم که ما دلار های مالیاتی می تواند بهتر از صرف بهبود آنچه که ما هرگز خطاب از یک روز: وحشتناک زندگی در شرایط آلودگی جرم و جنایت و فقر از خانواده های ساکن شرق شهرستان تراویس گفت:" سیسیلیا رایان زندگی می کند که کمتر از یک مایل از سایت. "5000 شغل را نمی خواهد کمک به این وضعیت است."

دیگران ابراز نگرانی در مورد حقوق تسلا امیدوار کننده است. "این پیشنهاد سیاهی شغل با شروع در $35,000 یک سال که صدا بزرگ در سال 1985" یکی از ساکنان می گوید.

پاتل تاکید قبلا در این جلسه که به نقل از ورود به سطح حقوق یک "طبقه" است که "واقعا سخت نیست یکی برای ما به جهش بیش از." او همچنین اشاره کرد که تسلا می دهد همه کارکنان انبار در شرکت.

برخی از ساکنان محلی از جمله رهبران اتحادیه آورده تسلا شطرنجی تاریخ با ایمنی کارگر. آنها ذکر شده این شرکت امتناع از اجازه OSHA به بازرسی نوادا Gigafactory در سال 2018 و ملی اخیر روابط کار هیئت مدیره تصمیم گیری است که تسلا اتحادیه متلاشیکننده تلاش های شکست قانون است. Travis County کمیسیون روز سه شنبه گفت که محلی UAW و AFL-CIO سخن گفته اند به دادگاه در مورد با توجه به دستمزد و شرایط کار حمایت.

"من شنیده ام که در سراسر این مقاله امروز در مورد آنچه که فوق العاده کارفرما هستند. اما من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که وقتی کسی به شما نشان می دهد که آنها باور آنها" گفت: Kolby Duhon عضو محلی AFSCME اتحادیه Austin and Travis County کارکنان. "من نمی را به این اتهام به آرامی اما تسلا نمایندگان در این تماس باید کاملا دروغ به شما امروز در مورد رکورد خود را."

اما سازگار ترین موضوع در دستياران نظرات انتقاد از مشک. متعدد اعضای جامعه در زمان مسئله چگونه تسلا مدیر عامل در ابتدا مقاومت محلی شهرستان سلامت نظم در کالیفرنیا در ماه مارس است. بعضی از آنها نگران تصمیم خود را به تسلا سو آالمدا کانتی زمانی که او می خواست برای بازگشایی و چگونه مشک در نهایت تا به حال این شرکت راه اندازی مجدد تولید در نقض است که بهداشت عمومی منظور در ماه مه. کسانی که انتقاد می آیند به تگزاس می یابد خود را در مواجهه با نمایشی روزانه افزایش در تعداد موارد تایید شده از COVID-19.

"Elon Musk به نام بارها و بارها برای عقب گسترده اقدامات در جای خود قرار داده به سرعت گسترش ویروس و spouted خطرناک Trumpian نقاط صحبت کردن در مورد آشکارا نادرست مزایای کلروکين," Duhon گفت. "و هنگامی که آنها را به خارج از خود را در پایان قرارداد به آنها نشان داده ایم, سابقه ثابت از انجام آنها خواهید انجام دهید به طوری که آنها با آالمدا با بهتر وکیل از ما همیشه می تواند استطاعت به دفاع از آن است."

"چگونه می تواند به ما اجازه می دهد یک شرکت به جامعه ما است که می کشیدن شهرستان تراویس را به دادگاه فدرال و در اینجا در آستین به صورت قانونی اجرا دستورات بهداشتی پرسید:" Austin مقیم اردن McRae.

بیش از یک نام مشک یک "billionaire playboy" و پیشنهاد کرد که او و تسلا نیاز نیست پیشنهاد تخفیف مالیاتی.

"من بسیار نا امید است که این معافیت های مالیاتی در نظر گرفته شده برای یک میلیارد دلار شرکت و billionaire playboy که لزوما به افتخار تمام موافقت نامه های خود را که او می سازد با دولت در مناطق که در آن ... او مجموعه خود را از شرکت" تریش Niswander دیگر AFSCME عضو گفت. (تسلا در حال حاضر ارزش و حتی بالاتر از آن با بازار سرمایه از حدود 178 میلیارد.)

با وجود این انتقادات وجود دارد آشکار هیجان برای کارخانه. این کمیسیون گفت که آنها دریافت نامه حمایت از پروژه از هیوستن-Tillotson دانشگاه, دانشگاه Texas Austin, جامعه, دانشگاه, Austin منطقه ای انجمن تولید کنندگان و آستین اسپانیایی, اسیایی, سیاه و همجنسگرایان اتاق بازرگانی. این کمیسیون نیز گفت: آنها تا به حال دریافت حدود 190 ایمیل از تراویس ساکنان شهرستان در حمایت از این پیشنهاد و حدود 60 برابر.

بسیاری از کسانی که صحبت می کرد در این نشست در حمایت از کارخانه شدند تسلا صاحبان و چند بودند و حتی کارکنان. یک دستیار مدیر خدمات ستوده شرکت "بسیار عالی و مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی" و مزایای دیگر که او گفت همان که تسلا شرکت کارکنان "و حتی الون" دسترسی به.

یکی Austin مقیم و تسلا صاحب دایان Webb گفت: او یک "احساس قوی است که من می دانم در حال حاضر اگر [تسلا] بود و نه یک شرکت خوب است."

"به من ایالت تگزاس همیشه نشان داده رایگان شرکت رقابت و نبوغ شعار ما بوده است 'تگزاس باز است برای کسب و کار." و ما واقعا نیاز به باز کردن برای این یکی. حتی اگر من خود را یک تسلا, من فکر می کنم این کارخانه یک ایده خوب است. اما این فقط یک ایده خوب است. آن یکی" Webb گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن