Sony آینده ZV-1 به نظر می رسد مانند یک RX100 سفارشی فقط برای vlogging

سونی آلفا فقط توییتی یک تیزر برای یک دوربین اطلاعیه در آینده ممکن است 26. همه سونی می گویند این است که آن را ی

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

سونی آلفا فقط توییتی یک تیزر برای یک دوربین اطلاعیه در آینده ممکن است 26. همه سونی می گویند این است که آن را یک "جدید دوربین های کامپکت" همراه با مه آلود طرح نوعی از دوربین به احتمال زیاد با یک تبیین صفحه نمایش. خوشبختانه ما نیازی به حدس زدن آنچه در آن است به دلیل Sony Alpha Rumors به تازگی کاهش یافته است جزئیات. آن را تقریبا مطمئنا سونی ZV-1 و اگر Sony Alpha Rumors' به بیرون درز مشخصات صحیح به نظر می رسد مانند یک ایده آل جمع و جور vlogging دوربین.

انتشار نام دوربین "اساسا یک RX100VII جانشین ساخته شده برای vloggers" و در صورتی که معلوم می شود این مورد من نسبتا برای آن هیجان زده. آن را باید یک تبیین صفحه نمایش بنابراین شما می توانید ببینید خودتان چه به نظر می رسد به یک کفشک اتصال یک میکروفن و یا دیگر لوازم جانبی و یک دکمه قرمز بزرگ برای ضبط ویدئوها به جای itsy یکی در RX100.

نیز وجود خواهد داشت سونی بسیار دوست داشتنی چشم-بر اساس فوکوس اتوماتیک است که کلاچ زمانی که شما نمی توانید به طور مستقیم کنترل دوربین (از آنجا که شما در حال عکسبرداری خودتان).

این RX100 هفتم جمع و جور است point-and-shoot که در واقع قابل ملاحظه ای قدرتمند و علاوه بر این یک جک میکروفون ساخته شده آن را بسیار قانع کننده برای vloggers. من استفاده کرده اند یکی همیشه از آن بیرون آمد. اما RX100 II دارای چند ویژگی است که آن را مسلما بیشتر از همه کاره و هنوز هم دوربین بلکه آن را کمتر از ایده آل برای vloggers.

اول سونی جابجا کردن 28-70 لنز زوم از پیش از آن RX100 مدل برای 24-200 زوم. بیشتر زوم برای تلفن های موبایل خوب اما وسیع ترین دیافراگم از f/1.8 تا f/2.8 — و که باعث می شود آن را یک چالش برای دریافت پس زمینه خوب محو با این سنسور و لنز. آن را در مقابل آنچه اکثر vloggers می خواهم. قبلی مدل RX100 نیز یکپارچه فیلتر تراکم خنثی ساخته شده است که آن را آسان تر به ساقه خارج از منزل و بدون باد برجسته.

Leaked image of the Sony ZV-1

این ZV-1 اگر از آن است که در واقع اساسا یک RX100 تعمیرشده برای vlogging به نظر می رسد برای خنثیسازی هر دو از این تغییرات است. Sony Alpha Rumors می گوید آن را یک "20MP 1 اینچ سنسور" و "24-70mm F1.8 – 2.8 لنز." نیز وجود دارد ظاهرا "یک لمس" بوکه را فشار دهید. امیدوارم که صرفا مجموعه نوری تنظیمات ایده آل بوکه تیر اندازی و معرفی نمی کند نوعی از نرم افزار مبتنی بر حالت عمودی.

تاریخ و زمان آخرین اما قطعا نه دست کم آن را به یک "گرفتن بهتر است." من شده است با اتصال شخص ثالث مدتها به من RX100 دوربین زیرا آنها خیلی کوچک و لغزنده به طوری که می تواند مفید باشد ،

آن همه به نظر می رسد اما با دوربین (و واقعا همه tech) آن را امن نیست به امید خود را بیش از حد فقط در مورد برخی از ناشناخته اشکالهای. این RX100 هفتم به نظر می رسید مانند آن را کامل vlogger را ریگ درست تا لحظه ای که خود را جزئی از کاستی های آشکار شد. اگر شما یک دوربین در چهره خود را برای یوتیوب به طور منظم آن را سخت به یک کمی هیجان زده است که سونی در حال کار به زندگی خود را کمی آسان تر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن