ندای وظیفه می افزاید: صفحه نمایش است که می گوید: Black Lives Matter

Infinity Ward فقط منتشر شد یک به روز رسانی برای بازی Call of Duty: Modern Warfare است که می افزاید: یک صفحه نم

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

Infinity Ward فقط منتشر شد یک به روز رسانی برای بازی Call of Duty: Modern Warfare است که می افزاید: یک صفحه نمایش چلپ چلوپ پیام در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. بازیکنان گفته بودن آنها نیاز به به روز رسانی مشتری خود را پس از اتمام بازی های چند نفره و هنگامی که آنها انجام این پیام به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش.

"جامعه ما این است که صدمه زدن به" بیانیه می خواند. "سیستمیک نابرابری های جامعه ما تجربه یک بار دیگر در مرکز صحنه. Call of Duty Infinity Ward ایستاده برای برابری و شمول است. ما ایستادگی در برابر نژاد پرستی و بی عدالتی ما سیاه و سفید جامعه ماندگار. تا زمانی که تغییر اتفاق می افتد و زندگی موضوع ما هرگز واقعا جامعه ما به تلاش بود."

The Verge تایید کرده است که این پیام پس از آن به نظر می رسد هر زمانی که شما راه اندازی جنگ های مدرن بر روی PS4. همچنین به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش در حال بارگذاری و در هنگام تعویض به حالت جداگانه مانند Warzone.

چند شرکت های بازی های ویدئویی را با صدور بیانیه در حمایت از سیاه و جوامع این هفته پس از تظاهرات علیه خشونت پلیس در آمریکا و کشتن جورج فلوید. با قرار دادن این پیام در مقابل همه بازی بسیار محبوب شوتر اول شخص می تواند از آن کمک کند رسیدن به یک گروه وسیع تری از مردم است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب