@PM Modi برای اعلام تمیزترین شهر هند فردا

میسورو در میان 10 شهر برتر پاک ترین; رویداد مجازی در کاخ فردا ساعت 11 صبحدو MCC Pourakarmikas انتخاب شده برای

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399
  • میسورو در میان 10 شهر برتر پاک ترین; رویداد مجازی در کاخ فردا ساعت 11 صبح
  • دو MCC Pourakarmikas انتخاب شده برای تعامل با نخست وزیر

دهلی نو / میسورو: نخست وزیر نارندرا مودی عملا اعلام نتایج از چاپ پنجم سالانه پاکسازی 'Swachh Survekshan 2020' فردا ساعت 11 صبح. Narendra Modi اعلام نتایج 2020 به علت همه گیر COVID-19 به تاخیر افتاده است. به طور معمول، نتایج در ماه مارس و آوریل هر سال اعلام می شود.

مجموعاً ۱۲۹ جایزه به برترین شهرهای نمایشی و ایالات در "سواچ ماهوتساف" مجازی که توسط وزارت مسکن و امور شهری برگزار شده است، اهدا خواهد شد. نظرسنجی در 28 روز به پایان می رسه و 1.87 کرور در 4242 شهر، 62 تخته کانتون و 92 شهر کنار رودخانه گانگا در آن شرکت کردند.

منابع در شرکت شهر Mysuru (MCC) به ستاره Mysore گفت که شهرستان Mysuru در میان 10 شهرستان ها بالا پاک ترین و بدن مدنی امیدوار است به کیسه نقطه Numero Uno. افسر ارشد دولت گوروداتا هگد گفت که آنها اطلاعاتي از وزارت مسکن و امور شهري به دست اوردند که ميسورو در ميان 10 شهر برتر پاک است.

مکان واقعي ما فردا شناخته ميشه ما تلاش بسیار برای رسیدن به تمیزترین رتبه شهر و اعتبار باید به Pourakarmikas، ساکنان میسورو، ماشین آلات رسمی و نمایندگان منتخب. مفهوم جداسازی زباله ها باید با پشتکار و با پشتکار دنبال شود."

Mysuru برنده جایزه پاک ترین شهر هند در چاپ اول و دوم نظرسنجی در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شده بود در حالی که ایندورا برای سه سال متوالی (۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹) مقام برتر را حفظ کرده است. در سال ۲۰۱۷، میراث شهر میسورو مکان پنجم، در سال ۲۰۱۸ هشتم و در سال ۲۰۱۹ به عنوان سوم یرل دست پیدا کرد. این شهر در سال ۲۰۱۹ در شهرهایی که ۸ تا ۱۰ لاک جمعیت داشته اند، در مکان اول قرار گرفت.

نمایش ویژه مراسم اعطای جایزه مجازی در کاخ میوسر فردا ساعت 11 صبح ترتیب داده شده است که در آن نماینده پراتاپ سیمها، MLAs شهرستان، معاون کمیسیونر آبهیرام G. Sankar، شهردار تسنهیم، کمیسیونر MCC گوروداتا هگد و دیگر مقامات حاضر خواهند شد.

در قصر، دو تخته فلکس با متن "سواچ ماهوتساف — جشن قهرمانان سواچهاتا شهری نصب شده اند و دو صفحه نمایش ال ای دی غول پیکر برای این رویداد مجازی راه اندازی شده اند. در حالی که یک صفحه نمایش در نزدیکی محل برگزاری برنامه های فرهنگی سالانه داسارا راه اندازی شده است، صفحه نمایش دیگر در داخل ساختار کاخ در صورت بارش باران تنظیم شده است. در مرحله کوچکی قرار خواهد گرفت و ترتیبات برای صندلی بالای 50 نفر انجام خواهد شد.

ترتیبات برای نمایش ویژه رویداد PM در محوطه کاخ میوره ساخته شده است.

تعامل با پوراکارمیکاس

به عنوان بخشی از برنامه، PM خواهد شد Swachh Survekshan راه اندازی 2020 صفحه نتایج. همچنین او با افراد ذینفع، سواچهاگریس و صفای کارمیس (کارگران بهداشتی یا پوراکارمیکاس) تحت مأموریت سواچ بهارات – برنامه شهری، از نقاط مختلف کشور تعامل خواهد کرد.

از میسورو، پوراکارمیکاس نانوانداسومی و مانجولانتخاب شده اند تا با PM از طریق یک پلت فرم مجازی در برابر پشت سر هم قصر میسور تعامل کنند. آنها تنها دو پوراکارمیکا هستند که در میان انجمن برادری پوراکارمیکا از جنوب هند انتخاب شده اند.

مزیت هندی

منابع MCC گفتند که در همه، ۱۰ پوراکارمیکاس برای تعامل با PM Modi کوتاه شده اند و در نهایت، نانجونداساومی و منجولا به عنوان دانش خوبی از هندی انتخاب شدند. مقامات MCC گفتند که هر دو نانجونداساومی و منجولا دانش و تجربه خوبی برای تمیز نگه داشتن میسورو و به عنوان آنها می توانند تعامل بدون زحمت در هندی آنها را در موقعیت بهتری برای تعامل با PM.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن