اول خصوصی COVID مرکز مراقبت از می آید تا در NR حوزه

135-تخت مراقبت تسهیلات را اجرا رهبران محلی Moulvis و داوطلبان آلوده مقدم COVID رزمندگان درمان در Vikram Jeshta

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399
  • 135-تخت مراقبت تسهیلات را اجرا رهبران محلی Moulvis و داوطلبان
  • آلوده مقدم COVID رزمندگان درمان در Vikram Jeshta بیمارستان

میسور/Mysuru: کامل خصوصی COVID مرکز مراقبت — برای اولین بار در سری سه — باز در Narasimharaja (NR) مجمع مربوط به حوزه های صبح امروز. سه مراقبت خصوصی و امکانات با هدف کنترل گسترش COVID-19 در حوزه و به ویژه رهبران محلی و مذهبی سر Moulvis و سازمان های داوطلبانه آمده اند جلو به راه اندازی و نگهداری این مراکز.

اولین COVID مراقبت مرکز راه اندازی شده است در Farooqia زنان تکنیک در Udayagiri و آنهایی که پس از آن خواهد آمد تا در اندلس در Rajivnagar و Beedi کارگران Mazdoor بیمارستان در Azeez Sait نگر. این ابتکار این است که در ارتباط با دولت های منطقه Mysuru شهرستان, شرکت, خانواده و سلامت وزارت رفاه انتخاب نمایندگان محلی و رهبران سیاسی و مذهبی.

معاون کمیسر Abhiram G. Sankar بازرسی و افتتاح Farooqia زنان پلی تکنیک مراقبت از تسهیلات این صبح است. این موسسه تبدیل شده است به یک 135-تخت مراقبت از تاسیسات و در تمام سه COVID مراکز مراقبت حداقل 450 بیماران را می توان جایگزین.

این امکانات علاوه بر مراقبت از مراکز راه اندازی شده توسط دولت های منطقه از نظر افزایش تعداد موارد است. در حالی که Farooqia زنان پلی تکنیک شده است آماده و افتتاح دو نفر دیگر امکانات می توان به مراکز مراقبت به زودی.

شهردار سابق ایوب خان گفت: ستاره میسور است که از Farooqia زنان پلی تکنیک تاج محمد خان سر از اندلس مدرسه عمومی نظیر و دبیر Mysuru Beedi انجمن کارگران Shoukath پاشا — مسئول 50-تخت Beedi کارگران Mazdoor بیمارستان اجرا شده توسط دولت مرکزی — توافق کرده اند که برای استفاده از زیرساخت ها برای درمان COVID-19 بيمار.

دولت و Mysuru شهرستان شرکت ارائه شده تخت, تختخواب تاشو, بالش, هواکش تجهیزات پزشکی و دارو و گسترش بستر و امکانات شده اند کاملا تمیز و sanitised به جای بیماران. ایوب خان گفت که برای تحقق مواد غذایی و آب مورد نیاز از COVID مراقبت از مراکز سازمان های محلی Moulvis و گروه های داوطلب آمده اند رو به جلو برای اهدای پول و دیدن به آن است که مواد غذایی مغذی است که عرضه شده به بیماران است.

"پزشکان برای درمان بیماران خواهد شد ارائه شده توسط ما همراه با یک تیم از داوطلبان که عملکرد 24×7 در COVID مراکز مراقبت. ما را حفظ خواهد کرد یک هماهنگی نزدیک با دولت های منطقه و پزشکان از سلامت و خانواده وزارت رفاه و پیروی از پروتکل گذاشته برای درمان بیماران است. آب و غذا عرضه خواهد شد به بیماران طبق دستورالعمل" او گفت:.

به غیر از کسانی که تست مثبت در Narasimharaja بیماران از مناطق دیگر بیش از حد خواهد بود بستری در این مراکز صرف نظر از طبقه و عقیده ایوب خان اضافه شده است.

منطبق محلی و رهبران مذهبی و سران و نمایندگان این سی گفت که این زمان برای انجمن های محلی برای گرفتن ابتکار عمل از تقویت COVID مراقبت زیرساخت ها است. "با 450 تخت در Narasimharaja منطقه اجرایی خواهد شد یک افزایش بزرگ در مبارزه با بیماری همه گیر" او گفت:.

رهبران مذهبی و سران داوطلبانه خدمات سازمان باید مطمئن DC که آنها را گسترش همه ممکن است کمک به دولت های منطقه برای کنترل این بیماری است. MCC کار می کند رئیس کمیته Asrathulla خان سابق Corporator Shoukath پاشا و رهبران از جمله صادق و تاج محمد خان رهبران سیاسی از Kyathamaranahalli و دیگران حاضر بودند.

MLA برای اهدای سیلندر اکسیژن

NR MLA تنویر Sait اطلاع داده است که او را به کمک اکسیژن, سیلندر, آنفولانزا متر ماسک و دیگر تجهیزات به تمام سه COVID مراکز مراقبت در حوزه خود را. او گفت که او در حال انجام است این در ظرفیت شخصی برای جلوگیری از گسترش این بیماری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن