رئیس جمهور تهمت برنامه ای برای قطع Infinite از آن چینی صاحب بلومبرگ گزارش

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دارد به ثبت سفارش خواهد بود که مستقیم ByteDance به فروش آن مالک

توسط PARINEWS در 11 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر دارد به ثبت سفارش خواهد بود که مستقیم ByteDance به فروش آن مالکیت ما بر اساس برنامه اشتراک گذاری ویدیو Infinite با توجه به بلومبرگ. که می تواند اعلام کرد به محض این که بعد از ظهر جمعه خواهد استخدام شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) به نیروی ByteDance به سمت شبیه به فرایند انجام شده در برابر Grindr را سرمایه گذاران چینی در سال گذشته است.

در اوایل این ماه, وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفته فاکس نیوز که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود "قطعا به دنبال" ممنوعیت Infinite در کشور توقف کوتاه توضیح دقیقا چگونه آن را برنامه ریزی شده به انجام این کار.

"ما در حال بدست گرفتن این بسیار جدی است. ما قطعا به دنبال آن" Pompeo گفت: در آن زمان. "با توجه به برنامه های چینی در مردم تلفن همراه ایالات متحده را دریافت کنید این یکی راست بیش از حد."

یک Infinite سخنگو در پاسخ به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش نظم و مایکروسافت گمانه زنی در بیانیه ای به آستانه:

در حالی که ما نمی دیدگاهها شایعه یا حدس و گمان ما با اعتماد به نفس در موفقیت طولانی مدت از Infinite. صدها میلیون ها نفر از مردم به Infinite برای سرگرمی و اتصال از جمله جامعه ما از سازندگان و هنرمندان که در حال ایجاد معیشت از پلت فرم. ما انگیزه خود را عشق و شور و خلاقیت و متعهد به حفاظت از حریم خصوصی و ایمنی به عنوان ما در ادامه کار به شادی را به خانواده ها و معنی دار مشاغل به کسانی که در ایجاد پلت فرم ما.

بلومبرگ گزارش داد که این نظم می تواند به عنوان اعلام کرد بعد از ظهر جمعه. یک خبرنگار در فاکس کسب و کار را تایید کرد, گزارش ذکر مایکروسافت به عنوان یک خریدار بالقوه. در سال 2017 ByteDance خریداری موسیقی.ly یک لب همگام سازی برنامه برای $1 میلیارد و rebranded آن را به عنوان Infinite.

هر دو کنگره و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده اند شک و تردید از Infinite و شرکت مادر آن ByteDance برای سال. در ماه نوامبر گذشته CFIUS راه اندازی امنیت ملی بررسی برنامه پس از سیاستمداران ابراز نگرانی از این شرکت شیوه های حفظ حریم خصوصی و آن اتهام ارتباط با حزب کمونیست چین.

در روز پنج شنبه سنسور. ریچارد بلومنتال (D-CT) و جاش هاولی (R-MO) با ارسال نامه ای به وزارت دادگستری خواستار آن است که آژانس باز بررسی Infinite و زوم بر روی "گزارش تخلف از آمریکایی ها آزادی های مدنی" و "امنیت ملی پیامدهای هر دو شرکت روابط با جمهوری خلق چین است."

Infinite بارها تکذیب های هر کاربر داده ها با دولت چین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن